smoula: Jsem překvapen, že se Ti líbí MK2 víc než MK1. Když je MK2 taková tuctovka, uvnitř je míň místa, kufr to má taky menší a hlavně nevím jak standartní modely, ale po jízdních vlastnostech dvojka není ani zdaleka tak obratná a hravá jako jednička

Pro mě je jednička nad dvojkou vítěz, když se na ní podívám, tak dvojku nezachrání ani facelift, ve kterým to auto fakt pěkně vypadá. Ale jak píše fofok - je to diskutabilní, takže to nechci brát nijak jako rýpanec, nebo nějaký podnět k rozepři
Blbý je, že ty auta jsou dnes vesměs jak přes kopírák - jeden styl se tlačí mezi víc modelů v rámci značek a tak nějak to tu krásu zabíjí. Já se přiznám, že koncern jde těžce mimo mě, což už asi po mě jde poznat delší dobu

Každý si to svoje určitě najde a je to tak dobře
Kaspik:

hezky řečeno. O to víc mě hřeje, když za tím letím ST170tkou a v každé zatáčce jí tlačím

Já si myslím, ale, že je to právě tím, jak píská fau vé. Dyť ten motor je stejnej jak pro A3jku, Golfa, tak i pro Cupru. Jen je Octa nejslabší
