Stránka 17 z 41
Re: spotřeba, otáčky, chcípá....bezmoc vztek zoufalství
Napsal: 11.03.2014 20:36
od lucky.jack
Knobis píše:
otáčky skáčou mezi 1500 a 3000 (což děsí chodce na přechodu)

Tak se jsem se dlouho nezasmál - úplně si to představuju
Ale k věci...Prvně bych to dal na pořádnou diagnostiku, páč to vypadá na víc věcí. Lambda sice nová, ale...hadička odvětrání motoru...atd. atd.
Re: spotřeba, otáčky, chcípá....bezmoc vztek zoufalství
Napsal: 11.03.2014 21:27
od stano.
Knobis píše: termostat měněn za kus z vrakoviště ale funkční,
To naozaj? Pri veci, ktora nova stoji 15Eur?
To skakanie otacok je prilis velke. Predchadzajuci majitel vedel, preco sa ho treba zbavit. Zatial treba diagnostikou vycitat chyby. Nech vieme, kde zacat.
Re: Problém s otáčkami
Napsal: 11.03.2014 22:32
od Bullitt
Přesně tak, nejdřív vyčíst chybový kódy z ŘJ - OBDII diagnostiku už má dneska kde kdo, tak se poptej. Pak bych chyby vymazal, chvíli jezdil (aby se rozsvítila kontrolka motoru) a pak vyčíst znovu - tím dostaneš ty aktuální chyby, jinak je možný, že jich tam bude uloženo víc z předchozího provozu.
Termostat - taky tento díl kupuju vždy nový, potřebuje-li výměnu, protože nemá neomezenou životnost a z vrakoviště nikdy nevíš. Už kvůli ceně času - vypustit soustavu a vyměnit termostat s napuštěním není úplně na 5 minut, tak radši rovnou koupím novej, ušetřený čas další výměny nefunkčního je pro mě cennější.
Můžeš aspoň zkontrolovat, jestli neotevírá hodně brzy nebo nepropouští: studenej motor, nastartuj, motor se bude ohřívat, ale teplé až potom horké začnou být jen slabé hadice k topení. Silná hadice z termostatu nahoře k chladiči je pořád studená, pak se rychle ohřeje, když otevře termostat - to je na budíku půlka stupnice. Samozřejmě tím neodhalíš, že otevírá jen trochu dříve (a stačí o pár stupňů a motor už se pořádně neohřeje), nebo zůstává viset při zavírání.
Re: Problém s otáčkami
Napsal: 15.03.2014 21:31
od kolša
Tak přátelé problém vyřešen. Ve finále rozebrali motor. Zjistili přidřených 5 ventilů. Oprava hlavy, výměna olejů, těsnění, filtrů + práce a vypláznul jsem 15000. Ale auto jezdí jak ďas. Důvod zadření vidí v tom, že plyn co jsem si tam nechal odborně namontovat neměl přimazávání. Odborníci mi říkali že tam není vůbec potřeba, tak jsem se s tím smířil a takhle to dopadlo. Takže příští týden ho tam nechám hned dodělat.
Re: Problém s otáčkami
Napsal: 16.03.2014 09:16
od petulak
Takže, co jsi ušetřil na benzínu, šlo, do opravy.

Re: Problém s otáčkami
Napsal: 16.03.2014 12:36
od kolša
na benzinu jsem ušetřil víc. ale spíš mě štve, že jsem to přimazávání chtěl když to dělali, ale přesvědčili mě že to fakt není u těchto motorlů potřeba. Přeci jen, 500 navrch a bylo přimazávání. Teď to stálo o trochu víc. Ale dokazuj jim, že mi řekli že to není potřeba....

Re: Problém s otáčkami
Napsal: 06.04.2014 12:15
od lahvik
TVL to je věc ten ventil volnoběhu ruce rozmlácené místa že bych vraždil ale povedlo se, vyčištěno a zase jede černej byl jak pendrek.

Už si pomalu zvykám že když se mi něco posere tak budu muset pomalu vyndat motor ven.

Re: Problém s otáčkami
Napsal: 30.05.2014 06:54
od Knobis
tak ventil volnoběhu vyčištěn, a drží svíčky nové 4 bodové, nové kabely, nová hadice podtlaku, nový ventil odvětrání nádrže a zaslepené přisávání falešného vzduchu na sacím paroží, aktuálně motor nastartuju, volnoběh drží ale jak sem jen podívám na plyn tak se začne dusit a když přidám víc má tendenci chcípnout - já už z toho taky nemít náhradní auto tak sedim denně ve vlaku, poraďte čim tohle může bejt našel sem tu jen dušení se při prudkym přidání plynu ale tad nemůže být o prudkosti řeč stačí jakýkoli přidání plynu. dík
Re: Problém s otáčkami
Napsal: 30.05.2014 08:36
od miki21
Vyser se na nějaké čtyřbodové svíčky, neboť je všeobecně známo, že Ford si sněčím jiným než originál netyká. Pak můžeš laborovat dál.
O svíčkách zde-
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... ilit=odtrh
Re: Problém s otáčkami
Napsal: 30.05.2014 08:41
od enjoy
Knobis píše:tak ventil volnoběhu vyčištěn, a drží svíčky nové 4 bodové, nové kabely, nová hadice podtlaku, nový ventil odvětrání nádrže a zaslepené přisávání falešného vzduchu na sacím paroží, aktuálně motor nastartuju, volnoběh drží ale jak sem jen podívám na plyn tak se začne dusit a když přidám víc má tendenci chcípnout - já už z toho taky nemít náhradní auto tak sedim denně ve vlaku, poraďte čim tohle může bejt našel sem tu jen dušení se při prudkym přidání plynu ale tad nemůže být o prudkosti řeč stačí jakýkoli přidání plynu. dík
Ventil odvětrání klikovky.
Nevidím ho ve tvém seznamu oprav

Re: Problém s otáčkami
Napsal: 30.05.2014 09:20
od stano.
Knobis píše: svíčky nové 4 bodové
To je comu dobre? Cim viac pasikov, tym viac Adidas?

Sviecky jedine originalky, stoja nejakych 120Czk za kus. Je to tu omielane neustale.
Re: Problém s otáčkami
Napsal: 30.05.2014 16:32
od Knobis
Super, děkuju tyhle stáli asi 200/Kus tak já je dám do sekačky

, svíčky budou v pondělí, ještě mě napadlo jestli to nemůže být "přicpaný" palivový filtr, tak jako tak sundám nádrž a vyčistím jí už mám auto na zvedáku. Co dál? teda jinak odvětrávací ventil sem čistil a profukoval průchozí je.
Re: Problém s otáčkami
Napsal: 30.05.2014 22:38
od miki21
počkal bych na origo svíčky

Re: Problém s otáčkami
Napsal: 08.06.2014 15:13
od Melounek
Zdravim focusáky. Tak dnes jsem zjistil, že při přijíždění na křižovatku a vyřazení rychlosti
mi otáčky zůstali vyset ne 1800 otáčkách a spadli až po úplném zastavení no a na další křižovatce znova a znova. Doma jsem zkusil nechat auto na volnoběch a odpojit volnoběžný ventil,
no ale motor nezhasl pouze snížil otáčky s 900 na nějakých 700.
Takže to asi znamená, že je ten ventil mrtvej???
Re: Problém s otáčkami
Napsal: 08.06.2014 16:48
od stano.
Bud ti to prisava falosny vzduch za klapkou, alebo ti klapka netesni (je tam bordel), alebo je ventil spinavy a zalepeny, alebo je fakt po nom.