EGR - zaslepení
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8450
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw
Ad1: problém to asi nebude, když tam teď spaliny nejdou, ale pro pořádek bych tam sehnal jinou.
Ad2: souvisí nejspíš s bodem 3. Pakliže to nebude házet chybu a problém s výkonem, tak to neřeš. Jinak jedině nechat softverově EGR odstranit(nebo sehnat jinej funkční).
Ad2: souvisí nejspíš s bodem 3. Pakliže to nebude házet chybu a problém s výkonem, tak to neřeš. Jinak jedině nechat softverově EGR odstranit(nebo sehnat jinej funkční).
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Ad1 když tam je teď díra, tak tam přece bude funět tlak z turba.je to přece na straně kde je to napojené na sání. Podle mě to není dobré
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8450
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw
Má pravdu ten chlapec 

Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 25.04.2011 11:55
Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw
Zdravim,
tak chybu mi zase vyhodilo, výkon ide dole ale len pri jazde v nizkych otackach, pokiaľ idem nad 2000ot tak auto nespadne do nudzaku, ale ked chcem ist na nizkych otackach tak vykon= 0 bodov.
Hádze mi chybu, že egr je zaseknutý v jednej polohe (nepamatam či otvorený či zatvorený), a po zaslepení aj prekážku hlási, čosi v tom zmysle? Môže to Focus 2007 mať tak, že sa to musí riešiť aj softvérovo, lebo čo som tu čítal tak ste nikto soft neriešili?
A kapotu mi neide otvoriť, odlomil sa zamok, neviem aky nahradny diel objednať, či celý zámok, či len to tiahlo, ale keď pozerám cez mriežku tak ani zámok tam nevidím... nechapačka, mate niekto skúsenosť?
tak chybu mi zase vyhodilo, výkon ide dole ale len pri jazde v nizkych otackach, pokiaľ idem nad 2000ot tak auto nespadne do nudzaku, ale ked chcem ist na nizkych otackach tak vykon= 0 bodov.
Hádze mi chybu, že egr je zaseknutý v jednej polohe (nepamatam či otvorený či zatvorený), a po zaslepení aj prekážku hlási, čosi v tom zmysle? Môže to Focus 2007 mať tak, že sa to musí riešiť aj softvérovo, lebo čo som tu čítal tak ste nikto soft neriešili?
A kapotu mi neide otvoriť, odlomil sa zamok, neviem aky nahradny diel objednať, či celý zámok, či len to tiahlo, ale keď pozerám cez mriežku tak ani zámok tam nevidím... nechapačka, mate niekto skúsenosť?
je:Ford Focus Kombi 2007, 1.6 TDCi 66kW
bol: Ford Focus Kombi 2000, 1.8 TDDi Endura 66kW
bol: Ford Focus Kombi 2000, 1.8 TDDi Endura 66kW
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8450
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw
Zámek tady neřešit - na to je tu jiné téma!
Jestli už je EGR KO, zaslepení je k ničemu. To už se tu taky psalo.
Buď:
- koupit nový a nezaslepovat
- koupit nový a zaslepit
- zaslepit a nechat SW odstranit
V tomto tvém případě je C nejspíš správně.
Jestli už je EGR KO, zaslepení je k ničemu. To už se tu taky psalo.
Buď:
- koupit nový a nezaslepovat
- koupit nový a zaslepit
- zaslepit a nechat SW odstranit
V tomto tvém případě je C nejspíš správně.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- zdenyvm
- Pokročilý
- Příspěvky: 585
- Registrován: 09.03.2010 15:29
- Bydliště: Zlínský kraj
Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw
Slyšel jsem že se dá SW EGR odstavit bez toho aby se tam musela dávat ta záslepka, nevíte někdo jestli se to dá udělat s běžnýma věcma - ELM327, ELMconfig atd.?
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8450
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Zaslepení EGR u 1,6TDCi 66kw+80kw
To si slyšel správně, ale běžným SW to neuděláš.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 12.10.2008 10:07
Re: Egr - zaslepení
Zdravím všechny, kteří chtějí zaslepit EGR ventil na Focusu II 1,8 Tdci, já mám r.v. 2007.
V sobotu jsem se také připojil k "ZASLEPOVAČŮM" a po 35 km je vše v pořádku.
Záslepku jsem umístil těsně před EGR ventil (nejlepší přístup - zaslepeno za 15 minut bez demontáže jakékoliv krytu), ale je možnost záslepku dát před chladič spalin na vývod z výfuku.
Se záslepkou jsem se nijak nedělal, je to obdélník 46 x 80 mm s roztečí děr 60 mm o průměru 8,5 mm.
Jeden roh jsem pak ohnul aby nepřekážel přírubě na EGR ventilu.
Motor mi před zaslepením při rozjezdech občas zdechnul, a při přeřazení na dvojku cuknul.
Teď je rozjezd plynulý, a v nízkých otáčkách živější asi o 60% -to je můj subjektivní pocit.
Spotřebu zatím zjišťuji, ale zdá se mi že podle počítače si na pětku při stejné rychlosti v nižším rozsahu otáček vezme méně paliva, ale to ukáže až čas.
Hodně zdaru při zaslepování.
Po 14-ti dnech od zaslepení mám najeto 350 km, a vše je bez závad.
V sobotu jsem se také připojil k "ZASLEPOVAČŮM" a po 35 km je vše v pořádku.
Záslepku jsem umístil těsně před EGR ventil (nejlepší přístup - zaslepeno za 15 minut bez demontáže jakékoliv krytu), ale je možnost záslepku dát před chladič spalin na vývod z výfuku.
Se záslepkou jsem se nijak nedělal, je to obdélník 46 x 80 mm s roztečí děr 60 mm o průměru 8,5 mm.
Jeden roh jsem pak ohnul aby nepřekážel přírubě na EGR ventilu.
Motor mi před zaslepením při rozjezdech občas zdechnul, a při přeřazení na dvojku cuknul.
Teď je rozjezd plynulý, a v nízkých otáčkách živější asi o 60% -to je můj subjektivní pocit.
Spotřebu zatím zjišťuji, ale zdá se mi že podle počítače si na pětku při stejné rychlosti v nižším rozsahu otáček vezme méně paliva, ale to ukáže až čas.
Hodně zdaru při zaslepování.

Po 14-ti dnech od zaslepení mám najeto 350 km, a vše je bez závad.
Naposledy upravil(a) GeorgeT dne 22.10.2014 19:37, celkem upraveno 1 x.
-
- Junior
- Příspěvky: 482
- Registrován: 03.01.2013 19:57
- Bydliště: Bardejov
Re: Egr - zaslepení
Nenašla by sa u niekoho záslepka egr na moje..??...auto v popise...dikyy... 

FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Kdyztak allegro
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Test driver
- Příspěvky: 2561
- Registrován: 20.01.2011 18:14
- Bydliště: Opatovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Egr - zaslepení
když jsem zaslepil 1.8 tdci 2008 tak motor měl najednou nepravidelny chod a vychazel odněkud nějaky zvuk jak kdyby někde něco jiskřilo...ale nejezdil jsem jen jsem to tam dal nastartoval a nelibil se mi chod a tne zvuk tak jsme to sundal..
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Divné. Že by 1.8 byla nějak specifická?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- djcraty
- Junior
- Příspěvky: 294
- Registrován: 25.08.2013 21:41
- Bydliště: Most
Re: Egr - zaslepení
U nových modelů buď zaslepit, ale nechat tam malou průchozí dirku anebo kompletně odpojit EGR v řj. Jiné řešení není 

Ford Focus 2 2006 - 1.6 TDCi: EGR ON, DPF OFF, DECAT, úprava SW, Hybrid turbo (1,5 Bar)
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 95&t=39649

https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 95&t=39649
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Egr - zaslepení
Ked sa necha iba malinka dierka, bude sa to usadzat a upchavat este rychlejsie, nie? Nebude tam prietok plynov, ktory by strhaval usadeniny so sebou.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů