Chiptuning-názory

Co a jak vylepšit ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
Aki
Junior
Junior
Příspěvky: 240
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Aki » 23.07.2006 21:35

bitpower je vseobecne jedna z nejserioznejsich firem u nas, ne-li nejserioznejsi, jenze uz jsem slysel spoustu negativniho na cip vs ford (focus), takze si to asi hodne rozmyslim..

Uživatelský avatar
Konik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2979
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Konik » 25.07.2006 11:24

Bitpower mi taky přijde jako solidní firma. Teď nabízejí jednu zajímavou věc. Je to taková krabička, která se připojí k řídící jednotce. Tam se můžou nahrát asi tři mapy, který si může řidič přepínat a snad i sám upravovat. Jmenuje se to Power Gate. http://beta.bitpower.cz/index.php?modul ... Power-Gate
Ford Focus MkIII Combi 1.6 EB (2014)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)

Uživatelský avatar
ihrdlick
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2046
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ihrdlick » 25.07.2006 11:30

Po 1.7.2006 je stějně čipování "zbytečné" :D
Obrázek
1.6i 2000*Facelift*16"*EA*DIGI KLIMA*BC*PA

Uživatelský avatar
vlko
Junior
Junior
Příspěvky: 246
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Milovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vlko » 25.07.2006 17:20

ihrdlick píše:Po 1.7.2006 je stějně čipování "zbytečné" :D
Souhlasím, : vesnice-město 50km/h, mimo 90km/h a dálnice130km/h. A většinou samé omezení rychlosti :cry: Tak to není potřeba. 8)
Ford Focus 1.6 , 74kW, sedan 2002 , Moondust Silver Met.
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 25.07.2006 19:17

vlko píše:
ihrdlick píše:Po 1.7.2006 je stějně čipování "zbytečné" :D
Souhlasím, : vesnice-město 50km/h, mimo 90km/h a dálnice130km/h. A většinou samé omezení rychlosti :cry: Tak to není potřeba. 8)
Ale ten, kdo chce předjíždět při výjezdu z města, ten přečipování potřebuje. :lol: :lol: :lol:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

petulka
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 530
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Letovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petulka » 25.07.2006 20:23

:D vzhledem k těm štrůdlům na výjezdech z obcí by to muselo být čipnutý tak na výkon stíhačky :D

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 25.07.2006 21:19

petulka píše::D vzhledem k těm štrůdlům na výjezdech z obcí by to muselo být čipnutý tak na výkon stíhačky :D
Slyšel jsem, jak si v dřívější době, kdy čipování nebylo, zajel jeden majitel starého Wartburga (číslo nevím, měl oblé tvary) do NDR a nechal si dát ve výrobním závodu na každý ze tří válců samostatný karburátor. Pak u nás předjížděl tatry 603. Dnes by se asi za benzín nedoplatil.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

petulka
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 530
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Letovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petulka » 25.07.2006 22:03

Warťasy se hodně používaly i na automobilový soutěže,Nevím jak ty starý třistadvanáctky tuším,ale upravovaly se třistapadesáttrojky.Snižovala se hlava válců, leštily se sací a přepouštěcí kanály ve válcích ,probrušoval jejich profil,karburátor Weber na válec byl samozřejmostí. Dále pak různé úpravy podvozku,tlumičů výfuku.Na seriových 37 kW to šlo v rámci povolených úprav zvednout snad dokonce o 12 kW, což je nářez.Spotřeba byla sportovní, nikoli však závratná. Snížena byla životnost motoru.Tu knížku nemám u sebe,takže se můžu mýlit, ale ne moc. Mimochodem jeden takovej Warťas tady u nás donedávna ještě jezdil.Ale majitel zemřel a kdoví, kde skončil. On ten pán jezdil do Eisenachu do té fabriky jako konzultant nebo tak něco. 8)

Tolik návrat do historie :D hodně jsem s Wartburgama najezdil tak vím o čem mluvím. Ikdyž se nad nimy mnozí pohrdavě pousmívají,tak to byly rozhodně propracovanější vozy než naše slavný "šáde". :!:

Uživatelský avatar
Jasio
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5805
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jince, Příbram
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jasio » 26.07.2006 02:44

Aki píše:bitpower je vseobecne jedna z nejserioznejsich firem u nas,
Souhlasím, ale asi lepší je firma VIRALCHART
http://www.metacafe.com/watch/28485/powerful_car/
Je Ford Kuga 1.6EB, 110kW Titanium 11/12
Je Ford Focus C-Max 2.0i, 107kW Ghia 02/05
byl Ford Focus Combi 1.6i, 74kW Ghia 02/99
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 26.07.2006 20:56

Nemyslim si, ze chiptuning je jenom kvuli zavratnemu vykonu. Protoze kdyz se to chipne, tak vetsinou jde vetsi kroutak do nizsich otacek = mensi spotreba, ale kdyz ti upadne noha na plyn tak zase spotreba jde nahoru.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
klokec
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 02.02.2008 03:18

chip

Příspěvek od klokec » 28.07.2006 18:18

Máte někdo zkušenosti s čipováním Focuse 1.8 TDCi 100ps?

Uživatelský avatar
eldestilator
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od eldestilator » 30.07.2006 13:52

Mé zkušenosti: jezdím dost svižně -i od 1.7.2006 :lol:

Spotřeba: zdá se mi stejná, pohybuje se 6.3-7.8 cca..
Výkon: úžasný, rozdíl je opravdu pekelný
Motor: byl jsem několikrát na kontrolu u známého v FORD DANKAR a pc hlásí vše ok i mechanik vše ok..
Zápor: zvedla se dost rapidně dýmivost..doporučuji nechat koncovku TD zahnutou dolů..po výměně za rovnou je to mazec..

výkon měřen na motorové brzdě:
Ford FOCUS 1.8TDDI bitpower 125HP/284 Nm

dle mého názoru se to vyplatí, ale samozřejmě je to jen můj názor..
nejsem mechanik jen lama kterou baví rychlejší jízda..
8)

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 30.07.2006 21:30

Wow 8O To jsi mel puvodne 66kW? No ja nevim, ale mit spotrebu 7.8, tak jezdim autobusem, to to asi musis pekne honit :D V kolika tisicih km jsi to chipoval a kolik jsi za to dal? Ze ktereho roku mas auto?
Jestli se nepletu tak od FL nebo mozna drive, jsou motory DuratorQ TDDI, ja mam stary Endura DI, tak tam mozna bude rozdil!? Mozna by nebylo spatne si zmerit emise, co to s nema udelalo :) Kouri to vice porad, nebo jenom, kdyz to poradne prislapnes?
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Radek 1.8 16V
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2651
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Radek 1.8 16V » 30.07.2006 21:43

Kurňa a jak se dá přečipovat 1.8 16V na 1.8 TDDI ?!?! - takovou spotřebu chci taky :P !!!
Ford Focus 1.8i 16V Combi, r.v.00, Smoke Stone
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
eldestilator
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od eldestilator » 31.07.2006 00:50

Ahmed píše:Wow 8O To jsi mel puvodne 66kW? No ja nevim, ale mit spotrebu 7.8, tak jezdim autobusem, to to asi musis pekne honit :D V kolika tisicih km jsi to chipoval a kolik jsi za to dal? Ze ktereho roku mas auto?
Jestli se nepletu tak od FL nebo mozna drive, jsou motory DuratorQ TDDI, ja mam stary Endura DI, tak tam mozna bude rozdil!? Mozna by nebylo spatne si zmerit emise, co to s nema udelalo :) Kouri to vice porad, nebo jenom, kdyz to poradne prislapnes?
je to rok 2001, čipek je v 44000km(kdy jsem ho přivezl z francie) teď to má 78000km najeto za 8měsicu..
čoudíky to dělá jen když na to šlápneš dá se říct na podlahu.. :-)
pokud jedu lehce tak jen sem tam obláček..
Jak jsem měl zlomenou nohu 14dnů mě vozil kámoš, který jezdí na spotřebu (hrůza :roll: ) a spotřeba vycházela pod 6l.. jinač čipek je od BITPOWERU a dal jsem za něj 7tis..měl jsem to přez známého co je zná.. jeden kluk s tunning klubu v ostravě..
Jak jsem už psal..nevím co to z motorem dělá špatného, ale zatím vše ok a autíčko jezdí opravdu denně a dost..takže zatím velká spokojenost..a ten nárust výkonu je opravdu pekelný..co můžu jen z doslechu říci, nenechal bych si to nikde jinde čipnout jen BIT nebo přímo FORD.. kamarád si teď nechal čipek od HELLERu v OV má GOLF5plus a taky nadšený..podle mě značkový technik je znát a tady asi tuplovaně..hlavně kontrolovat rozvody..teď tu jednomu na Focuskovi combi uletěl..má to dovoz DE a nezkontroloval si je.. au :?

Odpovědět

Zpět na „Tuning“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů