Příspěvek
od Eidž » 05.12.2011 03:03
Za prvé, přední náprava je zatížena větší tíhou, silou pouze při brždění. Při stání či pohybu konstantní rychlostí je rozložení sil na obě nápravy stejné.
Za druhé, pokud tedy brzdíme, tak zadní náprava je odlehčená, tj. pneumatika má horší kontakt s povrchem. A to ještě zhoršíš tím, že tam dáš horší vzorek?????? Při brždění potřebuješ co nejlepší přenos, adhezi, proto dozadu to nejlepší, co máš. Jinak, pak jdeš do hodin, ani nevíš jak. A naprosto zbytečně.
A toto nepíšu, že bych si to někde přečetl. Kromě slyšení v teorii, pak prakticky ověřeno. Ve firmě máme 1 typ referentských vozů a když jsme řádili na polygonu, tak jeden furt dělal hodiny, až jej instruktor jebal, že nemá blbnout, že smyk zadní nápravy teprve budeme cvičit... No a o pauze jdeme mrknout toto auto a - vzadu víc sjeté gumy, ale nad 4 mm, na předu nové...
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno