Stránka 11 z 16
Re: Extrémní úpravy motorů
Napsal: 25.05.2008 21:38
od pbjun
To je fuk, psali tam ze z 1,6 na 1,8 problem neni, poptam se na to a mozna bych do toho sel... preci jen ten motor co mam ma najeto 160tis a ztraci se olej, spojka uz brzo pujde do haje a podobne... a prestavba? myslim si ze uchyty zustanou, motor + prevodovka + polosy a dobre

samozrejme nejdriv dozadu kotouce....
Re: Extrémní úpravy motorů
Napsal: 25.05.2008 21:39
od deekay
hm co ridici jednotka a kabelaze?

Re: Extrémní úpravy motorů
Napsal: 25.05.2008 21:41
od pbjun
Tak kabelaz snad stejna a Rj k motoru no... A kdyz ne tak jedno fofo na ND se sehnat da lehce a prehazet to komplet taky neni nejslozitejsi... Mati ma fiestu 1,3, ale motor je tam z esca nejsilnejsi 1,3 - 51kw, ted sem si vzpomel ze v TP je psano prestavba z 1,1 na 1,3

a taky to slo

Re: Extrémní úpravy motorů
Napsal: 25.05.2008 21:45
od deekay
Tak fajn, jsem na to zvedav drzim palce

Jinak tehda do escortu se prestavovalo z 1.6 na 2.0, pac ten motor vizualne vypadal uplne stejne, takze dyz se nechalo vymaznout cislo motoru z TP tak to nikdo nepoznal dyz nemel duvod e v tom nejak extremne stourat

Re: Extrémní úpravy motorů
Napsal: 25.05.2008 22:43
od Blue
deekay píše:
Povolujeme záměnu motorů se stejným obsahem (1,6 za 1,6)
Povolujeme snížení obsahu o jednu třídu (1,6 za 1,4)
Povolujeme zvýšení obsahu o jednu třídu (1,6 za 1,8)
Extrémne úpravy motorov.

Nič v zlom, samozrejme.

Re: Extrémní úpravy motorů
Napsal: 25.05.2008 22:45
od deekay
Blue: No tak kazdy asi pochopil ze jsou to priklady

Resili jsme tu vymenu motoru za silnejsi ze....
Re: Extrémní úpravy motorů
Napsal: 25.05.2008 23:11
od Blue
Veď som to myslel ako žart predsa, nie?

Re: Extrémní úpravy motorů
Napsal: 27.05.2008 12:21
od Litvajs
Prosím o radu, jaký rozměr intercooleru pod nárazník by mohl být nejvhodnější u dieselovýho motoru. Dík
Re: Extrémní úpravy motorů
Napsal: 27.05.2008 12:35
od jamaka
a kde ho akoze chces dat? rovno pred chladenie vody (klimy) ?
Re: Extrémní úpravy motorů
Napsal: 27.05.2008 12:49
od pbjun
No tak sem zkoumal moznost vymeny motoru 1,6 za 1,8... kdyz se nebudu divat na ceny tak mi bylo receno ze se musi vymenit motor+prevodovka+poloosy+zadni brzdy za kotouc+RJ ale tak + kabelovy svazek

chladic pry muze zustat stejny - udajne je totozny...
Re: Extrémní úpravy motorů
Napsal: 27.05.2008 13:08
od deekay
Hm takze presne jak jsem cekal. U me by to bylo mene zadnich kotoucu, ktere uz mam z vyroby.
Re: Extrémní úpravy motorů
Napsal: 27.05.2008 13:22
od Boban
pbjun píše:No tak sem zkoumal moznost vymeny motoru 1,6 za 1,8... kdyz se nebudu divat na ceny tak mi bylo receno ze se musi vymenit motor+prevodovka+poloosy+zadni brzdy za kotouc+RJ ale tak + kabelovy svazek

chladic pry muze zustat stejny - udajne je totozny...
Ty kotouče je blbost, jelikož ani u 1.8mi není z výroby pravidlem 1.8 = kotouče
Re: Extrémní úpravy motorů
Napsal: 27.05.2008 13:47
od pbjun
To sice ne, ale jsou tam udajne bud kotouce nebo vetsi bubny

ani jedno nemam, ale to uz je drobnost, to je cca 6tis, nejhorsi je ten motor s tim svazkem... jednak sehnat to kdyz to sezenes tak to zaplatit a pak to este zapojit... to je na maslu

Re: Extrémní úpravy motor
Napsal: 27.05.2008 19:29
od bee
zdravim pani, dost som cital o moznostiach zvysenia vykonu u Duratec motora (1.8 l) hosi z UK co vyvinuli turbo na Duratec varuju pred pouzitim RJ/ECU (resp. mapy) z USA - nepasuje na europske motory! Takze bacha na to pri kupe turbokitu z USA, kt. obsahuje vacsinou aj RJ (mapy). Inak aj ked su teraz vsetky benziny fordu oznacene Duratec, povodny Duratec je od V6 3l az dole k 1.8 l R4. mensie motory maju zaklad v inych motoroch. Duratec je celohlinik a vizualne ma prehodene strany sanie/zvody oproti motorom s blokom Zetec.
Re: Extrémní úpravy motorů
Napsal: 28.05.2008 13:47
od Frost
pbjun píše:No tak sem zkoumal moznost vymeny motoru 1,6 za 1,8... kdyz se nebudu divat na ceny tak mi bylo receno ze se musi vymenit motor+prevodovka+poloosy+zadni brzdy za kotouc+RJ ale tak + kabelovy svazek

chladic pry muze zustat stejny - udajne je totozny...
Tak co vim já....1.6 má stejné poloosy jako 1.8. Nevim tedy proč měnit stejnou věc za tu samou. O věčích bubnech u 1.8 jsem taky nikdy nic neslyšel.