Problém s otáčkami
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13478
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Problém s otáčkami
jaký je problém,shodit ventildekl a kouknout,jestli jsou vačice v lajně?
Samo otáčet motorem za šroub na klice,ne na vačkových kolech!
Samo otáčet motorem za šroub na klice,ne na vačkových kolech!
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 06.10.2009 10:42
Re: Problém s otáčkami
to petulak: snímač polohy škr. klapky jsem měl půjčený nový - chovalo se to stejně
to cev: diky za odkaz - to je presne ono
jen mi vrtá hlavou, jakto že se to děje jen za klidu, když auto stojí? ...
teď mě ještě napadá, jestli s těmi rozvody nemůže souviset i problém s prvním startem (druhý je vždy bez problémů). Stává se mi, že při prvním startu to špatně chytá - jakoby na tři válce. Zatím to řeším tak, že nechávám 2x, 3x před statem natlakovat benzin čerpadlem. Pak to chytne bez problémů. Takže doposud jsem si myslel, že je problém s přívodem benzinu (slabé čerpadlo, ucpaný filtr, ...).
Chytám, že nechám proměřit tlak benzinu ... ale ještě jsem se k tomu nedostal ...
Vím, že je to jiný problém, tak mě prosím nekamenujte za to, že to píšu sem - jen se ptám, jestli to nemůže souviset s těmi rozvody.
Předem díky ...
to cev: diky za odkaz - to je presne ono
jen mi vrtá hlavou, jakto že se to děje jen za klidu, když auto stojí? ...
teď mě ještě napadá, jestli s těmi rozvody nemůže souviset i problém s prvním startem (druhý je vždy bez problémů). Stává se mi, že při prvním startu to špatně chytá - jakoby na tři válce. Zatím to řeším tak, že nechávám 2x, 3x před statem natlakovat benzin čerpadlem. Pak to chytne bez problémů. Takže doposud jsem si myslel, že je problém s přívodem benzinu (slabé čerpadlo, ucpaný filtr, ...).
Chytám, že nechám proměřit tlak benzinu ... ale ještě jsem se k tomu nedostal ...
Vím, že je to jiný problém, tak mě prosím nekamenujte za to, že to píšu sem - jen se ptám, jestli to nemůže souviset s těmi rozvody.

Předem díky ...
Ford Focus I 1,6 16v combi,r.v.2004
- gargulakj
- Junior
- Příspěvky: 467
- Registrován: 30.04.2009 17:05
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s otáčkami
To Zrulc:
Ze srandy jsem to skusil a dělá mi to taky
Ale pokud bych si to tu nepřečetl nikdy bych to nezjistil... Je fakt že při rozjíždění v té určitě poloze plynu se auto nerozjíždí naplno ale až se sešlápne víc... ale doted sem myslel že to tak má byt 
Ze srandy jsem to skusil a dělá mi to taky


Focus r.v. 2002, 1.6 benzín, 74KW
Focus r.v. 2010, 1.6 benzín, 74KW
Focus r.v. 2010, 1.6 benzín, 74KW
- Ondřej
- Nováček
- Příspěvky: 31
- Registrován: 04.03.2010 11:05
Re: Problém s otáčkami
To by mě taky zajímalo, jestli je to lážoplážo akcička, sendat dekl, prohlídnout vůle, synchronizaci. atd. a zase nandat dekl zpátky. Rád bych přitom vysál bordel kolem svíček.miki21 píše:jaký je problém,shodit ventildekl a kouknout,jestli jsou vačice v lajně?
Samo otáčet motorem za šroub na klice,ne na vačkových kolech!
FoFo I, 1,6 16V, r.v. 2003, kombi, 180k km
- Pastovic
- Zkušený
- Příspěvky: 1184
- Registrován: 02.11.2009 02:35
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s otáčkami
Jaké je prosím vás číslo té hadice od ventilu klikov. skříně pod klapku? Fofo 1.8 2001. Je to to 1050948?
FoFo I htb GHIA/1,8/16V/85kw/07-2001/silver/K&N/17" Wolfrace Pro Sprint/Hankook V12 Evo/Eibach
Galerie https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 94&t=21271


Galerie https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 94&t=21271

- Pastovic
- Zkušený
- Příspěvky: 1184
- Registrován: 02.11.2009 02:35
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s otáčkami
Tak volnoběh a hadička od ventilu klikovkové skříně vyměněn za original, no a odpojil sem baterku na chvíli a změna k horšímu zase lítaly otáčky do 3000 jak zblázněny. No tak sem odšrouboval tu matičku co tam byla (podle zdejšího návodu) a zase padají plynule jak mají. Tak sem těd odpojil baterku a zkusím ještě jeden reset řj (do rána) no a uvídím ráno....už teď mám strach že to bude zas na p*ču. Kdyžtak budu zase štelovat šroubek na ventilu a matičku na klapce. Jinak už nevím no 

FoFo I htb GHIA/1,8/16V/85kw/07-2001/silver/K&N/17" Wolfrace Pro Sprint/Hankook V12 Evo/Eibach
Galerie https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 94&t=21271


Galerie https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 94&t=21271

-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 26.11.2009 16:33
Re: Problém s otáčkami
Zdravím všechny,
tak včera se mi konečně podařilo vyřešit můj problém s otáčkami. Mám Fo.Fo. 99 1,6 74KW, a asi před dvěma měsíci při startu otáčky začaly padat pod 700 a zdechat auto, zhasínali světla, podařilo se mi nastartovat až po čtvrt hodině kdy se auto zahřálo. Říkal jsem si po přečtení podobných závad tady na foru že by to mohl být volnoběžný ventil, koupil jsem teda nový. Na druhý den po namontování zase to samé, rozhodl jsem se že zajedu do servisu na diagnostiku at me zjistí co tomu je, diagnostika neprokázala nic ale z podezření na sání falešného vzduchu mi zkontrolovaly podtlaky, nic nenašli. Když už jsem nevěděl co by to mohlo být znovu jsem prošel všechny hadice, a našel jsem! Pod plastovými svody je hadička dlouhá asi 12 cm které se u alternátoru stáčí do motoru a ta byla asi v 6cm podelně nařízlá, oprava vytahnout volnoběžný ventil a dostat se tam, cca půl hodiny a bylo po problému. Už jsem měl podezření i na váhu vzduchu, ale jsem rád že to nakonec byla jen ta hadice, provizorně jsem ji stáhl páskou, ale hned v pondělí seženu novou.
Z.
tak včera se mi konečně podařilo vyřešit můj problém s otáčkami. Mám Fo.Fo. 99 1,6 74KW, a asi před dvěma měsíci při startu otáčky začaly padat pod 700 a zdechat auto, zhasínali světla, podařilo se mi nastartovat až po čtvrt hodině kdy se auto zahřálo. Říkal jsem si po přečtení podobných závad tady na foru že by to mohl být volnoběžný ventil, koupil jsem teda nový. Na druhý den po namontování zase to samé, rozhodl jsem se že zajedu do servisu na diagnostiku at me zjistí co tomu je, diagnostika neprokázala nic ale z podezření na sání falešného vzduchu mi zkontrolovaly podtlaky, nic nenašli. Když už jsem nevěděl co by to mohlo být znovu jsem prošel všechny hadice, a našel jsem! Pod plastovými svody je hadička dlouhá asi 12 cm které se u alternátoru stáčí do motoru a ta byla asi v 6cm podelně nařízlá, oprava vytahnout volnoběžný ventil a dostat se tam, cca půl hodiny a bylo po problému. Už jsem měl podezření i na váhu vzduchu, ale jsem rád že to nakonec byla jen ta hadice, provizorně jsem ji stáhl páskou, ale hned v pondělí seženu novou.
Z.
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13478
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Problém s otáčkami
...A kolikpak jsi vysolil za nový volnoběžný ventil,diagnostiku a práci v servisu?



Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- Pastovic
- Zkušený
- Příspěvky: 1184
- Registrován: 02.11.2009 02:35
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s otáčkami
Tak nový volnoběh je po resetu řj lepší v tom že ráno (-2°C) jak nastartuju, otáčky jsou tak jak mají být, nijak neskáčou ani se nehýbou a to ani když pustím fukar na plný kule, takže si v klidečku oškrábu okna beze strachu že mi zhasne motor nebo se bude přidušovat. Jenže po zahřátí delší jízda na sluničku a v teplém počasí jsou otáčky opět tam jak byly před výměnou...lehce pod 2 čárkou nebo na druhé čárce, pod druhou čárku se dostane hlavně při brždění. No a samozřejmě je to doprovázeno vibrací. Tak nevím co s tím. Otáčky by mi vyhovovaly jen kdyby to nevibrovalo (motor). Ujeto mám s novým volnoběhem a resetem řj jen 40km (počkat ještě co to udělá za další 200km nebo to bude pořád stejný). Jestli zas vyzkoušet poštelovat volnoběh a klapku jako dřív nebo bude stačit jen ten ventil (ale zas ať se to zbytečně nerozdrbe) nebo co by to mohlo ještě být? Tím že sem předtím pošteloval matičkou klapku tak volnoběh se choval jako by auto dýchalo (ručička 1mm nahoru a zase 1mm dolu a furt dokola). By mě zajímalo co by udělali v jakymkoliv servise kdybych jim řekl co to dělá
Kdyby jste někdo věděli co bych mohl ještě zkusit tak budu rád za každou radu. Co třeba Foki co by doporučil? No a samozřejmě vše co tu o tom je sem přečetl a velký návod od petulaka vyzkoušel, ještě ne s novým ventilem ale s vyčištěným ventilem.






FoFo I htb GHIA/1,8/16V/85kw/07-2001/silver/K&N/17" Wolfrace Pro Sprint/Hankook V12 Evo/Eibach
Galerie https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 94&t=21271


Galerie https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 94&t=21271

- Hal9000
- Test driver
- Příspěvky: 3658
- Registrován: 21.01.2011 17:41
- Bydliště: Plzeň
Re: Problém s otáčkami
Taky mám na 1.8 problém. Při jízdě po vyřazení rychlosti na nautrál a sepnuté spojce otáčky vyletí na 3tis., když sešlápnu pojku tak klesnou na 1,2tis. Někdy při jízdě, zařazené rychlosti a nohy z plynu má auto tendenci zrychlovat. Dělá to hlavně po ostřejší jízdě. Nevíte někdo co s tím. Po zkoumání fora jsem přišel na pár věcí co by to mohli být. Na fotce motoru jsou vyznačené divné věci co se mi nezdají. Červená šipka ukazuje na napojovanou hadičku. Nevím k čemu slouží, ale po nastartování se scucne. Žlutá šipka ukazuje na hadici vedoucí zezadu z motoru. Je docela měkká a vypadá že má nejlepší za sebou. Po nastartování se také scucne, vypadá že je neprůchodná. Mohou problémy s otáčkami způsobovat uvedené věci? A k čemu hadičky jsou? Dík za odpovědi.
- Hal9000
- Test driver
- Příspěvky: 3658
- Registrován: 21.01.2011 17:41
- Bydliště: Plzeň
Re: Problém s otáčkami
Nikdo neví? Docela by mě to zajímalo k čemu uvedené hadičky slouží 

- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Problém s otáčkami
Tu žlutou,jestli si myslím správně a z fotky vidím: předělávka od větrání z klikovky.
Tu červenou """"": od přepadu paliva z lišty vstřiků. Podívej se, kde obě začínají/hadičky/
Tu červenou """"": od přepadu paliva z lišty vstřiků. Podívej se, kde obě začínají/hadičky/
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- Hal9000
- Test driver
- Příspěvky: 3658
- Registrován: 21.01.2011 17:41
- Bydliště: Plzeň
Re: Problém s otáčkami
Ta žlutá vychází odspodu bloku motoru. Jak myslíš že to je předělávka? To znamená nějaké home made řešení? A červená má co dočinění s palivovým systémem? Začátek té hadičky je od škrtící klapky. Jsem z toho trochu zmatený. Může to mít vliv na zvyšování otáček?
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Problém s otáčkami
Žlutá je nějak bandážovaná, asi opravovaná. Červená taky. Obě když jsou K.O., tak můžou mít vliv na volnoběh.
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- Hal9000
- Test driver
- Příspěvky: 3658
- Registrován: 21.01.2011 17:41
- Bydliště: Plzeň
Re: Problém s otáčkami
Aha, já se lekl že to nějak předělával
. Červená byla prý nakousaná kunou, tak jsem odmotal pásku a pod tím bylo tohle nastavení. Nerad bych to zakřikl, ale od včera večer auto jede krásně. Koupil jsem ho nově a nebýt vystřelujících otáček, tak by byla maximální spokojenost
. Už se těším až bude pěkně. Auto umyju a nafotím do galerie. Zatím díky za rady.


Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů