Stránka 2 z 16

Napsal: 24.01.2008 17:33
od stigi
pbjun píše:No ja si myslim ze tady bude nejvetsi kamen urazu a to ta RJ, nejsou tady lidi kteri by s tim umeli RJ vyladit opravdu poradne a za rozumne penize no...
lidi jsou a vyladit to jde, ale stoji to penize

Napsal: 24.01.2008 17:33
od pbjun
No to je pri dnesnim kurzu temer zadara vzhledem k tomu ze u nas nejsou schopni naladit RJ u origo 1,6 pod 10 000... Trebas moje 1,6 udajne staci nahrat soft. z 1,6 85kW zetec tak nevim... Zatim se snazim sehnat informace o motoru 1,6 85kW ne variabilni ventily ale zetec-se... A nedari se :( Kdyby se podarilo tak hned jedu do forda a necham to za tech 500 co mi nabidli prehrat.... Ale bojim bojim :D

Napsal: 24.01.2008 21:21
od Pasmo
Ked som si kedysi kupil Octaviu I, 1.6L 75koni, bol som na vymene riadiacej..dali mi zo 100konovej, plus nejaka uprava a ficalo mi auto ovela lepsie ;-)

Napsal: 24.01.2008 21:39
od pbjun
No prave mi ve fordu tvrdili ze je to nejaka verze co mela stejny motor stejnou jednotku jen vyladeny soft, ale nikde sem o otm necet tak nevim..
bojim se toho.. pry je to i se zapisem do TK, ale tak se bojim....

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 28.02.2008 09:18
od Boban
Nevím kam to napasovat, ale nechtělo se mi to psát do vlákna Martinovy s ST170, jedná se o svody a jejich úpravu, zde na foru padlo spoustu dotazů ohledně toho zda pasují svody z FF ST170 na naše motory 1.8 a 2.0 ZETEC takže pasují mám to ověřený. "ST170 4-2-1 exhaust manifold also fit for 1.8 and 2.0l Zetec E engine. Milltek flexy pipe and decat/ sportscat combo Focus ST170 required, can also be found in this section. Comes with manifold, heat shield, oil pipe and dip stick. Ford original parts."

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 28.02.2008 13:36
od pbjun
Hmm na 1,6 to asi nedam :D:D:D

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 28.02.2008 13:51
od Boban
Pro 1.4 a 1.6 se to dělá taky :!:
Obrázek

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 28.02.2008 15:41
od MobyDick
Bobane, kde jsi ty svody našel a jaká je cena???

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 28.02.2008 15:51
od Boban
No jenže ono nejde jen o svody, ty se nechaj sehnat od forda asi za 8t, ale pak je katalizátor a to je jako ranec, jedině popáchat nějakej uni !!! a popáchat to do hromady. Mít dílnu jdu do toho hned !!!

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 28.02.2008 15:54
od MobyDick
A přizpůsobyt to k tomu co tam mám teď by nešlo, dílna není problém spíš nevím kde na to vzít kačky :( :( :(

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 28.02.2008 16:02
od Boban
nešlo :( je to dole uplně jinak ten kat je hned za svodama jde vodorovně pod motorem nebo ho tam nedat :twisted:

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 28.02.2008 16:06
od MobyDick
a je rozhodnuto, prostě tam nebude :) na astře jsem ho taky neměl a jízdě to nevadilo :) a emise byli o 500 dražší :mrgreen:

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 28.02.2008 16:23
od Boban
bude trošku hlučnější :idea:

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 28.02.2008 16:50
od MobyDick
Bobane, škoda že jsi neslyšel astru ta byla slyšet dost daleko když jsem jí dal nakrmit :D ne její zvuk nikdy nezapomenu, chudinka.

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 28.02.2008 17:49
od Boban
Však ten co jí měl po tobě tak jí dal taky nakrmit, bohužel to byllo její poslední hamu papu co dostala :twisted: