Chiptuning-názory
- Aki
- Junior
- Příspěvky: 240
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
- Konik
- Test driver
- Příspěvky: 2979
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Bitpower mi taky přijde jako solidní firma. Teď nabízejí jednu zajímavou věc. Je to taková krabička, která se připojí k řídící jednotce. Tam se můžou nahrát asi tři mapy, který si může řidič přepínat a snad i sám upravovat. Jmenuje se to Power Gate. http://beta.bitpower.cz/index.php?modul ... Power-Gate
Ford Focus MkIII Combi 1.6 EB (2014)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)
- ihrdlick
- Test driver
- Příspěvky: 2046
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- vlko
- Junior
- Příspěvky: 246
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Milovice
- Kontaktovat uživatele:
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 530
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Letovice
- Kontaktovat uživatele:
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Slyšel jsem, jak si v dřívější době, kdy čipování nebylo, zajel jeden majitel starého Wartburga (číslo nevím, měl oblé tvary) do NDR a nechal si dát ve výrobním závodu na každý ze tří válců samostatný karburátor. Pak u nás předjížděl tatry 603. Dnes by se asi za benzín nedoplatil.petulka píše:vzhledem k těm štrůdlům na výjezdech z obcí by to muselo být čipnutý tak na výkon stíhačky
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 530
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Letovice
- Kontaktovat uživatele:
Warťasy se hodně používaly i na automobilový soutěže,Nevím jak ty starý třistadvanáctky tuším,ale upravovaly se třistapadesáttrojky.Snižovala se hlava válců, leštily se sací a přepouštěcí kanály ve válcích ,probrušoval jejich profil,karburátor Weber na válec byl samozřejmostí. Dále pak různé úpravy podvozku,tlumičů výfuku.Na seriových 37 kW to šlo v rámci povolených úprav zvednout snad dokonce o 12 kW, což je nářez.Spotřeba byla sportovní, nikoli však závratná. Snížena byla životnost motoru.Tu knížku nemám u sebe,takže se můžu mýlit, ale ne moc. Mimochodem jeden takovej Warťas tady u nás donedávna ještě jezdil.Ale majitel zemřel a kdoví, kde skončil. On ten pán jezdil do Eisenachu do té fabriky jako konzultant nebo tak něco.
Tolik návrat do historie
hodně jsem s Wartburgama najezdil tak vím o čem mluvím. Ikdyž se nad nimy mnozí pohrdavě pousmívají,tak to byly rozhodně propracovanější vozy než naše slavný "šáde". 

Tolik návrat do historie


- Jasio
- Test driver
- Příspěvky: 5805
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jince, Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Souhlasím, ale asi lepší je firma VIRALCHARTAki píše:bitpower je vseobecne jedna z nejserioznejsich firem u nas,
http://www.metacafe.com/watch/28485/powerful_car/
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- eldestilator
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Mé zkušenosti: jezdím dost svižně -i od 1.7.2006
Spotřeba: zdá se mi stejná, pohybuje se 6.3-7.8 cca..
Výkon: úžasný, rozdíl je opravdu pekelný
Motor: byl jsem několikrát na kontrolu u známého v FORD DANKAR a pc hlásí vše ok i mechanik vše ok..
Zápor: zvedla se dost rapidně dýmivost..doporučuji nechat koncovku TD zahnutou dolů..po výměně za rovnou je to mazec..
výkon měřen na motorové brzdě:
Ford FOCUS 1.8TDDI bitpower 125HP/284 Nm
dle mého názoru se to vyplatí, ale samozřejmě je to jen můj názor..
nejsem mechanik jen lama kterou baví rychlejší jízda..


Spotřeba: zdá se mi stejná, pohybuje se 6.3-7.8 cca..
Výkon: úžasný, rozdíl je opravdu pekelný
Motor: byl jsem několikrát na kontrolu u známého v FORD DANKAR a pc hlásí vše ok i mechanik vše ok..
Zápor: zvedla se dost rapidně dýmivost..doporučuji nechat koncovku TD zahnutou dolů..po výměně za rovnou je to mazec..
výkon měřen na motorové brzdě:
Ford FOCUS 1.8TDDI bitpower 125HP/284 Nm
dle mého názoru se to vyplatí, ale samozřejmě je to jen můj názor..
nejsem mechanik jen lama kterou baví rychlejší jízda..

- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Wow
To jsi mel puvodne 66kW? No ja nevim, ale mit spotrebu 7.8, tak jezdim autobusem, to to asi musis pekne honit
V kolika tisicih km jsi to chipoval a kolik jsi za to dal? Ze ktereho roku mas auto?
Jestli se nepletu tak od FL nebo mozna drive, jsou motory DuratorQ TDDI, ja mam stary Endura DI, tak tam mozna bude rozdil!? Mozna by nebylo spatne si zmerit emise, co to s nema udelalo
Kouri to vice porad, nebo jenom, kdyz to poradne prislapnes?


Jestli se nepletu tak od FL nebo mozna drive, jsou motory DuratorQ TDDI, ja mam stary Endura DI, tak tam mozna bude rozdil!? Mozna by nebylo spatne si zmerit emise, co to s nema udelalo

-
- Test driver
- Příspěvky: 2651
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 4
- eldestilator
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
je to rok 2001, čipek je v 44000km(kdy jsem ho přivezl z francie) teď to má 78000km najeto za 8měsicu..Ahmed píše:WowTo jsi mel puvodne 66kW? No ja nevim, ale mit spotrebu 7.8, tak jezdim autobusem, to to asi musis pekne honit
V kolika tisicih km jsi to chipoval a kolik jsi za to dal? Ze ktereho roku mas auto?
Jestli se nepletu tak od FL nebo mozna drive, jsou motory DuratorQ TDDI, ja mam stary Endura DI, tak tam mozna bude rozdil!? Mozna by nebylo spatne si zmerit emise, co to s nema udelaloKouri to vice porad, nebo jenom, kdyz to poradne prislapnes?
čoudíky to dělá jen když na to šlápneš dá se říct na podlahu..

pokud jedu lehce tak jen sem tam obláček..
Jak jsem měl zlomenou nohu 14dnů mě vozil kámoš, který jezdí na spotřebu (hrůza

Jak jsem už psal..nevím co to z motorem dělá špatného, ale zatím vše ok a autíčko jezdí opravdu denně a dost..takže zatím velká spokojenost..a ten nárust výkonu je opravdu pekelný..co můžu jen z doslechu říci, nenechal bych si to nikde jinde čipnout jen BIT nebo přímo FORD.. kamarád si teď nechal čipek od HELLERu v OV má GOLF5plus a taky nadšený..podle mě značkový technik je znát a tady asi tuplovaně..hlavně kontrolovat rozvody..teď tu jednomu na Focuskovi combi uletěl..má to dovoz DE a nezkontroloval si je.. au

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů