Stránka 13 z 20

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Napsal: 16.05.2014 15:48
od PeS
miki21 píše:A kdy dojde na tyhle? :bebng: http://auto.idnes.cz/patnact-nejvetsich ... tomoto_vok
Vzpomínám na občasné blábolení zelených o ekologické lodní dopravě, že by to nakonec bylo jinak ?

Re:

Napsal: 17.05.2014 12:06
od Nicco
vita_k píše:Nicco=srandovni Pako.
Btw eskort 1.8td nám prošel technickou. Další 2 roky pro euro 2.
Vidim, ze si nic nepochopil a pravdepodobne stale zijes v domneni, ze DPF je tam len preto, aby to "nepokurovalo" a aby s tym mohol jazdit aj metrosexual.
Auto umyte a odparkovane necelych 24hodin pri rusnej ceste - tento prach - pevne cestice - dychame:
2014-05-06-1346.jpg
2014-05-06-1347.jpg

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Napsal: 18.05.2014 11:55
od miki21
Tys ten prach posílal někde na chemický rozbor, že víš naprosto přesně, že to jsou částice z výfuků?
Stačí šikovně fouknout vítr z nějaké stavby či podobného prašného místa a máš to to samé. Jednou Ti vyfotím umyté auto zaparkované 8 hodin vedle našeho podniku....pokud bys nepustil stěrače, tak nevidíš ven.

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Napsal: 18.05.2014 12:22
od V12
Kym to nie je takyto prach :

Obrázek

tak sa o ziadny prach nejedna :mrgreen:

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Napsal: 18.05.2014 12:25
od Slid
Nicco: tak ted si me vazne dostal :totlsmile:

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Napsal: 18.05.2014 18:53
od Nicco
Odkial by sa v meste vzal prach z pola? Inak ten prach tam u tej cesty sposobuje, ze v zime mi zamrzaju okna (a cela karoseria) aj ked nie je pod nulou. Potom idem mestom ako jediny zamrznuty. Uz auta stojace v bocnej slepej ulici, kde nie je taka premavka, nie su zamrznute.

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Napsal: 18.05.2014 18:59
od Sobull
Ty se mi snad zdáš, bordel kolem cesty vydávat za produkt dieslu. Ty by ses k těm zelenejm demagogům fakt hodil. Nebylo to ten týden, co pršel písek ze Sahary? :D

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Napsal: 18.05.2014 19:02
od Nicco
Presne tak, mozes sem dat nejake tvoje uvahy z coho ten bordel pochadza. V meste, nie na polnej ceste. A dam ti sem nejake to voditko: Nebezpečný prach dusí Brno. Mohou za něj hlavně auta Asi ake auta? Benzinove? Naftove s filtrom?
"Auta vypouští prach přímo u země, kde se pohybují lidé. „Nejnebezpečnější jsou velmi jemné prachové částice, které unikají z výfuků dieslových aut," popsal Šuta."
Zaujimave, ze najviac prachu je na miestach s husou dopravou.
"Brno je dokonce hůře znečištěné než některá města na severu Moravy. „Například ve Třinci nebo ve Frýdku-Místku jsou škodliviny z průmyslu."

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Napsal: 18.05.2014 19:23
od Sobull
Se mnou nepočítej, já na tyhle nekonečný diskuze nemám čas. Ale tohle mi už přišlo opravdu legrační. Jinak jak píše miki21

Napsal: 18.05.2014 22:55
od vita_k
+1 pro nicca ;-)

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Napsal: 30.05.2014 21:39
od Nicco
Autá s dieselovým motorom robia z centra Londýna znečistenejšie miesto než je Peking.

http://tech.sme.sk/c/7220311/londyn-je- ... rusel.html

Ak v roku 1990 jazdilo v Londýne menej ako desať percent áut na diesel, dnes je to viac ako 50 percent.
Jazdia tak aj londýnski taxikári, ktorých je v meste asi 20-tisíc. Prešli na diesel, ktorý je lacnejší ako benzín. A s ním stúpajú aj hodnoty NO2, ako ukázali zistenia londýnskej King´s College.


--
Mozno ste si na internete vsimli, ze DPF kuchacov je v Britanii len o nieco menej nez v CR, kde ich jez 800.

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Napsal: 31.05.2014 13:07
od Slid
Ty ses fanatik :dih:

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Napsal: 31.05.2014 14:35
od miki21
Bursíkoecoterorista :totlsmile:

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Napsal: 31.05.2014 16:55
od tikak1
Nicco píše:Autá s dieselovým motorom robia z centra Londýna znečistenejšie miesto než je Peking.

http://tech.sme.sk/c/7220311/londyn-je- ... rusel.html

Ak v roku 1990 jazdilo v Londýne menej ako desať percent áut na diesel, dnes je to viac ako 50 percent.
Jazdia tak aj londýnski taxikári, ktorých je v meste asi 20-tisíc. Prešli na diesel, ktorý je lacnejší ako benzín. A s ním stúpajú aj hodnoty NO2, ako ukázali zistenia londýnskej King´s College.


--
Mozno ste si na internete vsimli, ze DPF kuchacov je v Britanii len o nieco menej nez v CR, kde ich jez 800.
Včera jsem viděl souseda jak pálí starý pneu. Ale auto má benzínový, takže je vše OK :dih:
A prach se při silničním provozu bere třeba od ojížděných pneumatik. Jenže pneu mají i benzíny, tak to asi nebude téma pro tebe, že?

Re: Skodliva nafta, EGR, DPF, SCR a emisne limity

Napsal: 31.05.2014 20:47
od phofy
Už aby dali DPF na benzíny doufám, že si ho pak necháš dodatečně namontovat...
Ano taky sem proti kuchání...Ale jak píše tikak, sjíždí se pneu, už to dělá drobný prach, starý továrny, cigarety atd... a můžu pokračovat ještě dál...Takže to není problém jenom aut....