Stránka 13 z 16
Re: Extrémní úpravy motorů
Napsal: 14.01.2009 09:05
od WnemOne
dufam, ze mas svoju galerku, lebo ak sa do toho pustis a pre nas to aspon troska nezdokumentujes, tak potom uvidis, co
znamena dela psi kusy

Re: Extrémní úpravy motorů
Napsal: 14.01.2009 19:56
od kachnak
ja by som radsej isiel do turba.. na anglickych forach pisali ze to ma vacsii TORQUE ako kompresor..... a to je asi krutiaci moment a ten je asi dolezitejsi, ako kolko koni ma motor. (pomer medzi konskymi silami a Nm zalezi od individualneho nastavenia riadiacej jednotky po pridani turba-kompresora.. alebo sa mylim?)
Re: Extrémní úpravy motorů
Napsal: 14.01.2009 20:08
od Boban
kompresor dává v menších otáčkách víc vzduchu turbo naopak ve vyšších přeberte si to jak umíte, amíci zase nedaj do auta turbo, mají radši větší odpich od spoda.
Re: Extrémní úpravy motorů
Napsal: 14.01.2009 20:16
od zewl
ano, protoze maj vsude hodne omezeni rychlosti a kur...vsky hlidane, takze vysoka rychlost jim k nicemu neni, oni to potrebuji jenom na rychle rozjezdy na krizovatkach

Re: Extrémní úpravy motorů
Napsal: 14.01.2009 20:17
od Boban
přesně tak

Re: Extrémní úpravy motorů
Napsal: 24.06.2009 10:06
od Stehnak
Motor roku 2009 
Volkswagen 1.4 TSI Twincharger
A kde je Ford... buhuzel je s motorama tam kde vsichni vime ze je - vcetne KH

Re: Extrémní úpravy motorů
Napsal: 24.06.2009 10:15
od zirafak
To je sice fajn motor,len VW pekne zavádza s tou udavanou spotrebou,lebo uzivatelom sa ju ani pri max uspornom rezime jazdenia nedari dosiahnut.
Re: Extrémní úpravy motorů
Napsal: 24.06.2009 14:12
od bee
Stehnak píše: Motor roku 2009 
Volkswagen 1.4 TSI Twincharger
A kde je Ford... buhuzel je s motorama tam kde vsichni vime ze je - vcetne KH

Naopak
Ford ma genialnu tajnu trategiu ako prelomit krizu, rozhodol sa vynechat celu generaciu downsize turbo benzinov a coskoro prestavi cisto elektricke auto

Re: Extrémní úpravy motorů
Napsal: 24.06.2009 14:20
od killerhammer
v podstate mas pravdu, ked sa na to pozries limitne do nekonencnej buducnosti

tak nema zmysel vyrabat ziadny motor, lebo cokolvek vyrobis bude v buducnosti nahradene lepsim

ja si aj tak myslim, ze Ford nakoniec kupi 1.6T 128kW od PSA/BMW

tak ako to urobil aj s 1.6, 2.2 TDCI od PSA
Re: Extrémní úpravy motorů
Napsal: 24.06.2009 14:53
od misoo
killerhammer píše:... ze Ford nakoniec kupi 1.6T 128kW od PSA/BMW
to by vobec nebolo zle !!

Re: Extrémní úpravy motorů
Napsal: 24.06.2009 14:56
od Stehnak
Kde je petice

Podepisuju jako prvni

Re: Extrémní úpravy motorů
Napsal: 24.06.2009 21:42
od Stehnak
Druha moznost je, namontovat si Turbo do auta sam.
Memu
kolegovi z prace se to povedlo...
Za 6 let udelal z tohoto:

Toto

se šnekem uvnitř
Jeho Main page:
http://www.netikka.net/ville.vieri/autot.htm
Vsechny jeho projekty a vic:
http://www.netikka.net/ville.vieri/autot.htm
A tady zacina je cela jeho story o 127T:
http://www.netikka.net/ville.vieri/e127t.htm
Je to proste borec

a dobre se s nim chlasta

Re: Extrémní úpravy motorů
Napsal: 24.06.2009 22:03
od Marťas
Tomu rikam super hracka na vikendove blbnuti. Jeste tak mit za barakem zavodni okruh. Kolik ho ta sranda celkove vysla, jestli muzu vedet??
Re: Extrémní úpravy motorů
Napsal: 24.06.2009 22:19
od stigi
nic proti, ale co ma debata o koncernovych motorech spolecnyho s upravama fordackych motoru, natoz pak extremnima

trochu OT
Re: Extrémní úpravy motor
Napsal: 24.06.2009 23:19
od bee
no ja myslim ze turbo konverzia je dost extremna uprava. ci tam len prehodil iny motor ?