Stránka 13 z 76

Re: Chlazeni Turba FOFOII 1,8Tdci

Napsal: 11.03.2009 00:08
od chmelko

vymena turba

Napsal: 23.03.2009 19:05
od dobo84
Chcel by som sa opytat na priblizne ceny v servisoch pri vymene turba? Ci sa viac opati dat si turbo repasovat alebo dat to cele vymenit servisom....kolko cca sa plati pri vymnee turba kred davaju repasovane turbo...mne povedali ze okolo 22000Sk. A chcel by som vediet kolko priblizne stoji robota v servise ked mi turbo vyberu, ja si ho dam sam zrepasovat a potom mi ho opatovne zalozia.......dakujem

Re: vymena turba

Napsal: 23.03.2009 19:08
od chmelko
daj si do podpisu prosim motor

navod na vymebu turba

Napsal: 24.03.2009 07:31
od dobo84
dobry den, potreboval by som demontovat turbo tak sa obraciam na niekoho z vas ci nema navod na montaz/demontaz turba....nejake uzitocne pdf alebo co.
dakujem

Re: vymena turba

Napsal: 24.03.2009 09:23
od foki
no pokud jsi to nikdy nedelal tak bych to nechal na servis , a dalsi pokud si ho nechas nekde zrepasovat sam tak te natahnou na práci . a nove turbo jsem ted prodaval za cca 17000kc zadny repas .

Re: vymena turba

Napsal: 24.03.2009 09:51
od tomason
to je zamotaná situace kva

hvizdnuti turba

Napsal: 27.03.2009 08:26
od junior
Předevčírem jsem si dotáhl z Belgie Ford Focus 1.6Tdci/66KW 06/2005 najeto 88000km, sám jsem s ním najel 2100km, bez závad až včera večer.... jen upřesním, jelikož nejsem žádnej závodník otáčky max do 4000 a řadím, ale právě při nástupu turba se mezi 3-3500 ozve hvízdnutí, jako by něco proklouzlo, nebo se přisál vzduch někam kam nemá, netušíte někdo co to může být???? díky za rady Mates

edit zewl: zmena nazvu tematu

Re: Prosííím pomoooc

Napsal: 27.03.2009 09:23
od Komi
trochu sa tu na fore rozhliadni riesili sa tu problemy trebars s praskajucou trubkou od chladica vzduchu smerom dohora k nasavaniu motora .... trochu viac rozpis co myslis pod tym - pri nastupu turba pri 3-3500ot.... to su totiz otacky kde sa dostavam len malokedy...najvacsi moment mas pri 1750ot a tam uz turbo maka naplno, takze uz od 1500ot je tah velmi dobry ...
ak ti to v tejto oblasti netaha dobre tak mas problem.... ak pouzivas tych 3500 bezne tak patris medzi tych zavodnikov ako pises.... inac turbo mi po nastartovani pisti skutocne uz od volnobehu ale fungujem s tym normalne (nove mam pripravene na vymenu ale dlhodobo sa stav nemeni takze to zatial neriesim...okrem pistania iny problem nemam) , akurat si vsimam v meste ze kazde druhe turbo pisti v turbodizloch.... vuolu v osi turba nemam - to si lahko zistis ked das dole hadicu z turba co ide od kastliku filtra vzduchu - priprav sa ze tam bude olej a hadrikom ho treba vytret.... hlavne nepodlehej panice

Re: Prosííím pomoooc

Napsal: 27.03.2009 09:35
od junior
jj asi jsem se přehlídl, závodník opravdu nejsem,přišlo mi že turbo spíná až tak ve dvou tis otáček, takže prostě sepne, ale okolo těch třech tisíc hvízdne, dycky se děsně leknu, takže pak nevím, jestli ještě dál táhne :oops: , mám to dva dny a hrozně nerad bych něco pos..al, řekl bych že s turbem snad nic není, spíše mi přijde jako by fakt nasál vzduch, nebo mu tam vletěl olej, nebo jako by proklouzlo.....

Re: Prosííím pomoooc

Napsal: 27.03.2009 10:28
od Komi
...turbo nema ziadny spinac - je to vrtulka pohanana vyfukovymi plynmi, pokial je OK tak sa toci uz od volnobehu - vtedy len slabo, az s pribudajucimi vyfukovymi plynmi pri zoslapnuti plynu sa roztaca viac a tym natlaci do motora viac vzduchu ktory je potrebny pre spalenie nafty... a vrchol dosahuje pri 1750ot kedy je aj najvacsia hnacia sila na kola...zvysujucimi sa otackami moment motora uz len klesa... skoda ze sa tu neda pocut ten zvuk co ta desi, mozno by sme boli mudrejsi... po prekonani tej hranice pri vyssich otackach to stichne ?? na 1 alebo 2 stupni to mozes lahko vyhnat na 5000ot a tam ti to obmedzovac bude drzat -nepusti do vyssich otacok nemusis sa bat ze sa motor rozleti- mozes kludne drzat plny plyn, samozrejme kratkodobo.... respektive aky zvuk to ma na mieste ked to pretacas cez tie otacky co si vsimas za jazdy - aj pri stojacom aute to ma ten zvuk pri tych otackach ??
mne turbo pisti v sirokom rozsahu otacok a teda hodne to pripomina napr. sanitku...

Re: Prosííím pomoooc

Napsal: 27.03.2009 10:34
od junior
na stojato má zvuk úplně normální, nic nehvízdá, jen si přede jako kotě, 1,2, je normál na volnoběh to neudělá nic, jen ta trojka kolem cca3000, zvuk je asi jako když vysavačem čistíš zdroj od počítače a roztočí se vrtule chlazení jinak nevím čemu bych to přirovnal :-(

Re: Prosííím pomoooc

Napsal: 27.03.2009 11:01
od Komi
takze to registrujes len na 3 stupni ? na 4 (2) uz nie ?? to sa mi moc nezda na turbo... napr. na ochcavke nam pisti turbo len malo a v uzkom rozsahu otacok ale da sa to pocut pri tych otackach na lubovolnom rychlostnom stupni pri pridani plynu....

Re: Prosííím pomoooc

Napsal: 27.03.2009 12:22
od junior
ještě mi napadá, přišlo mi že je trochec oleje kolem hadice mezi filtrem vzduchu a turbem a řekl bych že je malinko uvolněná, mohlo by to být tím????

Re: Prosííím pomoooc

Napsal: 27.03.2009 13:22
od Komi
mozna....kazda netesnost v nasavani moze byt zdrojom pazvukov....
bez ohladu na to ci tam je problem alebo nie doporucujem ti tu hadicu dat dole a vytret znutra a ked uz budes v praci tak aj tych asi 6 skrutiek uvolni na kastliku a pozri na vlozku filtra vzduchu je to totiz tak nestastne urobene ze ta gumova hadica ma spad smerom do filtra takze sa ti moze stat ako som mal ja - zamasteny filter vzduchu, ale vymena za novy ziadnu citelnu zmenu nepriniesla....ked budes mat hadicu dolu skus s citom pohybovat koncom hriadela turba - nemala by byt vuola ani v smere v osi ani kolmo na os....

Re: Prosííím pomoooc

Napsal: 27.03.2009 13:28
od junior
zkusím, díky za rady, dám vědět, jak jsem dopadl, přeju hezký víkend :-)