Stránka 12 z 41

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 21.01.2011 16:03
od petulak
Trošku tady hledat, ve vláknech!!! A le jinak:všechny hadice,pod škrticí klapkou prohledat. :mrgreen:

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 22.01.2011 09:06
od Jiras
Jj, tu jsem vlákna všechny pročetl. Jen se mi nechce měnit půlka elektroniky. Stačí kdyby mi někdo poslal fotečku podtlakových hadic pro motor 1.8. 16V. Předem díky.

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 24.01.2011 19:27
od Jiras
Jedná se o tuto podtlakovou hadici u Focusu r.v. 99 1.8 16V? Nebo je ještě jiná? Ve Fordu v HK mi nabízeli 2. Jedna kolem 400 a druhá kolem 800. Nevim. Díky za info.

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 25.01.2011 13:51
od petulak
Jo, měla by to být ona, od ventilku klikov. skříně pod klapku. Ta dělá neplechu, když je K.O.
Já až bude lepší počasí,tuto hadici vyhodím i s ventilkem, a dám hadici přímo z bloku do air-boxu. Ten ventilek a ta hadička tam je jenom stejně kvůli "emisím"! Jestli to žere výpary z bloku přímo pod klapku a nebo přes filtr,je šuma-fuk. :mrgreen:

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 26.01.2011 19:55
od Ondřej
Jedno to je, ale před filtrem to zadělá filtr olejem, za filtrem to zase zadělá klapku, jak se to děje u VW. Nejlepší asi je do tý hadice strčit kus molitanu, kterej se při výměně vzduchového filtru propere v benzínu. Stejně to mám já u 1.6, kde je kostička molitanu, aby to nešlo rovnou do filtru.

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 28.01.2011 10:13
od Jiras
Tak dnes jsem vyměnil podtlakovou hadici a otáčky se z 1500 snížili na 1100-1200. Během řazení klesají rychleji. Cena podtlak hadice (trubka odvzduš. klik. skříně) v HK ve Fordu Auto IN za 343,- s DPH. Jen nevím, zda mám ještě odpojit baterii na den. Nebo raději hned koupit nový snímač škrtící klapky. Ty otáčky se mi zdají ještě vyšší při dojezdu a nebo zastavení. Chvilku to drží cca 2s na 1200 a pak padnou na 800. Poraďte. Díky... :-)

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 28.01.2011 18:47
od petulak
Nech to bejt. Fokusi držej vyšší otáčky volnob. do plus-minus.-7km/hod. :D

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 29.01.2011 19:52
od Jiras
Bohužel to nenechám bejt. Ještě zkusím snímač škrtící klapky. Dnes jsem popojížděl na semaforech a pak zkusmo na parkoviši a připadal jsem si jak v autoškole. Otáčky kolem 1500. Zkusil jsem odpojit snímač škrt. klapky, a otáčet potenciometrem. Vypadá jakoby byl funkční, ale nevim. Prostě ho vyměním a kdyby to ještě zlobilo, tak zkusím zas diagnostiku. :-/

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 29.01.2011 22:09
od hihi
Zdravím, kolega potřebuje radu - ff98,1,8 85kW benzín:
- po nastartování otáčky mírně přes tisíc
- po lehkém zahřátí motoru (cca 3 km) přestane měřit tachometr
- někdy kolem toho to chcípně - např. při dojíždění na křižovatku na neutrál (nastartuje zařazením kvaltu)
- rozsvítí se kontrolka ESP (a nejde vypnout)

čidlo rychlostije OK, škrtící klapka snad prý taky

Co to může být, když se rozsvěcuje ESP?

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 29.01.2011 23:06
od miki21
Určitě bych nedoporučoval startovat přes kvalt-rozvodům by se to mohlo znelíbit :wink:

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 30.01.2011 12:41
od hihi
Prosím o řešení podstaty problému a ne o to, zda při rychlosti 30km/h zařadit slušně trojku nebo ne....

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 02.02.2011 22:34
od Zatoulanej.pes
hihi píše:Zdravím, kolega potřebuje radu - ff98,1,8 85kW benzín:
- po nastartování otáčky mírně přes tisíc
- po lehkém zahřátí motoru (cca 3 km) přestane měřit tachometr
- někdy kolem toho to chcípně - např. při dojíždění na křižovatku na neutrál (nastartuje zařazením kvaltu)
- rozsvítí se kontrolka ESP (a nejde vypnout)

čidlo rychlostije OK, škrtící klapka snad prý taky

Co to může být, když se rozsvěcuje ESP?
Mám stejný problém. Jen při startování mám otáčky v pořádku a tachometr s ESP blbnou i při plně zahřátém motoru a zmizí mi počítadla km. Jinak stačí zastavit, vypnout motor, nastartovat a je vše opět ok.

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 08.02.2011 12:49
od zrulc
Ahoj,
jsem ted o vikendu zjistil zajimavou vec
auto stoji, na neutral pomalu pridavam plyn a otacky normalne plynne rostou, to je OK, jakmile se ale dostanu k cca 2000 otackam, tak pak dal nechteji rust ... pridavam dal plyn a slysim, jako by chtely rust ale zase plynule klesnou na 2000, pridavam dal a otacky osciluji dejme tomu mezi 2200 a 2000 ... pridavam dal a stale stejne ... pridam jeste a najednou skoci na cca 3000 otacek . a od teto chvile uz zase krasne reaguji na plynovy pedal a plynne rostou...
je tam proste jakoby mezera v rozmezi 2000 - 3000 otacek, kdy nejsem schopen dat treba 2500 ...
a je jedno, zda je motor zahraty nebo neni ... (pri studenem je to ale nejvice znatelne)

a zvlastni je ale, ze se to pojevuje pouze pokud je auto v klidu. Jakmile je v pohybu, dam neutral, a zkusim lehce pridavat plyn, tak otacky krasne rostou a neni vubec zadny problem.

Nesetkal jste se nekdo s timto?

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 08.02.2011 15:27
od cev
Tak to už se tady někdě řešilo a prej to dělaj špatně nastavený rozvody.Mě to dělá taky.Za měsíc jdu měnit olej tak jim řeknu ať se na to mrknou.
Už jsem to našel:
http://www.ford-focus.sk/forum/viewtopi ... 1b#p551559

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 08.02.2011 17:37
od petulak
zrulc--snímač vzdu. klapky? :shocked:

cev-- nestraš ho!! :nunu: