Stránka 2 z 9

Napsal: 12.09.2007 21:00
od michalm1
lubec kolko to stalo?Kde ti to spravili?

Napsal: 13.09.2007 08:29
od lubec
michalm1 píše:lubec kolko to stalo?Kde ti to spravili?
Robila mi to firma Profituning http://www.profituning.sk v Bratislave. Stálo to 9500,-sk aj s meraním na brzde pred a po čipovaní. Ale viac ako 112 koní z tohoto motora asi nedostaneš, nedá sa tu regulovať tlak turba, dosiahne sa to len zvýšením bohatosti zmesi. Ak ti niekto bude tvrdiť, že ti z toho dostanú vyše 115 koní, tak ti určite nedajú graf z brzdy, kde by to bolo dokázané.

Napsal: 13.09.2007 18:42
od kasi
tak sem zkoumal a asi do toho půjdu :roll:
Dobrý den,
na základě Vašeho požadavku Vám zasíláme informace o možnostech úpravy vašeho
automobilu.
Poznámky technika:
na základě poptávky Vám posíláme přehledovou tabulku s základními hodnotami před a po úpravě software řídící jednotky za účelem zvýšení výkonu motoru vozidla FORD FOCUS (1.8 TD di - 90CV) - r.v.99. Záruka dva roky a po dobu šesti měsíců poskytujeme technickou podporu, kde je mimo jiné možno úpravu doladit, dle představy jednotlivého zákazníka, v rámci možnosti daného systému. Realizace je možná na základě objednávky, mail, nebo telefonické a doba úpravy je cca 60 – 90 min. Úprava je prováděna prostřednictvím diagnostického rozhraní - není tedy potřeba demontovat řídící jednotku z vozu. Cena úpravy je 9.990,- (uvedena bez 19%dph). Životnost je dlouze polemizovaným tématem a odvíjí se především od stylu užívání samotného řidiče. Tzn. dodržovat zahřívání oleje, ddbát na jeho pravidelnou výměnu apod.

V případě Vašeho zájmu o provedení úpravy, odešlete prosím odpověď na tento email
a získáte zajímavou 5% slevu a hned si můžete s
našimi techniky domluvit na provedení chiptuningu. Uvedená sleva se vztahuje na úpravy realizované na naší centrále.

Napsal: 14.09.2007 00:32
od lubec
A na aký výkon ti to spravia ti nepovedali? Tá cena je aj s meraním na brzde? U akej to je firmy? Mne riadiacu jednotku museli rozoberať :idea:

Napsal: 14.09.2007 01:11
od kasi
Předkládáme detailnější specifikace možností úpravy Vašeho automobilu technologií BITPOWER. Jedná se o standardizovaná data, která vycházejí z našich statistik a zkušeností. Je možné, že se budou nepatrně lišit, pro Váš automobil. Výkon Vašeho automobilu se zvýší o 34%. Výrobce: FORD
Model: FOCUS
Motor: 1.8 TD di - 90CV
Rok uvedení modelu: 2001
Poèet / obsah válců: 4 / 1753 cm3
Originální hodnoty Hodnoty po úpravy BITPOWER
Výkon (hp / otáčky): 90 / 4000 120 / 4100
Točivý moment (Nm / otáčky): 200 / 2000 272 / 1900
Maximální rychlost (km / h): 184 200
Zrychlení (0 -> 100 kmh / s): 12 10
Průměrná spotřeba (l / 100km): 5 4
měření na brzdě 1500kč

Napsal: 14.09.2007 11:33
od lubec
8O Noo, Bitpower si nejak verí. Ak do toho pojdeš, tak si to určite nechaj zmerať na brzde, lebo sú to príliš optimistické údaje, moc by som tomu neveril. :wink:

Napsal: 18.09.2007 08:24
od zewl
kasi píše:Předkládáme detailnější specifikace možností úpravy Vašeho automobilu technologií BITPOWER. Jedná se o standardizovaná data, která vycházejí z našich statistik a zkušeností. Je možné, že se budou nepatrně lišit, pro Váš automobil. Výkon Vašeho automobilu se zvýší o 34%. Výrobce: FORD
Model: FOCUS
Motor: 1.8 TD di - 90CV
Rok uvedení modelu: 2001
Poèet / obsah válců: 4 / 1753 cm3
Originální hodnoty Hodnoty po úpravy BITPOWER
Výkon (hp / otáčky): 90 / 4000 120 / 4100
Točivý moment (Nm / otáčky): 200 / 2000 272 / 1900
Maximální rychlost (km / h): 184 200
Zrychlení (0 -> 100 kmh / s): 12 10
Průměrná spotřeba (l / 100km): 5 4
měření na brzdě 1500kč
Dej urcite vedet, jak jsi dopadl, zacinam o tom taky premyslet. Nevite, jaky jsou dopady pro motor? Urcite to s nim neco po par letech udela...

Napsal: 18.09.2007 09:44
od Stehnak
Hm, tak toto mi hlava opravdu nebere... +33% vykonu pri soucasnem 20%tnim snizeni spotreby. 8O Snad se ta zaruka vztahuje aj na ni :lol:

Napsal: 18.09.2007 11:30
od kasi
vše prý záleží hodně na stylu jízdy až pojedem příští rok na tuning sraz v Příbramy tak je stánek bitpower a májí tam ještě slevu kde vám to čipnou a můžete s tím jezdit v areálu po celý den a budete li stím souhlasit zaplatíte a taky nemusíte a dají vše do původního stavu tak uvídíme co to udělá :roll:

Napsal: 18.09.2007 13:45
od zewl
Jako nerad bych si delal chip a potom na to nemohl ani slapnout, aby to nepos...lo motor. Potom cely chip je mi k nicemu.

Napsal: 18.09.2007 15:45
od PePe_tdci
Měli jsme upravenou Octavii 1,8T 4x4..

Byl tam chip, KN filtr, výfuk i se svody a upravené chlazení turba..
Měla cca 200k (+50k) a 280nM(+70nM)..

Lítala teda hodně solidně, ale ten motor dostávál docela zabrat..

Po 130 000km (100 000km s úpravou) byly ventily na výměnu, jednou v průběhu odešlo turbo (naštěstí to kryla záruka, stálo to prý 110 tis. kč), jednou se vysrala váha vzudchu.

Spojka, diferenciály a podobný věci byly v pohodě.


Hodně jsem přemejšlel dát to do focuse, ten výkon se zvedne neuvěřitelně, ale aby se mi pak takhle sral? Taky se bojim, že za mnou bude kouřová clona..

Napsal: 19.09.2007 01:12
od lubec
kasi píše:vše prý záleží hodně na stylu jízdy až pojedem příští rok na tuning sraz v Příbramy tak je stánek bitpower a májí tam ještě slevu kde vám to čipnou a můžete s tím jezdit v areálu po celý den a budete li stím souhlasit zaplatíte a taky nemusíte a dají vše do původního stavu tak uvídíme co to udělá :roll:
Lenže na zraze určite nebudú mať brzdu, tak nebudeš vedieť, kolko tam je koní. Budeš cítiť, že to ide o dosť lepšie, ale nebudeš vedieť, či je tam 110 alebo 120 koní.

Napsal: 19.09.2007 06:41
od zewl
A ovlivni tvuj pocit z jizdy po chipu urcite tzv. placebo efekt :roll: Takze bez brzdy to nema cenu

Napsal: 19.09.2007 06:58
od Boban
Myslím si a potvrdili to z mé zkušenosti, že jakýkoliv úpravy vedoucí ke zvíšení výkonu u nafty vedou vždy ke snížení životnosti motoru, záleží už jen na tom o jakou úpravu jde a jak moc se zvedne mechanické zatížení jednotlivých dílů v motoru. Například u německých sousedů když jedna firma dělala výběrové řízení na motor do vojenského speciálu byla jedna z podmínek motor na naftu a s životností nějaký počet motohodin a aby to VW bylo schopné dodržet snížili výkon asi o 10kw jednalo se o motor 1.9 TDI a to podepsaly.

Napsal: 29.11.2007 18:30
od eman07
Máte už někdo čiplé TDDi u firmy Bitpower?Jak jste dopadly?