Stránka 17 z 41

Re: spotřeba, otáčky, chcípá....bezmoc vztek zoufalství

Napsal: 11.03.2014 20:36
od lucky.jack
Knobis píše: otáčky skáčou mezi 1500 a 3000 (což děsí chodce na přechodu)
:totlsmile: Tak se jsem se dlouho nezasmál - úplně si to představuju :totlsmile:


Ale k věci...Prvně bych to dal na pořádnou diagnostiku, páč to vypadá na víc věcí. Lambda sice nová, ale...hadička odvětrání motoru...atd. atd.

Re: spotřeba, otáčky, chcípá....bezmoc vztek zoufalství

Napsal: 11.03.2014 21:27
od stano.
Knobis píše: termostat měněn za kus z vrakoviště ale funkční,
To naozaj? Pri veci, ktora nova stoji 15Eur? :dih:
To skakanie otacok je prilis velke. Predchadzajuci majitel vedel, preco sa ho treba zbavit. Zatial treba diagnostikou vycitat chyby. Nech vieme, kde zacat.

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 11.03.2014 22:32
od Bullitt
Přesně tak, nejdřív vyčíst chybový kódy z ŘJ - OBDII diagnostiku už má dneska kde kdo, tak se poptej. Pak bych chyby vymazal, chvíli jezdil (aby se rozsvítila kontrolka motoru) a pak vyčíst znovu - tím dostaneš ty aktuální chyby, jinak je možný, že jich tam bude uloženo víc z předchozího provozu.
Termostat - taky tento díl kupuju vždy nový, potřebuje-li výměnu, protože nemá neomezenou životnost a z vrakoviště nikdy nevíš. Už kvůli ceně času - vypustit soustavu a vyměnit termostat s napuštěním není úplně na 5 minut, tak radši rovnou koupím novej, ušetřený čas další výměny nefunkčního je pro mě cennější.
Můžeš aspoň zkontrolovat, jestli neotevírá hodně brzy nebo nepropouští: studenej motor, nastartuj, motor se bude ohřívat, ale teplé až potom horké začnou být jen slabé hadice k topení. Silná hadice z termostatu nahoře k chladiči je pořád studená, pak se rychle ohřeje, když otevře termostat - to je na budíku půlka stupnice. Samozřejmě tím neodhalíš, že otevírá jen trochu dříve (a stačí o pár stupňů a motor už se pořádně neohřeje), nebo zůstává viset při zavírání.

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 15.03.2014 21:31
od kolša
Tak přátelé problém vyřešen. Ve finále rozebrali motor. Zjistili přidřených 5 ventilů. Oprava hlavy, výměna olejů, těsnění, filtrů + práce a vypláznul jsem 15000. Ale auto jezdí jak ďas. Důvod zadření vidí v tom, že plyn co jsem si tam nechal odborně namontovat neměl přimazávání. Odborníci mi říkali že tam není vůbec potřeba, tak jsem se s tím smířil a takhle to dopadlo. Takže příští týden ho tam nechám hned dodělat.

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 16.03.2014 09:16
od petulak
Takže, co jsi ušetřil na benzínu, šlo, do opravy. :dih:

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 16.03.2014 12:36
od kolša
na benzinu jsem ušetřil víc. ale spíš mě štve, že jsem to přimazávání chtěl když to dělali, ale přesvědčili mě že to fakt není u těchto motorlů potřeba. Přeci jen, 500 navrch a bylo přimazávání. Teď to stálo o trochu víc. Ale dokazuj jim, že mi řekli že to není potřeba.... :(

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 06.04.2014 12:15
od lahvik
TVL to je věc ten ventil volnoběhu ruce rozmlácené místa že bych vraždil ale povedlo se, vyčištěno a zase jede černej byl jak pendrek. :Dancer: Už si pomalu zvykám že když se mi něco posere tak budu muset pomalu vyndat motor ven. :hhura:

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 30.05.2014 06:54
od Knobis
tak ventil volnoběhu vyčištěn, a drží svíčky nové 4 bodové, nové kabely, nová hadice podtlaku, nový ventil odvětrání nádrže a zaslepené přisávání falešného vzduchu na sacím paroží, aktuálně motor nastartuju, volnoběh drží ale jak sem jen podívám na plyn tak se začne dusit a když přidám víc má tendenci chcípnout - já už z toho taky nemít náhradní auto tak sedim denně ve vlaku, poraďte čim tohle může bejt našel sem tu jen dušení se při prudkym přidání plynu ale tad nemůže být o prudkosti řeč stačí jakýkoli přidání plynu. dík

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 30.05.2014 08:36
od miki21
Vyser se na nějaké čtyřbodové svíčky, neboť je všeobecně známo, že Ford si sněčím jiným než originál netyká. Pak můžeš laborovat dál.
O svíčkách zde- http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... ilit=odtrh

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 30.05.2014 08:41
od enjoy
Knobis píše:tak ventil volnoběhu vyčištěn, a drží svíčky nové 4 bodové, nové kabely, nová hadice podtlaku, nový ventil odvětrání nádrže a zaslepené přisávání falešného vzduchu na sacím paroží, aktuálně motor nastartuju, volnoběh drží ale jak sem jen podívám na plyn tak se začne dusit a když přidám víc má tendenci chcípnout - já už z toho taky nemít náhradní auto tak sedim denně ve vlaku, poraďte čim tohle může bejt našel sem tu jen dušení se při prudkym přidání plynu ale tad nemůže být o prudkosti řeč stačí jakýkoli přidání plynu. dík

Ventil odvětrání klikovky.
Nevidím ho ve tvém seznamu oprav :D

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 30.05.2014 09:20
od stano.
Knobis píše: svíčky nové 4 bodové
To je comu dobre? Cim viac pasikov, tym viac Adidas? :D Sviecky jedine originalky, stoja nejakych 120Czk za kus. Je to tu omielane neustale.

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 30.05.2014 16:32
od Knobis
Super, děkuju tyhle stáli asi 200/Kus tak já je dám do sekačky :-D, svíčky budou v pondělí, ještě mě napadlo jestli to nemůže být "přicpaný" palivový filtr, tak jako tak sundám nádrž a vyčistím jí už mám auto na zvedáku. Co dál? teda jinak odvětrávací ventil sem čistil a profukoval průchozí je.

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 30.05.2014 22:38
od miki21
počkal bych na origo svíčky :wink:

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 08.06.2014 15:13
od Melounek
Zdravim focusáky. Tak dnes jsem zjistil, že při přijíždění na křižovatku a vyřazení rychlosti
mi otáčky zůstali vyset ne 1800 otáčkách a spadli až po úplném zastavení no a na další křižovatce znova a znova. Doma jsem zkusil nechat auto na volnoběch a odpojit volnoběžný ventil,
no ale motor nezhasl pouze snížil otáčky s 900 na nějakých 700.
Takže to asi znamená, že je ten ventil mrtvej???

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 08.06.2014 16:48
od stano.
Bud ti to prisava falosny vzduch za klapkou, alebo ti klapka netesni (je tam bordel), alebo je ventil spinavy a zalepeny, alebo je fakt po nom.