Stránka 13 z 18

Re: Po nastartování 2 vteřiny divný zvuk

Napsal: 07.02.2014 09:53
od jarous350
Muze mi nekdo strucne odpovedet, abych nemusel procitat vse dozadu, zda mechanismus Ti-VCT je jiz od nejakeho roku vyroby auta bez problemu? Jak je tento motor vhodny na predelavku LPG? Dik

Re: Po nastartování 2 vteřiny divný zvuk

Napsal: 07.02.2014 15:53
od Nicco
Niekto tu spominal ze od asi 2008? sa ta zavada uz neobjavuje tak casto. Na LPG tipujem, ze to bude mat rovnake sedla ventilov, ako klasicka 1.6ka a asi to bude ako s 2.0i, ze LPG verzie od vyroby maju ine sedla ventilov, aby sa nezaklepavali.

Re: Po nastartování 2 vteřiny divný zvuk

Napsal: 07.02.2014 16:31
od V12
Vsetko pod 2 a pol litra je po ekonomickej stranke na LPG nevhodne. Pokial sa ma prerabka urobit poriadne, tak to stoji taku hromadu penazi, ze budes potrebovat minimalne 50 tisic km, aby sa to vratilo na spotrebe. S rastucou kubaturou tie kilometre samozrejme klesaju.

Re: Po nastartování 2 vteřiny divný zvuk

Napsal: 07.02.2014 17:31
od jarous350
Skoda 120 byla o neco malo min nez 2,5 litru a vyplatilo se to raz dva. A pokud by byla navratnost 50tis.km, tak je to taky hned, s mensim poctem jsem ani nepocital. Spis mi slo o to, jestli ma Ti-VCT stejne resene ventily, tzn. podlozky.

Re: Po nastartování 2 vteřiny divný zvuk

Napsal: 07.02.2014 20:19
od foki
jarous350 píše:jestli ma Ti-VCT stejne resene ventily, tzn. podlozky.
podlozky nejsou od rv 2001 , ted jsou jen cele kalíšky

Re: Po nastartování 2 vteřiny divný zvuk

Napsal: 07.02.2014 20:23
od jarous350
Aha, a jak probiha serizovani? Ja jsem na svoji obyc. 1.6 nedavno vule kontroloval, byly v poradku, tak jsem serizovani ani resit nemusel. Predpokladam, ze pri provozu na LPG uz by na to serizovani prislo casteji.

Re: Po nastartování 2 vteřiny divný zvuk

Napsal: 07.02.2014 20:41
od foki
zmeris vule (saci 0,20 , vyfuk 0,35 ) kdyz budes mit nekde treba 0,1 na sacich a 0,2 na vyfuku , tak se sundaji vacky (+ rozvody ) a bud prehazujes a nebo dokupujes . kdyz se podivas zespoda tak tam je hodnota tloustky toho "stamprlete" , ty dopocitas slozis zmeris a pokud je to ok tak nahodis rozvody .

Re: Po nastartování 2 vteřiny divný zvuk

Napsal: 08.02.2014 13:20
od Mira
jarous350 píše:Muze mi nekdo strucne odpovedet, abych nemusel procitat vse dozadu, zda mechanismus Ti-VCT je jiz od nejakeho roku vyroby auta bez problemu? Jak je tento motor vhodny na predelavku LPG? Dik
Nevím jestli je nebo není vhodný, ale já mám s Ti-Vct najeto na LPG aktuálně cca 77tis.km (3roky a 4 měsíce).

To proč jsem navštívil sekci "Motor" je čerstvý problém z dneška a hledám možnost diagnostiky mimo autorizák kolem Kladna. Ranní start byl laicky popsáno hodně hrubý a trvalo pár vteřin než se uklidnil. Měl jsem pocit, že jde z výfuku dost bílého kouře, po pár set metrech se rozsvítila kontrolka motoru. Musel jsem s tím jet 300km :roll: takže pomalu. Na benzín to jelo OK, na LPG taky OK. Motor chytá hned, už bez problémů. Kontrolka motoru svítila celou dobu a pokud šel motor do zátěže (kopec) tak se někdy rozblikala a pak zůstala zase jen svítit ...

Re: Po nastartování 2 vteřiny divný zvuk

Napsal: 08.02.2014 13:32
od smoula
ELM327 plus ELMconfig

Re: Po nastartování 2 vteřiny divný zvuk

Napsal: 08.02.2014 13:33
od V12
jarous350 píše:Skoda 120 byla o neco malo min nez 2,5 litru a vyplatilo se to raz dva.
Komicke porovnavat S120 s karburatorom a Focus s MPI :hah:

Re: Po nastartování 2 vteřiny divný zvuk

Napsal: 08.02.2014 18:15
od jimm
Někdo si koupí litý kola za 20.tis,já jsem si nechal udělat lpg.A nelituju toho,naopak doporučuju.Vady v motoru můžou být i při provozu na benzín.

Re: Po nastartování 2 vteřiny divný zvuk

Napsal: 09.02.2014 12:36
od Mira
Tak můj problém nesouvisí s tímto vláknem. Díky smoula za diagnostiku v rekordně krátkém čase od mé prosby :palec_nahoru:
Je to P0304 - Výpadky zapalování 4 válce svíčku jsem vyměnil a problém zůstává ...
Vyměnil jsem preventivně už všechny svíčky. Teď jdu hledat jak demontovat cívku, resp. nejde mi sundat ten konektor z boku ...

Re: Po nastartování 2 vteřiny divný zvuk

Napsal: 28.03.2014 10:15
od FLA
Mam nabehanych poctivych 165.000km a chystam sa menit rozvody. Nepostrehol som zatial ziadne problemy s TiVCT mechanikou (variabilne casovanie ..) , je nute vsetko naraz menit? Tz rozvody aj TiVCT mechaniku sucasne?

Re: Po nastartování 2 vteřiny divný zvuk

Napsal: 28.03.2014 10:23
od stano.
Ked sa ti mechanika po 20 alebo 40t km poserie, budes to zas menit cele?

Napsal: 28.03.2014 11:26
od FLA
Preto som sa pytal. Takze kompletka. Kolko stoji cca TiVct mechanika?