Stránka 16 z 41
Re: rozvody 1.6 TDCI
Napsal: 23.05.2012 12:42
od foki
lucky.jack píše:A co použít nějaký vyhledávač než se takhle zeptáš??!
2000 - 5000,-
ty dva je i s pumpou a s prací ? je to znackove ?
Re: rozvody 1.6 TDCI
Napsal: 23.05.2012 13:00
od V12
Foki :
lucky.jack píše:Psal jsem to trochu z recese...za dvojku určitě bez pumpy, když by to měla být nějaká značka a ne made in china...
Poznam cloveka, ktory to chce aj s robotou zrealizovat za 80 EUR. Vraj ma taky prislub od mechanika. Dorazne som ho od takejto akcie odhovaral...
Re: rozvody 1.6 TDCI
Napsal: 23.05.2012 19:10
od paranmax
foki píše:lucky.jack píše:A co použít nějaký vyhledávač než se takhle zeptáš??!
2000 - 5000,-
ty dva je i s pumpou a s prací ? je to znackove ?
Jo je

pumpa z plastu a řemen z bambusu

Re: rozvody 1.6 TDCI
Napsal: 25.05.2012 15:22
od yomarshal
Práve mi prišiel balik sada kladiek INA, remeň DAYCO=73E, pumpa AIRTEX=27,50E

Re: rozvody 1.6 TDCI
Napsal: 25.05.2012 19:54
od V12
To s tou vodnou pumpou je snad zly vtip...
Re: rozvody 1.6 TDCI
Napsal: 25.05.2012 20:45
od Kain444
Tiez mi vodnu pumpu ponukali v cenach od 30 do 50 eur. ... A ziadna cina.
Re: rozvody 1.6 TDCI
Napsal: 25.05.2012 21:22
od lucky.jack
To je fakt úsměvný. Řemen za 73E

a pumpa za 28E

. Ani nechci vědět kolik stály to kladky

Re: rozvody 1.6 TDCI
Napsal: 25.05.2012 22:12
od Kain444
Re: rozvody 1.6 TDCI
Napsal: 26.05.2012 18:56
od V12
Aj keby som mesiac nemal jazdit, tak toto by som do auta nedal ani nahodou.
Re: rozvody 1.6 TDCI
Napsal: 27.05.2012 09:32
od emill225
olej
Ford Formula F 5W-30, 5L 32,68 €
palivovy filter
Delphi HDF939 39,46 €
olejovy filter
SCT-Filter SH 4793 7,99 €
rozvodova sada
Contitech CT1092K1 74,35 €
vodna pumpa
Open Parts WAP8432.00 44,60 €
cena prace 60 €
spolu 260 €, suciastky objednavane z
http://olejposta.sk/
Re: rozvody 1.6 TDCI
Napsal: 30.05.2012 17:48
od yomarshal
Ten remen je aj s kladkami. Ano odkaz na predajcu je spravny.
Prečo by si nejazdil na takychto veciach?

Re: rozvody 1.6 TDCI
Napsal: 30.05.2012 18:25
od V12
Pretoze nie som tak bohaty, aby som kupoval lacne veci. Dam zopar prikladov zo svojho okolia :
- vymena ozubenych koleciek a retaze na S120 - kupene veci z PL za 1/3 ceskoslovenskych - stacilo 1000 km a rozvod bol v stave ako pred vymenou po 60k km
- Mondeo Mk.III 2.0TDCI 85 kW - kupeny dvojhmotak z PL za cca 200 EUR - vydrzal 10k km, potom opat vymena
- P307 1.6 HDI - vymena rozvodu po 160k km za cca 110 EUR vratane vodnej pumpy - pumpa po 10k km zacala tiect a znehodnotila rozvodovy remen - opakovana vymena komplet rozvodu
- FFII 1.6 TDCI - vymena rozvodu po kupe, zrejme stocene, realny najazd nezisteny. Opat pouzite lacne diely s celkovou cenou cca 150 EUR aj s robotou a to aj na vyslovene upozornenie mechanika, ze to neodporuca a podpisany reverz o jeho vyhradach. Vysledok - zniceny motor po 30k km v dosledku zadretia loziska jednej z kladiek a nasledne preskocenie rozvodu
- predne ramena na Escorta 1.8TD 66kW z PL - vydrzali 5000 km, potom na jednom praskol silentblok a nutna vymena
- tlmice Daewoo Tico z PL za par supov - neucinne hned po par desiatkach km, zadok odskakoval meter dvadsat po kazdej jame, auto na hrbolatej ceste v zakrutach na hranici ovladatelnosti
- najlacnejsie dostupne zhavice na Volvo V40 2.0D (motor stary znamy 2.0HDI 100kW) - jeden zhavic sa odtavil a padol do valca. Nasledok - poskodeny piest, ventil a hlava
Dalej sa mi pokracovat nechce, bolo by toho za dalsich 100 riadkov. Opakujem - nie som mechanik.
Netvrdim, ze treba pouzivat zrovna najdrahsie veci, no dat do motora na 200k km vodnu pumpu za 30 eciek, ked origo je za cca stovku je koledovanie si o pruser.
Re: rozvody 1.6 TDCI
Napsal: 30.05.2012 19:25
od paranmax
V12 má pravdu. Neoplatí se šetřit na věcech které v to motoru budou dalsích 200k km. Když jsem měnil rozvody + pumpu + klínák a další věci okolo-tak jsem nešetřil. Vse origo i s praci ve fordu (kvůli záruce) za 12 000kč
Re: rozvody 1.6 TDCI
Napsal: 30.05.2012 21:16
od yomarshal
Dobre, suhlasim ale v čom je rozdiel na tej pumpe? v plaste, ložisku? Nerobi AIRTEX prvovyrobu ?Priklad: INA sa robi v mojom meste( nezisťoval som po znamych ci aj pre môj typ) kladky - vyrobia kompletne u nas, niektore kompletne lozisko +plast.., tie iste ale po suciastkách sa posielaju do DE kde ich skompletizuju(aby mali germanci co robiť) Ale najviac ma prekvapili, ked mi povedali ze robia aj SKF, jednoducho na ložisku kompletne vyrobene v INE je značka SKF a hotovo, alebo robia pre nich len časť ložiska napr. vnutorny kružok.Ono je to otazne ze co je v akej kvalite, ked ta ista pumpa sa da kupiť u ineho predajcu za viac ako 40€.
Re: rozvody 1.6 TDCI
Napsal: 30.05.2012 21:31
od V12
Poviem Ti to takto :
SKF / Bosch atd. to sklada s presnostou tolerancii +/- stotina mm a kontroluje faktor poskladania t. j. aby sa nestretol "najmensi" hriadel s "najvacsou" dierou, alebo opacne. A ak sa stretne, bud to ide do srotu, alebo ked sa da, tak na repas. To dava zaruku zivotnosti a bezproblemoveho chodu na tych 200k km. Ked to ale zacne skladat Jozko Mrkvicka z Hornej Dolnej, v zaujme maximalneho vytazenia dielov nebude riesit faktor poskladania. Tak sa moze stat, ze sa kladka zadrie po 30k km, alebo ze pumpa bude tiect po 10k km. Okrem toho - vyrobca 30 EURovej pumpy vyrobi svoje diely s toleranciou +/- 3 stotiny mm. A ked sa tu stretne "najmensi" hriadel s "najvacsou" dierou a opacne, pricom sa takto zmontovana zostava nevyradi, je pruser. Pritom VSETKY diely su v norme, vyhovuju toleranciam a su poskladane spravne. Prave selektivna montaz zvysuje cenu kvalitnych vyrobkov, aj ked su poskladane z rovnakych dielov, ako vyrobky o polovicu lacnejsie. Proste odpadu je viac, ako aj nakladov na kontrolu. Pritom stale nie je zaruka, ze lacny vyrobca nalisuje lozisko spravnou silou, zabezpeci koaxialnost a vyvazenie vsetkych rotujucich casti atd. Takisto utiahnutie skrutiek spravnym momentom moze byt zaujimave. Ak vyrobca setri a nepouziva momentove kluce, staci jednu skrutku utiahnut viac, druhu menej a rotujuci diel bude vyoseny a nevyvazeny. To vedie k vibraciam a tie znizuju zivotnost lozisk, gufer atd. Proste za kvalitu sa plati.