Stránka 11 z 15
Re: 1,6 tdci cuká
Napsal: 07.12.2015 12:25
od Kamil-cz
Neměla by se regenerace dělat tak 1x za 1000 km?Hlavně když je dpf novej?Ne čištěnej!I tak díky ale před výměnou hadice turba nic což mi taky nesedí.
Napsal: 07.12.2015 16:53
od vita_k
Která hadice? Z filtru? Ta na to snad nemá vliv.
Re: 1,6 tdci cuká
Napsal: 07.12.2015 17:56
od Kamil-cz
Hadice s filtru na to vliv asi nemá, jenom při výměně tam není moc místa, takže odhaduji že se musí pár věcí oddělat,potom třeba nezapojit. Nebo tam cpát ruku a něco třeba vytrhnout, nebo nějak jinak poškodit.S novým filtrem přece není regenerace každých 200 km. Každý den jezdím do práce 30 km s cestou zpět 60 km a nikdy to necuká a můžu najet takto i 1000 km a to si myslím že se zahřeje na vypalování, protože jezdím po dálnici. Když jedu dálku tak vždy 200 km a cuká, a já si myslím že se zanáší víc na krátké za studena než na dálce zahřátý motor.Proto mi to nesedí že to suvisí s filtrem a před výměnou a po se nezměnilo vůbec nic,škube stejně a stejně často.
Napsal: 07.12.2015 18:45
od vita_k
Taky že nesouvisí, bude to v něčem jiném
Napsal: 08.12.2015 06:27
od vita_k
Kamil: jak to vidíš? Máš nějaké další nápady co zkusit? Já jsem to nakonec vyřešil jinak a nepřišel jsem na to.
Re: 1,6 tdci cuká
Napsal: 08.12.2015 11:27
od Kamil-cz
Nejsem žádnej mechanik ale další můj nápad je, co nejvíc zjistit a ptát se. To nic nestojí zatím

popř. diagnostika ne výčet chyb ale komplet při jízdě a tak popř. pokud jde vyvolat nějak zapnutí chladiče atd. , přehrát software, okouknout okolí chladiče. Co jsi udělal ty ?
Re: 1,6 tdci cuká
Napsal: 08.12.2015 13:21
od Komi
....S novým filtrem přece není regenerace každých 200 km....
u mna po vymene filtra bola 200km, az po nastaveni noveho filtra v RJ sa interval natiahol
Re: 1,6 tdci cuká
Napsal: 08.12.2015 13:48
od Kamil-cz
To mi nastavili že je nový FAP v řídící jednotce, ale nic se nezměnilo!
Napsal: 08.12.2015 16:40
od vita_k
A už máš Elm327 a Torque objednanou

?
Re: 1,6 tdci cuká
Napsal: 08.12.2015 18:02
od Kamil-cz
Tak jsem četl na Německém fóru a někdo tam píše že mu to taky dělalo. Vyměnil asi vše dpf,vstřiky,turbo... no asi vše a bez změny. Nakonec vyčistil svody a novej ten ventil turba a auto už jede bez chyb. Tak nwm asi zkusím ten ventil jen někdo píše že vadnej ventil ukáže diagnostika ?
Re: 1,6 tdci cuká
Napsal: 08.12.2015 18:43
od TomFocus
Dám jen tip: ..udělej ten ventil, tankuj vervu dávej VIF a když je to teplý vyčisti min jednou týdně komín, měn olej po 10k km a bude mot OK. Když to není vstřikama, čerpadlem, turbem. Tak je to plný karbonu.
Re: 1,6 tdci cuká
Napsal: 08.12.2015 18:56
od Kamil-cz
Má 1.6 tdci 80Kw nadržku kde se doplňuje aditivum Eolys na regeneraci filtru ? Já myslel že to mají 2.0 tdci ?
Re: 1,6 tdci cuká
Napsal: 08.12.2015 20:05
od vita_k
jj, ventil z vrakace na moc neprijde a jestli je spatnej, tak se to bude minimalne chovat jinak. Cert vi, kde je zakopanej pes. Moje reseni sice zabralo, ale obecne nelze doporucit... :(
Re: 1,6 tdci cuká
Napsal: 09.12.2015 07:48
od Komi
na zivych datach by nemal byt problem ventil odhalit, podobne aj egr ktory asi najcastejsie cukanie sposobuje...aj ked niekedy je to dost narocne-spominam ako sa vlani ci prevlani trapil carli na nemeckom fore, daval merane udaje aj s popisom a zabrala mu az moja rada nech vymeni ventil-prevodnik...ale kazdy pripad je iny a zive data mozu priniest viac svetla do tmy...
Napsal: 09.12.2015 17:10
od vita_k
No jasný, Kamil, nekecat a řešit
