foki: jj, díky za vysvětlení. hned je mi líp
V12: to je ta výhoda, že každý máme svůj názor

pro mě je to jednoduchá matematika a o vyšších nákladech vůči benzínu bych polemizoval a mé vlastní čísla mi ukazují, že si budu stát za svým stejně jako ty
Jen tak jsem si spočetl z hlavy:
Průměrná spotřeba N95 mého auta cca 8l/100km při ceně cca 36,-Kč/l je to
2,88Kč/km čistě jen a jen na benzín
Od 15.9.2010 jezdím na LPG a celková cena za 1km v tomto časovém období mi vychází na
2,70Kč/km (stoupne to po dnešku, kdy připočtu platbu za opravu) ...
ale pozor, v této ceně je již zahrnut kompletní provoz auta za ty uplynulé 3 roky (povinné + havárka, STK+emise, tankování LPG, 27tis. za přestavbu na LPG, benzín, výměny olejů, filtrů, svíčky, dálniční známky, pneu, platby za přezouvání a vyvážení, servis LPG, revize LPG, stěrače, no vše na co si vzpomenu ...) Z tohoto pohledu se mi jeví provoz na LPG stále jako výhodný a pokud najedu cca 80-100tis. kdy teoreticky přijde nutnost seřízení ventilů, tak v tom opět nevidím problém.
V12, je možný že ti dám za 2-3 roky zapravdu pokud se stane něco horšího než nutnost seřízení vůle ventilů díky provozu na LPG. To ukáže jen čas

Když do té doby vyplavou v mé prkenici nějaké velké prachy a bude na hybrida nebo nějakýho moderního ecoboosta s malou spotřebou, tak proč se nevzdát LPG
