Stránka 2 z 4
Re: jeté SCi - Ano, či ne? - anketa
Napsal: 02.09.2013 19:29
od zeli
SCi treba nema volnobeznej ventil
Jinak myslim, ze je toho k SCi napsano dost, at uz tady nebo u konkurence. Vsak uz taky nikdo nic nepripisuje. Taky lze hledat klicova slova jako "anketa" "SCi" a dovis se vsechno co potrebujes. A myslim, ze fakt skutecne vsechno

Re: Anketa SCI
Napsal: 02.09.2013 20:32
od Brehowicz
Re: Anketa SCI
Napsal: 08.09.2013 20:28
od Ma.rt
ja jsem tem SCi ze zacatku docela fandil, ale po ziskani vice zkusenosti ze servisu a co jsem nacetl: uspora benzinu jen nekdy, v prumeru moc ne, po case se sesypou civky a ty tam jsou ctyri a od te doby, co mam tempomat, jsem stastny, ze mam jen 5kvalt, kdy to po D1 jede kopec nekopec, se sestkou bych to nalozeny nejspis nedal (+5Nm;+4kW to nevytrhnou).
za me bych ted hlasoval: 1. 2.0; 2. 1.8; 3. 1.8SCi
Podle me ideal by bylo 2.0 se 6tikvaltem, ktery by se v tom uzivil, ale bohuzel se daval jen pak uz do 2.5/3.0
Re: Anketa SCI
Napsal: 11.09.2013 22:17
od zeli
O civkach jsem nikde nic nevidel ani neslysel, coz neznamena ze by byly vsespasitelny. Kdyz uz, tak spis bejva problem ve svickach. Zrovna ty civky mi prijdou jako dobry reseni, pac se nemusej resit vn kabely. A i problem se hleda mnohem snaze. Ja osobne jsem problem s civkama teda nemel.
A na sestikvalt (s prevodovanim klasicky MMT6) bude podle me i dvoulitr slabej. Na tu 2,5 uz to jde, ale mozna jsem zhejckanej
Se spotrebou bohuzel souhlas, cekal jsem kdysi vetsi terno. Tak jsem ji radeji prestal resit.
Re: Anketa SCI
Napsal: 14.09.2013 16:46
od Ma.rt
o tech civkach mi rikali v servisu, kdyz mne odesla ta jedna, co tam mam

ze tam pry nekdo prijel s SCi, taky s civkou, za par mesicu tam byl s dalsi, tak mu rikali: "Pulku mate za sebou, jsou tam jeste dve"

a jaky je problem se svickami? asi jsou tam jiny... to spis bych treba tipoval problem s kvalitou paliva.
Takze D1ku da na sestku 2.5ka, ale SCi asi ne, co?
Re: Anketa SCI
Napsal: 15.09.2013 11:57
od zeli
Svicky jsem mel nahrady Bosch, odesly 2 po 30tis km celkem kratce po sobe (byly tam missfiry, po chvilce to vyplo zapalovani do patricnyho valce radeji uplne, pozjistoval jsem problem odpojovanim civek a prohazovanim). Ted tam jsou zase origo a zatim dobry po 20tis km.
S kvalitou paliva jsem nikdy nemel problem, nebral jsem teda v JZD, ale Globusu apod jsem se nebal.
2.5 dava uz vsechno

SCi zalezi na rychlosti, resp otackach. Nad 3300/min ma motor vice sily a rychlost do kopce udrzi (160km/h sestka). Ale proste to neni ono, kdyz te neco zpomali, tak uz znova do kopce bez podrazeni nezrychlis. Dalnice bez provozu se da jet v pohode, ale kdyz je tam moc aut a moc zavodniku, tak je to malinko trapeni sebe i motoru. Myslim, ze to citis i u tveho petikvaltu.
Re: Anketa SCI
Napsal: 15.09.2013 19:54
od Ma.rt
no ja 160 nejezdim

tak nerikam, ze mi auto trha asfalt, ale uz mam naucene, ze jak me neco zbrzdi v kopci, tak trojku a ta jede 130

na petku to samozrejme do kopce nijak moc nezrychluje, ale treba pri 150/4000ot jsem se divil, ze to docela zatahne. zase ta 1.8 ma celkem dobrou spotrebu i po meste, dneska po Praze asi 25km za 7,5

SCI a LPG
Napsal: 17.09.2013 12:51
od MH30
Jenom pro zajímavost: Myslel jsem, že SCI se nedá předělat na LPG. Prý to ale už jde u motoru s kódem CFBA, nějakou sadou od LandiRenzo.
Re: Anketa SCI
Napsal: 17.09.2013 15:55
od zeli
Kazdej jde predelat, je to otazka penez a najit nekoho kdo to udela tak, aby to dobre fungovalo a neco vydrzelo. Primostriky se tolik nedelaji, protoze je potreba resit prave ty vstriky co se tam "opalujou", resi se to stridanim vstriku plynu a benzinu v nejake stride. Jde o to, jestli se plyn delat a provozovat v takovem aute skutecne vyplati. Ja bych do toho nesel

Re: Anketa SCI
Napsal: 18.09.2013 15:58
od losky
Díky všem za postřehy.
Podle všeho je tedy SCi jako ojetina náročnější a je třeba při výběru být mnohem více opatrnější.
Pro mě je tedy lehčí vybírat mezi 1.8 a 2.0 duratecy bohužel těch je na trhu poměrně málo oproti SCi.
Re: Anketa SCI
Napsal: 18.09.2013 23:12
od zeli
Tak narocnejsi...jak se to vezme. Je tam spoustu strasaku, ktery se ale nikdy neprojevili me, ani ostatnim uzivatelum dle vyplnene ankety na tomto foru nebo jinem. Na svicky je ford haklivej, at uz to je jakej chce motor. Jedine snad u SCi teplotni cidlo vyfuku. Oproti tomu u klasiky se casto resi volnobeh a klapky, coz u SCi pada, protoze tam jsou klapky nevirive (jen oteviraci) a volnobeh ridi elektronicka klapka (zadnej ventil).
Vstriky i cerpadlo prekvapive drzi, vyfuky ani lambdy zaplatpanbu neodchazeji, alespon to plati pro ty rocniky, ktere existujou (2003 a vys).
Jo zapomnel sem na rozvody, ktere mohou dostat vice zabrat diky nutnosti pohonu cerpadla, to ale neni ani potvrzene ani vyvracene, ze by to melo takovy vliv na zivotnost retezu/napinaku.
Jinak ted je SCi celkem dost, ale 2 roky zpatky to bylo obracene, byla to hodne vzacnost. Je dobre, ze se to otocilo, protoze bude vice pouzitych dilu
Jinak si fakt nevzpominam, ze by se v souvislosti s SCi resily nejake velke a caste problemy, vzdy se diskutuje pouze porovnani s klasikou (spotreba, vykon) a taky jak z toho ukrast ten sestikvalt

Re: Anketa SCI
Napsal: 28.03.2014 15:40
od šnek11
Ahoj
mám dotaz: máme SCI už skoro 3 roky a asi tak rok špatně startuje, ráno když je studený tak chytne v poho ale jak je zahřátý tak s 90% musíme splynem jako škodovku jinak ho nenatočíme. Na počítači to bylo několikrát a nic to neukázalo. Máte stim někdo zkušenost nebo nějakej nápad co stim,nebo to nechat. Jinak na svíčkách je najeto 17000-18000 a i cívky jsou nový.
Re: Anketa SCI
Napsal: 29.03.2014 01:36
od zeli
To vypada na problem s teplotnim cidlem. Diagnostika by to mela ukazat, samozrejme nekdo, kdo s ni umi dokonale zachazet.
Re: Anketa SCI
Napsal: 31.03.2014 08:43
od šnek11
To jsme taky mysleli,ale když to diagnostika nenašla tak jsme to zatim vyloučili

Re: Anketa SCI
Napsal: 01.04.2014 18:56
od Ma.rt
a kdy se menil palivovy filtr?