



PS: a trubi sa tu...tu...tu... a ne tu..........................tu................................tu



Sturec na 2 stupen ? To potom ides nejako moc pomaly, nie ? Zo strany bystrice je to viac zatackovite a tam sa na benzine uplne v bez problemov uzivi aj 3. Zo strany Turcianskych teplic su zakruty ktore ides aj 160 km/h na vytoceny 4 stupen. je pravda ze vacsinou sme isli zo strany od Turcianskych teplic do bystrice. V opacnom smere to bolo o nieco pomalsie ale napriklad pred jaskynou mas celkom dobru kvazi rovinku a potom seria mensich zakrut, ktora konci 180 stupnovym pravym vracakom sa da tiez krasne rozpalit na 3 stupen. ked nejde protismer tak ides skoro v priamke. Pomaly usek je az v druhej polovici kopca kde mas hnusne esicko - dost sa to tam smyka a potom ide lava skoro 180 do prudsieho stupania - tu je to pomalsie a trochu problematicke aj pre diesel.killerhammer píše:tak tomuto vobec neverim, pretoze prave sturec na dizli neuradis to co benzin vyjde na dvojkeOndro píše:killerhammer - konecne clovek, ktory ma rad sturec![]()
![]()
![]()
mozem tivsak rovno povedat ze prave na Sturci a obzvlast zo strany BB (Banska Bystrica) perfektne vynikne sila dieselu. Bracho mal benzin 2,0 a nechytil masu tam len velmi kratke rovinky
musel ist (tvoj brat) velmi neefektivne (teda nesiel na dvojke plny kotol, co je tam ideal na benzine ist)
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti