Stránka 2 z 3
Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??
Napsal: 19.02.2015 11:50
od stano.
Co ma spolocne Ford s tym, ze urve snimace? Fakt logika

Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??
Napsal: 19.02.2015 11:56
od hunger
Stano s touhle blbostí samozřejmně nic, myslel jsem že jr asi blbost aby urvanej snímač způsoboval tu závadu. ..
Edit: no jak nad tím přemýšlím tak to zase takova blbost není esp pri prokluzu nemá problém poradne pridusit motor
Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??
Napsal: 19.02.2015 13:24
od ruste
to by snad diagnostika vypsala ne? že snímač LP kola ko, nebo nepravidelný signál ne?
Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??
Napsal: 19.02.2015 13:27
od ruste
divný hlavně je, že ten motor jede pořád, není v klasickým nouzáku, jen tam řve palubka s tím trojúhelníkem. Snímače se nikdo ani nedotkl
Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??
Napsal: 22.02.2015 12:28
od ruste
poznatek z dneška. Včera jsem projel motor s odpojenou váhou vzduchu, ta se samozřejmě hned zahlásila. Dnes jsem jednotku vymazal, nastartoval a hned vykřičník, vypnul vymazal nastartoval, opět vykřičník. Vypnul jsem motor a znovu odpojil a zapojil váhu vzduchu. Nastartoval a už se neukázalo, nic. Přidávám do přílohy ty chyby po tom prvním nastartování.
Jen ještě jsem přišel na to, že se šíleně hřeje plus pol připojení na baterce a to tak že nelze udržet prst na kontaktu. Kontakt byl před servisem volnější a byl obalený tím bílým práškem. To jsem očistil, ošetřil, utáhl, ale stejně se moc hřeje. Dobíjení je v pořádku. Je kontakt ko? koukal jsem že běžná závada u focusu

Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??
Napsal: 22.02.2015 13:23
od sth-1
no nechat zoxidovat kontakt na baterce a přičítat to Fordu to je dobré , když je zoxidovanej má přechodový odpor a hřeje se to je naprosto normální .Tady může být celý problém , jestliže je tam přechoďák který se mění , může to celkem zacvičit s regulací napětí a tím i k naprosto náhodným hláškám od různých čidel . Vyměň ten kontakt za nový , ale pozor nesmíš zapomenout ani na kontakt na baterii , často se při špatném kontaku vytvoří na pólu taková tvrdší vrstvička s horším odporem je třeba ji důkladně očistit , nejjednodušeji asi smirkovým plátnem a moc to nešetřit . Nedávno jsem něco podobného řešil na Octávce náhodné chyby různých čidel svorka sice nová ale celý pól se při zatížení hřál při měření ručkovým voltmetrem byly vidět občasné kolísání napětí se špičkami přes 16V (pravděpodobně moment kdy byl kontakt s baterkou dobrý a alternátor se ji snažil dobýt a tím kdy se objevil přechodák snížilo se prudce zatížení a byl napěťový překmit ,ona ta baterka v autě funguje jako velký kondenzátor a když má přechodový odpor může po rozvodu napětí běhat pěkné rušení , po obroušení smirkem se nehřeje a zatím žádná závada
Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??
Napsal: 22.02.2015 13:34
od ruste
to auto není moje naštěstí. Ten kontakt měl takto majitel, psal jsem to. Očištěno, ošetřeno, ale stejně se hřeje. Zítra vyměním kontakt. Přičítám to fordu, jelikož jsem pročítal forum a tento problém mělo více uživatelů. Nevím, že by někdo musel měnit na jiném 6let starém autě kontakt

Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??
Napsal: 22.02.2015 13:56
od stano.
Radsej vymenim kontakt ako cely motor kvoli posranemu napinaku rozvodovej retaze.
Hreje ktory prechod, baterka->svorka alebo svorka->kabel? Mozno bude treba ocistit kontakty, kde sa uchytavaju silove kable.
Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??
Napsal: 22.02.2015 15:58
od ruste
právě že spojení svorka - kabel je lisované, není možno ho opravit nebo očistit.
Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??
Napsal: 22.02.2015 16:23
od stano.
To este neznamena, ze nemoze tam byt chyba. Ak sa tam dostanu kyselinove vypary z baterky a zacne to tam oxidovat, tak tam vznikne nieco podobne, ako na tom pole baterky.
Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??
Napsal: 22.02.2015 19:59
od ruste
tak další info. Po nastartování žádná chyba motor jede krásně. Po cca 5min jízdy při 3.rychlostním stupni a přidání se rozsvítila kontrolka ESP, po zastavení vozidla a běhu na neutrál okamžitě vyskočil vykřičník. Přikládám foto chyb motoru a brzd
Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??
Napsal: 22.02.2015 21:18
od foki
A proc tam mas jednou 1,8 a podruhe 2,0
Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??
Napsal: 22.02.2015 21:24
od ruste
nevím ,každopádně to je stejné čtení

Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??
Napsal: 24.02.2015 13:54
od ruste
tak dnes vyměněna svorka baterie - byl špatný ten nalisovaný kus u svorky. Nyní již v pořádku svorka studená. Dále vyměněn termostat, nyní teplota u ohřátého motoru pevných 90. Chyby ale naprosto stejné. Vymažu projedu, při plném sešlápnutí trojky se za chvilku rozsvíti esp, po zastavení na neutrál vykřičník (viz výš uvedené chyby) Vykřičník za jízdy zmizí, objevuje se jen při volnoběhu. Esp svítí trvale. Po vypnutí zapnutí klíčku nesvítí. Je to fakt závislé na velké akceleraci, nejvíce odzkoušeno na trojku do zatáčky.
Re: po rozvodech a vyměne př.destiček a palivov. filtru-závada??
Napsal: 28.11.2016 15:59
od dreamcatchers
ahoj jak jsi to vyřešil? Mám tu stejný problém. Stejné chyby jsem z toho hotovej.