Stránka 2 z 10

Re: Accceleration reduced - nelze nastartovat

Napsal: 21.05.2012 10:06
od Cowley
check pres servisni menu = pred zapnutim klicku podrzet tlacitko kterym se resetuje pocitadlo palubniho pocitace -> drzet jeste po zapnuti klicku, pak se to prepne do servisniho menu. Je tam spousta polozek, jedna z nich je i napeti baterie. Ja jsem tohle absolvoval pred cca 2 mesicema - cvaknuti a slus. Samozrejme tesne pred odjezdem na dovolenou, takze nebyl moc prostor pro experimenty. Z menu jsem zjistil, ze baterka ma 6,5 V :bebng: , takze telefon sousedovi a za 10 minut bylo vyreseno :Dancer:
(BTW on mel u druheho auta po zime totez, ovsem krapet horsi varianta - vybito do mrti, takze uz to neslo ani odemknout. Bohuzel u Volkswagenu. No a VW Gruppe od jiste doby do dveri nemontuje zamky :totlsmile: )

Re: Accceleration reduced - nelze nastartovat

Napsal: 21.05.2012 12:44
od spanel
Je zajímavé, že například známému u C5 poté, co klekla baterie se auto samo odemknulo - což může být dobré pro řidiče či majitele no a nakonec pro nezvaného pobertu také, že. :D

Re: Acceleration reduced

Napsal: 19.06.2012 14:15
od radovan
Tak asi po měsíci laborování se ukázalo, že problém byl opravdu v budíkách. Oprava budíku u autoelektrikáře stála 2000 Kč. Od té doby mám najeto cca 6000 Km a bez sebemenších problémů.

Dík

Re: Acceleration reduced

Napsal: 19.06.2012 14:45
od lucky.jack
Pochvala za dodání rozřešení :palec_nahoru:

Re: Acceleration reduced

Napsal: 19.06.2012 19:45
od paranmax
By mě zajímaco co v těch budíkoch je že to dokáže udělat takovou paseku.

Re: Acceleration reduced

Napsal: 19.06.2012 19:51
od phofy
Hele elektronika je zlo :twisted:

Re: Acceleration reduced

Napsal: 01.07.2012 12:42
od milanN
Vždy, když se vyskytne problém s kontrolkama ve větším množství (svítí,problikávaj), během jízdy a nepravidelně, je to kostra. Dost podobně tomu bylo i u mě. Oprava zabere cca zručnému 30 minut a amatérovi hodinu. Jsou to vždy budíky! Přístrojovka se vyndá a rozebere. Zůstane jen tišťák s konektorovou přípojkou. Piny jsou jediné zlo, jsou totiž přiletovány do desky. Oprava, "proletovat". :perfect: Oprava 2000 :( Jdu bohatnout.

Re: Acceleration reduced

Napsal: 19.07.2012 09:39
od Markéta
Dobrý den, už druhým měsícem řeším asi stejný problém, jsem ráda, že jsem zde na toto narazila.
Mám FFII benzín,2005,1.6,85kW. Velmi náhodně (častěji v horkém počasí) se mi stává, že mi spadnou ručičky na tachometru a otáčkách, vynuluje se kilometrovník, rozsvítí se mi všechny kontrolky - auto jede normálně - po chvíli (někdy 2min, někdy 10 min.) se ručičky nahodí, kontrolky zhasnou a zůstane svítit pouze ESP a "červený vykřičník v kolečku" :) Od této doby špatně reaguje plynový pedál, auto se cca 3 vteřiny jakoby dusí, než se chytne. Ručičky padají a kontrolky se rozsvěcejí při jízdě i několikrát. Jízda je velmi nepříjemná. Nejdříve mi měnili baterku, která byla velmi slabá...nepomohlo a dále si s tím nevěděli rady. Dala jsem do jiného servisu, kde mi udělali diagnostiku, neřeknu vám konkrétní chyby, a poslední, co navrhli je, že to vypadá na výměnu modulu ESP, který stojí 15 tisíc. A teď tu čtu, že stačí oprava budíků za 2000 ?!?! Nevím, sice, co konkrétně se při této opravě provádí, ale myslíte si, že moje závada je stejná a dalo by se to takto vyřešit? Ještě něco - někdy se mi stane, že nemůžu nastartovat - auto vůbec "neškrtne" – zkusím to ještě jednou, dvakrát a pak se auto chytne. Když jsou rozsvícené všechny kontrolky a spadlé ručičky, tak přestane jít klimatizace. Jak se vám to jeví? Moc díky za každý podnět!

Re: Acceleration reduced

Napsal: 19.07.2012 10:24
od foki
muze tam byt spatna kostra , nejaky spatny spoj , nebo opravdu chyba v budikach .

Re: Acceleration reduced

Napsal: 10.09.2012 10:31
od Markéta
Dobrý den, jen bych chtěla poinformovat, jak jsem dopadla s opravou auta (viz popis výše). Poslední slovo v servisu tedy byla výměna ESP modulu za 17tis. Pro jistotu jsem ještě dala auto k vyhlášenému autoelektrikářovi. Popsala jsem mu, co auto vyvádí a za 3 dny mi volal, že mám auto spravené a ať si připravím 3 tisíce - sakra rozdíl, že? :-) Takže -závada byla na palubní desce, jen ji stačilo vyndat a přiletovat dva "studeňáky", které se už nedotýkaly, což způsobovalo veškeré popsané problémy. Měla jsem ohromnou radost...auto jezdí bez problémů. Good luck všem :-)

Re: Acceleration reduced

Napsal: 10.09.2012 10:56
od lucky.jack
Jj a v tom je rozdíl mezi AO a mezi "některým garážistou". AO vyměňuje, ten druhý opravuje. Ačkoliv to samosebou není pravda vždycky a hlavně někdy tohle hledání stojí nemalý peníz. Nicméně auto jezdí a to je hlavní :palec_nahoru:

Re: Acceleration reduced

Napsal: 10.09.2012 14:04
od V12
marketa :
:palec_nahoru:

Re: Acceleration reduced

Napsal: 01.01.2014 15:32
od vita_k
dopr, stojim pred barakem, immo blika, chyby: P1622, B1681. Druhy klic to same. Nejaky napad, co s tim?
diky.

Re: Acceleration reduced

Napsal: 01.01.2014 15:54
od vita_k
nechal jsem to chvili napokoji a pak to nastartovalo jako by nic... nechapu.

Re: Acceleration reduced

Napsal: 01.01.2014 20:41
od ZaQik
P1622 Immobilizer ID Does Not Match
B1681 PATS Transceiver Module Signal Is Not Received

zkontroluj si krouzek (hlavne konektor) a kabelaz k nemu, zda neni nejak zamotana do paky na uzamceni polohy volantu