Acceleration reduced

Odpovědět
Uživatelský avatar
Cowley
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1145
Registrován: 15.09.2008 11:44
Bydliště: Praha

Re: Accceleration reduced - nelze nastartovat

Příspěvek od Cowley » 21.05.2012 10:06

check pres servisni menu = pred zapnutim klicku podrzet tlacitko kterym se resetuje pocitadlo palubniho pocitace -> drzet jeste po zapnuti klicku, pak se to prepne do servisniho menu. Je tam spousta polozek, jedna z nich je i napeti baterie. Ja jsem tohle absolvoval pred cca 2 mesicema - cvaknuti a slus. Samozrejme tesne pred odjezdem na dovolenou, takze nebyl moc prostor pro experimenty. Z menu jsem zjistil, ze baterka ma 6,5 V :bebng: , takze telefon sousedovi a za 10 minut bylo vyreseno :Dancer:
(BTW on mel u druheho auta po zime totez, ovsem krapet horsi varianta - vybito do mrti, takze uz to neslo ani odemknout. Bohuzel u Volkswagenu. No a VW Gruppe od jiste doby do dveri nemontuje zamky :totlsmile: )
FoFo II Colection 1.6 74kW Turnier 2007 Obrázek
FoFo III Titanium 1.5 110kW 2017 Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
spanel
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 915
Registrován: 02.09.2009 17:32

Re: Accceleration reduced - nelze nastartovat

Příspěvek od spanel » 21.05.2012 12:44

Je zajímavé, že například známému u C5 poté, co klekla baterie se auto samo odemknulo - což může být dobré pro řidiče či majitele no a nakonec pro nezvaného pobertu také, že. :D
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White

radovan
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 06.03.2012 22:56

Re: Acceleration reduced

Příspěvek od radovan » 19.06.2012 14:15

Tak asi po měsíci laborování se ukázalo, že problém byl opravdu v budíkách. Oprava budíku u autoelektrikáře stála 2000 Kč. Od té doby mám najeto cca 6000 Km a bez sebemenších problémů.

Dík

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Acceleration reduced

Příspěvek od lucky.jack » 19.06.2012 14:45

Pochvala za dodání rozřešení :palec_nahoru:
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

paranmax
Junior
Junior
Příspěvky: 253
Registrován: 24.07.2010 10:06
Bydliště: Slavkov u Brna

Re: Acceleration reduced

Příspěvek od paranmax » 19.06.2012 19:45

By mě zajímaco co v těch budíkoch je že to dokáže udělat takovou paseku.
Ford Focus C-Max 2004,Ghia,1.6 tdci,80kw.Bez DPF
a druhé aby se ford netrápil sám Mercedes Benz A160,74kw,benzín
předtím:Ford Mondeo mkII 1998,Ghia ,2.0i, 96kw

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9502
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Acceleration reduced

Příspěvek od phofy » 19.06.2012 19:51

Hele elektronika je zlo :twisted:

milanN
Příspěvky: 1
Registrován: 01.07.2012 12:30

Re: Acceleration reduced

Příspěvek od milanN » 01.07.2012 12:42

Vždy, když se vyskytne problém s kontrolkama ve větším množství (svítí,problikávaj), během jízdy a nepravidelně, je to kostra. Dost podobně tomu bylo i u mě. Oprava zabere cca zručnému 30 minut a amatérovi hodinu. Jsou to vždy budíky! Přístrojovka se vyndá a rozebere. Zůstane jen tišťák s konektorovou přípojkou. Piny jsou jediné zlo, jsou totiž přiletovány do desky. Oprava, "proletovat". :perfect: Oprava 2000 :( Jdu bohatnout.

Markéta
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 06.08.2011 21:45

Re: Acceleration reduced

Příspěvek od Markéta » 19.07.2012 09:39

Dobrý den, už druhým měsícem řeším asi stejný problém, jsem ráda, že jsem zde na toto narazila.
Mám FFII benzín,2005,1.6,85kW. Velmi náhodně (častěji v horkém počasí) se mi stává, že mi spadnou ručičky na tachometru a otáčkách, vynuluje se kilometrovník, rozsvítí se mi všechny kontrolky - auto jede normálně - po chvíli (někdy 2min, někdy 10 min.) se ručičky nahodí, kontrolky zhasnou a zůstane svítit pouze ESP a "červený vykřičník v kolečku" :) Od této doby špatně reaguje plynový pedál, auto se cca 3 vteřiny jakoby dusí, než se chytne. Ručičky padají a kontrolky se rozsvěcejí při jízdě i několikrát. Jízda je velmi nepříjemná. Nejdříve mi měnili baterku, která byla velmi slabá...nepomohlo a dále si s tím nevěděli rady. Dala jsem do jiného servisu, kde mi udělali diagnostiku, neřeknu vám konkrétní chyby, a poslední, co navrhli je, že to vypadá na výměnu modulu ESP, který stojí 15 tisíc. A teď tu čtu, že stačí oprava budíků za 2000 ?!?! Nevím, sice, co konkrétně se při této opravě provádí, ale myslíte si, že moje závada je stejná a dalo by se to takto vyřešit? Ještě něco - někdy se mi stane, že nemůžu nastartovat - auto vůbec "neškrtne" – zkusím to ještě jednou, dvakrát a pak se auto chytne. Když jsou rozsvícené všechny kontrolky a spadlé ručičky, tak přestane jít klimatizace. Jak se vám to jeví? Moc díky za každý podnět!

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Acceleration reduced

Příspěvek od foki » 19.07.2012 10:24

muze tam byt spatna kostra , nejaky spatny spoj , nebo opravdu chyba v budikach .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Markéta
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 06.08.2011 21:45

Re: Acceleration reduced

Příspěvek od Markéta » 10.09.2012 10:31

Dobrý den, jen bych chtěla poinformovat, jak jsem dopadla s opravou auta (viz popis výše). Poslední slovo v servisu tedy byla výměna ESP modulu za 17tis. Pro jistotu jsem ještě dala auto k vyhlášenému autoelektrikářovi. Popsala jsem mu, co auto vyvádí a za 3 dny mi volal, že mám auto spravené a ať si připravím 3 tisíce - sakra rozdíl, že? :-) Takže -závada byla na palubní desce, jen ji stačilo vyndat a přiletovat dva "studeňáky", které se už nedotýkaly, což způsobovalo veškeré popsané problémy. Měla jsem ohromnou radost...auto jezdí bez problémů. Good luck všem :-)

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8448
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Acceleration reduced

Příspěvek od lucky.jack » 10.09.2012 10:56

Jj a v tom je rozdíl mezi AO a mezi "některým garážistou". AO vyměňuje, ten druhý opravuje. Ačkoliv to samosebou není pravda vždycky a hlavně někdy tohle hledání stojí nemalý peníz. Nicméně auto jezdí a to je hlavní :palec_nahoru:
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Acceleration reduced

Příspěvek od V12 » 10.09.2012 14:04

marketa :
:palec_nahoru:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Acceleration reduced

Příspěvek od vita_k » 01.01.2014 15:32

dopr, stojim pred barakem, immo blika, chyby: P1622, B1681. Druhy klic to same. Nejaky napad, co s tim?
diky.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Acceleration reduced

Příspěvek od vita_k » 01.01.2014 15:54

nechal jsem to chvili napokoji a pak to nastartovalo jako by nic... nechapu.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24721
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: Acceleration reduced

Příspěvek od ZaQik » 01.01.2014 20:41

P1622 Immobilizer ID Does Not Match
B1681 PATS Transceiver Module Signal Is Not Received

zkontroluj si krouzek (hlavne konektor) a kabelaz k nemu, zda neni nejak zamotana do paky na uzamceni polohy volantu
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti