Před chvíli jsem udělal testík do obchodu a zpět... Po 2,5 Km jízdy byla ručička teploty motoru na 90 °C. Venkovní teplota +3 °C.
Zahřívání motoru 1.6 VTTi benzin
-
MK2
- Test driver

- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: Zahřívání motoru 1.6 VTTi benzin
Sice Ford nevyrábí VTTi motor, ale mám za to že mluvíte o Ti-VCT
Před chvíli jsem udělal testík do obchodu a zpět... Po 2,5 Km jízdy byla ručička teploty motoru na 90 °C. Venkovní teplota +3 °C.
Před chvíli jsem udělal testík do obchodu a zpět... Po 2,5 Km jízdy byla ručička teploty motoru na 90 °C. Venkovní teplota +3 °C.
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- spigot
- Test driver

- Příspěvky: 2483
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava - SVK
Re: Zahřívání motoru 1.6 VTTi benzin
Prave naopak, malo by to skracovat dobu.madbugie píše:ešte ma napadlo že mám kryt motora zospodu,... ale to by asi nemalo na svedomí niekolko násobne dlhšiu dobu zohrievania...
- Nicco
- Zkušený

- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Zahřívání motoru 1.6 VTTi benzin
madbugie ty mas kryt motora zospodu? mozes napisat podrobnosti - kde si to kupil, ako si to namontoval, cenu, je to z plastu? nemas foto? Dikmadbugie píše:ešte ma napadlo že mám kryt motora zospodu,... ale to by asi nemalo na svedomí niekolko násobne dlhšiu dobu zohrievania...
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
-
MK2
- Test driver

- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
Re: Zahřívání motoru 1.6 VTTi benzin
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW
- madbugie
- Zkušený

- Příspěvky: 1637
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SK - Trnava
Re: Zahřívání motoru 1.6 VTTi benzin
spigi kryt samozrejme že skracuje dobu zahrievania ale píšem, resp. uvažujem že to nebude niekoľkonásobne kratšie ako bez krytu, lebo tak či tak je papula auta otvorená a tadial prichádza studený vzduch... proste môže to možno o 50% pomôcť ale nie namiesto 2,5 km 10 km ako tu uvádzajú... to je aj na dízel vela...
------ ===== < as mad as possible > ===== ------
modrá je dobrá ale iba ako farba auta
+ 100 fordích koníkov


modrá je dobrá ale iba ako farba auta

-
amblin
- Příspěvky: 1
- Registrován: 12.12.2009 18:31
Re: Zahřívání motoru 1.6 VTTi benzin
to Nicco.
prave si ma ukludnil. Tiez mam focusa II (2007) zo Spanielska a zohrieva sa mi az "brutal" rychlo. Tak ako pises do 700 - 1000 metrov je rucicka teploty tak 2milimetre pred 90-kou. A hore stupa nie rovnomerne ale na na dva- tri krat tak, ze zrazu vyskoci ,postoji potom znova vyskoci, este raz a uz je na tej 90. Auto mam asi mesiac ale furt som krutil hlavou ci je to normalne. Cely vecer to tu hladam ci s tym niekto ma skusenosti ale uz som kludny, sice kuri trosku poslabsie, trva mu to trosku dlho ale da sa.
prave si ma ukludnil. Tiez mam focusa II (2007) zo Spanielska a zohrieva sa mi az "brutal" rychlo. Tak ako pises do 700 - 1000 metrov je rucicka teploty tak 2milimetre pred 90-kou. A hore stupa nie rovnomerne ale na na dva- tri krat tak, ze zrazu vyskoci ,postoji potom znova vyskoci, este raz a uz je na tej 90. Auto mam asi mesiac ale furt som krutil hlavou ci je to normalne. Cely vecer to tu hladam ci s tym niekto ma skusenosti ale uz som kludny, sice kuri trosku poslabsie, trva mu to trosku dlho ale da sa.
- Nicco
- Zkušený

- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Zahřívání motoru 1.6 VTTi benzin
Ja som sa toho tiez zo zaciatku bal, ale mam to overene u troch dalsich ludi, ze to maju rovnakeamblin píše:to Nicco.
prave si ma ukludnil. Tiez mam focusa II (2007) zo Spanielska a zohrieva sa mi az "brutal" rychlo. Tak ako pises do 700 - 1000 metrov je rucicka teploty tak 2milimetre pred 90-kou. A hore stupa nie rovnomerne ale na na dva- tri krat tak, ze zrazu vyskoci ,postoji potom znova vyskoci, este raz a uz je na tej 90. Auto mam asi mesiac ale furt som krutil hlavou ci je to normalne. Cely vecer to tu hladam ci s tym niekto ma skusenosti ale uz som kludny, sice kuri trosku poslabsie, trva mu to trosku dlho ale da sa.
Inak presna teplota sa da zistit v servisnom menu, to som zistil vcera.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- ..jehne..
- Nováček

- Příspěvky: 18
- Registrován: 05.11.2009 21:45
- Bydliště: Zlínský kraj
Re: Zahřívání motoru 1.6 VTTi benzin
Rozhodl jsem se pro vymenu termostatu, ma s tim nekdo zkusenosti, na kolik to tak vyjde na tomto motoru? Co jsem se docetl tady na foru, tak nestaci vymenit jenom termostat za par stovek jako na FoFo I, ale musi se to menit komplet vcetne pouzdra, coz me dost zarazilo. Kdyby to nekdo vyvratil, byl bych rad:)
Ford Focus II GHIA 1,6 Ti-VCT 2005
- stary_pes
- Nováček

- Příspěvky: 126
- Registrován: 28.03.2008 23:01
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zahřívání motoru 1.6 VTTi benzin
Killerhammer, toto ma zaujalo. Prave zvazujem Mondeo ako sluzobak a rozmyslam medzi 2,2 nafta a 2,5 benzin. Spotreba ma nijako extra netrapi (aj ked cim nizsia, tym menej vysvetlovania), ale benzinak je ovela kultivovanejsi (aj ked je to iba patvalec) a hlavne som predpokladal, ze sa bude hned zahrievat. Skutocne mu to tak trva? Lebo to fakt radsej kupim 2,2 naftu a za usetreny budget priplatim navigaciu... Skoda ze Ford nemontuje do noveho Mondea nejaky poriadny sestvalec, pokojne 3,6 V6 co ma Superb, alebo T6 z Volva. Tento 2,5 patvalec zere ako sestvalec, ale vykon a hlucnost ma stvorvalca...killerhammer píše: naopak 2.5T sa zahrieva ako dizel, tak do 10 km![]()
ale kurit zacne o malicko skorej, takze je to v pohode
Inak moje Fofo sa zahrieva prakticky okamzite, vzdy ked chciem odist z domu musim prejst asi 500 m po prijazdovej cesticke na dvojke tak 30 kmh a v lete je zahriaty vzdy kym pridem na koniec, v zime potrebuje este ten rozbeh po zastaveni z cesticky na 50-60 kmh na hlavnej a uz je zahriaty. Moje fofo vyrobili v Nemecku.
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Zahřívání motoru 1.6 VTTi benzin
zahrieva sa pomalsie ako 1.6tka ale to iste by si mal aj s preplnovanym 6-valcom, mozno este horsie
2.5T sa nemoze rychlo zahriat z principu, lebo v zime po nastartovani, ak ho nexces hned vytacat, co ani nesmies, tak si prdkas okolo 1000-1400 ot po meste, presne ako na dizly
zahreje sa rychlo, mozno rovnako ako 1.6, ked hned na to trochu dupnes (3000-4000 ot), lenze to pri 2.5T znamena na 2jke cca 70km/h, na trojke je to uz 100km/h
takze je to technicky problem v meste drzat na tych otackach
mozno este na jednotke by to bolo 40km/h v 3000 otackach ale to by si zasa jazdil ako prasa

2.5T sa nemoze rychlo zahriat z principu, lebo v zime po nastartovani, ak ho nexces hned vytacat, co ani nesmies, tak si prdkas okolo 1000-1400 ot po meste, presne ako na dizly
zahreje sa rychlo, mozno rovnako ako 1.6, ked hned na to trochu dupnes (3000-4000 ot), lenze to pri 2.5T znamena na 2jke cca 70km/h, na trojke je to uz 100km/h
takze je to technicky problem v meste drzat na tych otackach
mozno este na jednotke by to bolo 40km/h v 3000 otackach ale to by si zasa jazdil ako prasa
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti






