Otevřené sání ala DS z dílny moskito/karel_170
- ZLOUNE
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 12.10.2013 14:06
- Bydliště: Planá nad Lužnicí - Tábor
Re: Otevřené sání ala DS z dílny moskito/karel_170
Votas83 - dík za SZ
Tak díky moc. Na tom shopu jsem byl, dokonce od nich bere místní tuning obchůdek. Znáte, nebo spíše máte nějaké reference na tyhle stránky?
http://www.fmic.cz/
Takže dole 45° redukční kolínko a ty dvě nahoře jsou taky 45°?
To vedení pod motorem je spíš 1,7" (44 mm), tedy vnitřek. Pokud tam nemáte na Focusech větší. Až na hadici před intercoolerem se průměr zvětšuje na vnitřní 2" (50 mm) na hrdlo cooleru 66 mm. Bude tam pěkněj fičák.
Na vaření hliníku tu mám celkem ochotného chlapíka. Vezme svářečku a přijede, kam je potřeba. Svár cca 200 Kč, tedy jako spojka a dvě spony.
Pak akorát nějaký ten nátrubek na hadičku - mám tam jen jednu - malá výhoda.
Co by to udělalo s tlakem ve vedení, když by se trubka za turbem vyměnila, aniž by auto bylo překopaný na 400 PS, včetně pak už většího turba? Jen teoreticky.
Ono je to asi opravdu blbost měnit. Vzhledem k systému benzínového čerpadla na S-Maxu se moc daleko s výkonem nedá dostat.
Dík chlapi.
Zapracuju na galerce. Mám jí jen tady:
konkurence ... 96&t=13955
Furt odbíhám - vařím oběd.
Tak díky moc. Na tom shopu jsem byl, dokonce od nich bere místní tuning obchůdek. Znáte, nebo spíše máte nějaké reference na tyhle stránky?
http://www.fmic.cz/
Takže dole 45° redukční kolínko a ty dvě nahoře jsou taky 45°?
To vedení pod motorem je spíš 1,7" (44 mm), tedy vnitřek. Pokud tam nemáte na Focusech větší. Až na hadici před intercoolerem se průměr zvětšuje na vnitřní 2" (50 mm) na hrdlo cooleru 66 mm. Bude tam pěkněj fičák.
Na vaření hliníku tu mám celkem ochotného chlapíka. Vezme svářečku a přijede, kam je potřeba. Svár cca 200 Kč, tedy jako spojka a dvě spony.
Pak akorát nějaký ten nátrubek na hadičku - mám tam jen jednu - malá výhoda.
Co by to udělalo s tlakem ve vedení, když by se trubka za turbem vyměnila, aniž by auto bylo překopaný na 400 PS, včetně pak už většího turba? Jen teoreticky.
Ono je to asi opravdu blbost měnit. Vzhledem k systému benzínového čerpadla na S-Maxu se moc daleko s výkonem nedá dostat.
Dík chlapi.
Zapracuju na galerce. Mám jí jen tady:
konkurence ... 96&t=13955
Furt odbíhám - vařím oběd.
S-MAX Titanium S - 2,5 ST, 2/2009
- 6666667
- Pokročilý
- Příspěvky: 698
- Registrován: 06.05.2011 17:25
- Bydliště: od Olomóce
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otevřené sání ala DS z dílny moskito/karel_170
Pro příklad v jamsportu otestovali big boost pipe kit od autospecialists. Jednalo se o lehce upravené RSo kde před výměnou na brzdě naměřili 345hp a po 361hp. Takže to dalo asi 16hp.
Byl Focus ST225-TimeAttack Brno 2:32
Byla Mazda RX-8-CrashAttack Brno 0:00
Je Fiesta ST180 new project
Byla Mazda RX-8-CrashAttack Brno 0:00
Je Fiesta ST180 new project
- ZLOUNE
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 12.10.2013 14:06
- Bydliště: Planá nad Lužnicí - Tábor
Re: Otevřené sání ala DS z dílny moskito/karel_170
Pěkný výsledek.
Takže myslíš, že to smysl má a že to turbo z Focusu natlakuje? Šel bych jen do 63 mm, vnitřek 59 mm. Větší se tam nevejde. Intercooler větši, ale taky s 63 mm vstupem a dál do sání.
http://www.fmic.cz/standardni/224-inter ... x65mm.html
Nutnost by pak bylo zajet někam na brzdu a sladit to. Jsem omezen systémem a výkonem palivového čerpadla.
Takže myslíš, že to smysl má a že to turbo z Focusu natlakuje? Šel bych jen do 63 mm, vnitřek 59 mm. Větší se tam nevejde. Intercooler větši, ale taky s 63 mm vstupem a dál do sání.
http://www.fmic.cz/standardni/224-inter ... x65mm.html
Nutnost by pak bylo zajet někam na brzdu a sladit to. Jsem omezen systémem a výkonem palivového čerpadla.
S-MAX Titanium S - 2,5 ST, 2/2009
- votas83
- Junior
- Příspěvky: 220
- Registrován: 30.05.2011 20:37
- Bydliště: Nová Ves u Líbeznic
Re: Otevřené sání ala DS z dílny moskito/karel_170
Jj redukcní koleno 45 pak dve hlinik taky a mezi nima rovna 15,5 cm..
a odkud jsi ze bych vyuzil pana na svareni?? 


FOCUS ST 225 FL
Serie:266,5 PS 341,2Nm,custom intercooler,custom lauf,RS svíčky-spojka,Eibach Pro-Kit springs, torque mounts(silentbloky.cz),otevřené sání ala DS ,Sound SymposerOFF
Serie:266,5 PS 341,2Nm,custom intercooler,custom lauf,RS svíčky-spojka,Eibach Pro-Kit springs, torque mounts(silentbloky.cz),otevřené sání ala DS ,Sound SymposerOFF
- ZLOUNE
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 12.10.2013 14:06
- Bydliště: Planá nad Lužnicí - Tábor
Re: Otevřené sání ala DS z dílny moskito/karel_170
Jo a jsem trochu z ruky. Z Tábora.
S-MAX Titanium S - 2,5 ST, 2/2009
- 6666667
- Pokročilý
- Příspěvky: 698
- Registrován: 06.05.2011 17:25
- Bydliště: od Olomóce
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otevřené sání ala DS z dílny moskito/karel_170
Smysl to má u výkonnějších aut. Fungovat by ti to mělo, jedině co tak by se mohla zhoršit prodleva turba. Že by turbodmychadlu trvalo chvíli déle, než natlakuje větší objem.
Řekl bych, že záleží víc na kvalitě mezichladiče. Mě se ty univerzální moc nelíbí.
Řekl bych, že záleží víc na kvalitě mezichladiče. Mě se ty univerzální moc nelíbí.
Byl Focus ST225-TimeAttack Brno 2:32
Byla Mazda RX-8-CrashAttack Brno 0:00
Je Fiesta ST180 new project
Byla Mazda RX-8-CrashAttack Brno 0:00
Je Fiesta ST180 new project
- ZLOUNE
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 12.10.2013 14:06
- Bydliště: Planá nad Lužnicí - Tábor
Re: Otevřené sání ala DS z dílny moskito/karel_170
Tak to mě se taky víc líbí značkovej, ale universální snad svou práci taky odvede a když by se navařily hliníkové náfuky, viz zdejší vlákno, musí to být lepší, než stávající chudinka.
O jak velké prodlevě turba by se při zdvojnásobení plochy průtoku trubky ke cooleru mohlo jednat? Standard průměr 44mm/15 cm2, 59mm/29 cm2.
Je pravda, že rozumnější je nejdřív vyměnít intercooler, vyjde to na stejný peníz a udělá víc "parády", ale když už se to nakouslo? Tyhle technické - praktické informace se hodí kde komu.
A tady trocha inspirace pro tuningáře vodoinstalatéry.
O jak velké prodlevě turba by se při zdvojnásobení plochy průtoku trubky ke cooleru mohlo jednat? Standard průměr 44mm/15 cm2, 59mm/29 cm2.
Je pravda, že rozumnější je nejdřív vyměnít intercooler, vyjde to na stejný peníz a udělá víc "parády", ale když už se to nakouslo? Tyhle technické - praktické informace se hodí kde komu.
A tady trocha inspirace pro tuningáře vodoinstalatéry.

S-MAX Titanium S - 2,5 ST, 2/2009
- moskito
- .
- Příspěvky: 982
- Registrován: 31.08.2010 21:10
- Bydliště: Liberec a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otevřené sání ala DS z dílny moskito/karel_170


Dreamscience ModX Cobra sportscat RS svíčky, spojka, ojl kůler a airbox Radtec intercooler Whiteline 24mm RARB + rear camber kit, Powerflex front, Bilstein B4 Quaife LSD TD ProRace 1.2 Millers oils CFS 5W40 NT
mojeauto.cz
mojeauto.cz
- Tibi
- .
- Příspěvky: 3456
- Registrován: 24.06.2009 04:21
- Bydliště: Velký Krtíš/Italy-Sud Tirol
- ZLOUNE
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 12.10.2013 14:06
- Bydliště: Planá nad Lužnicí - Tábor
Re: Otevřené sání ala DS z dílny moskito/karel_170
Jsem rád, že jsem vás pobavil.
Úhly sedí, takže už jen objednat to samé v hliníku.
Úhly sedí, takže už jen objednat to samé v hliníku.
S-MAX Titanium S - 2,5 ST, 2/2009
- ZLOUNE
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 12.10.2013 14:06
- Bydliště: Planá nad Lužnicí - Tábor
Re: Otevřené sání ala DS z dílny moskito/karel_170
Tak abych tu nebyl za úplného šaška, přikládám fotečku, či dvě, aktuálního sání. Hliníkové vedení přijde na řadu záhy, ale to nehoří. Vše potřebné mám, tak pohoda. Finální poloha filtru od Simoty bude pak o kousek blíž motoru a na sací straně nasazeno koleno pro lepší přívod vzduchu z masky. Je to z e-shopu FMIC.CZ, pl, sk. Na polských stránkách toho mají ale mnohem víc.
Ještě postřeh pro ostatní. Nabízejí i masivní spony. Na obrázcích je mají žlucené - jako měď. Nechtěl jsem takovou barvu, tak jsem vzal jen na zkoušku na redukci k turbu. A ono poslali nerezové, o kterých tam nemaji ani slovo. Ale zdají se mi moc veliké, neestetické. Klasika o šířce pásku 12 mm (ta uprostřed za 17 Kč) mi přijde hezčí a líp se s ní dělá.
Jo a od průměru silikonových spojek 70 mm maj sílu stěny 6 mm. Bacha na průměry spojek.
Ještě postřeh pro ostatní. Nabízejí i masivní spony. Na obrázcích je mají žlucené - jako měď. Nechtěl jsem takovou barvu, tak jsem vzal jen na zkoušku na redukci k turbu. A ono poslali nerezové, o kterých tam nemaji ani slovo. Ale zdají se mi moc veliké, neestetické. Klasika o šířce pásku 12 mm (ta uprostřed za 17 Kč) mi přijde hezčí a líp se s ní dělá.
Jo a od průměru silikonových spojek 70 mm maj sílu stěny 6 mm. Bacha na průměry spojek.
S-MAX Titanium S - 2,5 ST, 2/2009
- ZLOUNE
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 12.10.2013 14:06
- Bydliště: Planá nad Lužnicí - Tábor
Re: Otevřené sání ala DS z dílny moskito/karel_170
Tak jsem dneska náhodou narazil na tento článek. Co si o tom myslet?
http://blog.kerpof.net/auta/lidska-blbo ... oru-turbo/
http://blog.kerpof.net/auta/lidska-blbo ... oru-turbo/
S-MAX Titanium S - 2,5 ST, 2/2009
- 6666667
- Pokročilý
- Příspěvky: 698
- Registrován: 06.05.2011 17:25
- Bydliště: od Olomóce
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otevřené sání ala DS z dílny moskito/karel_170
Něco pravda je něco samozřejmě ne.
Byl Focus ST225-TimeAttack Brno 2:32
Byla Mazda RX-8-CrashAttack Brno 0:00
Je Fiesta ST180 new project
Byla Mazda RX-8-CrashAttack Brno 0:00
Je Fiesta ST180 new project
- 6666667
- Pokročilý
- Příspěvky: 698
- Registrován: 06.05.2011 17:25
- Bydliště: od Olomóce
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otevřené sání ala DS z dílny moskito/karel_170
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=gCi2yo4UqPI[/youtube]
Byl Focus ST225-TimeAttack Brno 2:32
Byla Mazda RX-8-CrashAttack Brno 0:00
Je Fiesta ST180 new project
Byla Mazda RX-8-CrashAttack Brno 0:00
Je Fiesta ST180 new project
- ZLOUNE
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: 12.10.2013 14:06
- Bydliště: Planá nad Lužnicí - Tábor
Re: Otevřené sání ala DS z dílny moskito/karel_170
No vida, tak aspoň něco. To jsou dobří týpci. Světlo asi vyndavat nebudu, ale díru do kapoty bych udělat mohl. 

S-MAX Titanium S - 2,5 ST, 2/2009
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů