Stránka 2 z 2

Re: Houpání otáček a zatížení motoru

Napsal: 10.08.2015 11:45
od hrosik85
Cimi: hele a namáš spíš problém s posunutím rozvodů o zub? Mrkni na to video na youtube, které je v příspěvku na začátku vlákna. Mně to tak dělalo, otáčky šly po vyřazení na 2000 a pak to padlo třeba na 500 a na křižovatce to zdechlo. Vyřešeno servisem srovnáním rozvodů, jde to bez jejich sundání, umějí to posunout jenom. Jeden zub a rozházelo řídící jednotku jak prase

Re: Houpání otáček a zatížení motoru

Napsal: 10.08.2015 15:45
od Cimi
tyjo rozvodama by to být nemělo na to bylo použito řádných přípravků.. to se vůbec kontroluje jak ten rozvod? zase pomocí přípravků? tzn sundat víko a hodit pravítko na vačky? jinak mě to nedělá že by se mi otáčky zasekly po vyřazení na 2000 mě klesnou předpisově na 1000 a pak na 800 řekl bych že po výměně kabelů a potenciometru se tohle nepatrně zlepšilo ale neustále to dělá to že se při cca 2300 otáčkách začnou houpat sem tam v pravidelnem intervalu a motor ztratí tah pak až kolem 3000 to jede zase.. tento problém ma víc lidí. a jak říkáš někomu to dělaj rozvody. ale to znamená že bych je musel mít skočeny o zub už z výroby.

Re: Houpání otáček a zatížení motoru

Napsal: 25.01.2016 13:27
od hrosik85
Tak jen přidám zkušenosti, jak jsem nakonec dopadl.

Prvním hlavním problémem houpání otáček a zhasínání motoru byl o zub hnutej rozvoďák. To mi vyřešil jiný servis.

Druhým problémem je opravdu nějak přidřenej kompresor klimy. To nakonec nijak řešit nebudu. Klimu zapínám za jízdy minimálně, na volnoběh jí to chce vypnout. Ventilátor na sklo a stupeň 3 tu klimu zapíná automaticky, takže se vyhýbám téhle volbě nebo to točím trochu víc i na nohy.

A posledním problémem byly svíčky Ford. Všichni mě do nich tlačili, jak je Ford háklivej na něco jiného. Ale po každé mi vydržely cca 1 rok a to já najedu něco málo přes 5 000 km za rok. Koupil jsem tam teď Super 4 BOSCH (BO 0242232514) a jsem vyloženě nadšenej. Možná je zatím brzo jásat. Ale motor už teď je na volnoběch tišší a neklepe se. Lépe startuje a jízdní výkon je subjektivně lepší. Ty Ford svíčky dokonce po roce mě nechaly stát u silnice. Nezapaloval válec 2 a ještě jeden s válců vynechával. Byl jsem rád, že jsem dojel těch pár kilometrů domu při cca 30-40 km/h.

Jak to máte se svíčkama?

Re: Houpání otáček a zatížení motoru

Napsal: 04.02.2016 14:05
od vitr73
..uz 6 let obyc NGK ...jen jednou za pul roku je vyndam a stuknu znovu na 1 mm odtrh....uz tenkrat stala jedna 90 korun ....
tyhle motory jsou mlsny na svicky jako jakej koliv jinej motor na zemekouli tz pokud ta svicka ma tepelnou hodnotu,prumer a delku zavitu stejnou na hodnoty na kterej je motor postavenej tak to jsou jenom kecy ze to na te nejezdi...a je jedno jestli to je svicka HNG,BOSCH nebo treba PAL...pokud ma predepsame hodnoty tak tam proste muze byt...a Motorcraft je jen prekupnik a koupi je vzdy od toho vyrobce kde vyjdou nejlevneji a jeste jim je potisknou logem...je to jen o penezich

Re: Houpání otáček a zatížení motoru

Napsal: 03.04.2016 00:33
od hrosik85
Tak moje nadšení trochu ochladlo. Pár lidí mi tvrdilo, že ty 4pólové svíčky zatěžují zbytečně cívku. Teda cívka mi fakt odešla, ale imho byla načatá už dříve. Co myslíte? Může to tak být?

Nenechal jsem stejně teda nic náhodě a dal tam svíčky jednopólové, samozřejmě zase Bosch, já tuhle značku fakt miluju :D . Narval jsem tam Bosch 0242229785-7A0 za cca 95 Kč. Současně jsem měnil i tu cívku a musím říct, že takhle dobře mi to nikdy nepálilo :Dancer:

Re: Houpání otáček a zatížení motoru

Napsal: 03.04.2016 00:37
od hrosik85
Jo a ještě jsme tu řešili, že klima zatěžuje motor. Probírali jsme to s pár lidma ještě a prej na 1.6 16V 74 kW Zetec to je normální, že ten motor zas takovej výkon nemá. Trochu se to zlepšilo, jak jsem vyměnil cívku a svíčky. Takže kompresor přidřenej není, naštěstí.

Jinak se zapíná jedna Sahara po otočení směru ofuku na sklo (kolečkem zcela doprava), ale stačí se vrátit o jeden zoubek zpět (směrem na kombinaci nohy a sklo) a vypne se. Fakt se to posouvá o jeden malinkej kousek, jeden zub před koncovou polohou, chce to hodně s citem, běžně to člověk snad ani nemá šanci poznat.

Re: Houpání otáček a zatížení motoru

Napsal: 03.04.2016 08:29
od stano.
Druhu vrtulu na chladici mas pokazenu.