A abychom to měli u toho kolektivního přemýšlení ještě složitější, jak to vlastně objektivně je, tak za 3 týdny - poté, co už bude kompletně průchozí spodní gril (v pátek 30.10. tam už bude jen tahokov, jinak nic

) se objednávám na brzdu v Auto Jarov (MAHA LPS2000).
Už jen pro tu srandu - sice další litr navíc - ale bude třetí sada grafů a budeme moct mudrovat a přemýšlet kolektivně dál.....
Auto Jarov všichni chválí, včera jsem o tom mluvil s Lumpym, jezdí tam opravdu hodně sportovních i běžných aut a údajně tam mají velmi dobré zkušenosti....
Nechám to tam změřit na pětku (a budeme tak moct porovnávat s grafem ze zkušebny od Mercedesu, který vyšel nic -moc...) a samozřejmě - hlavně na šestku - a tu budeme moct porovnávat s tím prvním měřením u Camp Performance (kde naměřili 444 Nm, ale zase tam ten krouťák ve vyšších otáčkách neudrželi tak dlouho, jak je třeba....).
Určitě trošku k výsledkům pomůže ten kompletně otevřený spodek - včera jsem to ještě v garáži měřil, intercooler tím, že půjde do pryč SPZ a originál gril, bude odkrytý navíc o cca 7 cm (myšleno 7 cm na výšku) , což při jeho šířce cca 1 m znamená zvýšení aktivní činné plochy o 700 čtverečních cm navíc....a to by už mělo být trošku znát
Prostě když už to vylepšuju a ladím, tak ať se ví, jakou to má efektivnost....
A jak to vidím, tak nakonec ty parametry letos, nebo příští rok po tom výfuku naměřím tak, jak by tam měly být..................................a za půl roku začnu přemýšlet, co dál - a do 2 let koupím slušně jeté RSko a zajedu k Wolfům aby tam dodali těch 60 PS.....
...typický projev přemýšlení tunera -maniaka....je to prostě závislost a nemoc.....
