Dovolím si pár postřehů / zkušenost s domontáží výhřevu na 1.6 Ti-VCT, Trend (FL):
Silovina bez přípravy, jediné, co již bylo (asi standart?) ve voze, tak propoj mezi panelem klímy a BCMi a konektor z BCMi k PTC ("ovládání"). V pre-fuse Mega F5 bez pojistky, ale F1 (taky 80A) byla s pojistkou a neobsazená = využil jsem ji, navíc z tohoto místa se lépe vytahuje takto tlustý kabel. Dostat se do pre-fuse je o rozebrání všeho okolo - vzduchový filtr nevyjímaje. Doporučuju si pod to hodit nějakou misku nebo veškeré nářadí mít zmagnetované - ať pak matičky nebo plíšky nevytahujete zpod motoru.
Protáhnout silovinu od pojistkovnice k nohám spolujezdce (vč. průchodky kastlí) je proti ostatním pracem trivialita.

Pro přístup k záslepce sice stačí vytáhnout krycí spodní (přední) plast loketky, ale pro zbylé práce stejně budete muset sundat schránku před spolujezdcem a minimálně o cca 5cm posunout (dozadu) celou loketku. Následně vyšroubovat záslepku a pak se trápit s montáží...
Nevím, jak to je u předFL, ale po FL má před záslepkou i kus oc. rámu. Trochu pomůže odříznout přečnívající kraj plastu těsně vedle plechu, do kterého zapadá (nebo u něj končí?) konec plastu loketky. Nevyhnete se však rozdělání patrony výhřevu na samotnou topnici a plastový kryt s elektronikou (nacvaknuto). Následně vložit topnici (pozor, musí zapadnout až skoro dovnitř - cca o 5mm více - pouhým vsazením vám bude lehce přečnívat a nestačí to) a nějak se tam trefit i tím krytem. Když není topnice dobře vložena, nedokáže to secvaknout ani "cvičená žížala". Když je správně "utopená", pak se to kupodivu dá. Resp., mi se to jinak nepovedlo

Každopádně je u toho člověk nasáčkovaný do půli těla v autě. Pak "jen" zapojit konektory, povolit PTC a vyzkoušet. Neměl by být žádný další zádrhel.
A doporučuji všechny "samo-domo" spoje na 10mm2 kabelu pájet, ne jen stáčet / kroutit. Tečou už tam trošku větší proudy, než aby se to časem uklepalo a rozpojilo...