Stránka 2 z 48
Napsal: 07.01.2007 21:21
od Ahmed
Magic píše:Svíčky, kabel, cívky v tomhle pořadí to nechám skontrolovat. Nemyslím si, že to je nějak extra akutní, tak až při nějaké úpravě na FoFo.

Kabely se nejspis budou kontrolovat jednoduseji, nez svicky a zvladnes to bez problemu sam

Napsal: 09.01.2007 14:45
od FII
Mě to dělá když zkusím rychle přidat na volnoběh, tak se to chvilku dusí. Je to normální a to mám nové auto, u motorky mi letí otáčky nahoru okamžitě.
Napsal: 09.01.2007 19:19
od Bery
FII píše:Mě to dělá když zkusím rychle přidat na volnoběh, tak se to chvilku dusí. Je to normální a to mám nové auto, u motorky mi letí otáčky nahoru okamžitě.
Sorry ale řek bychj že to není normální!!!

Napsal: 10.01.2007 09:14
od FII
Sorry vypadl tam otazník. Vám to jde při při prudkém přidání na volnoběh do otáček okamžitě? Je to v záruce tak bych to řešil. Jinak při jízdě je vše ok.
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 10.01.2007 10:50
od banda
banda píše:Ahoj, dnes cestou z práce mi najedou zničehonic začal cukat motor když jsem prudce přidal plyn.Zkoušel jsem to teď projíždět a pokud přidávám polu rovnoměrně, tak to je v pořádku, ale když na to šlápnu (třeba kdybych chtěl někoho předjet), tak to začne škubat. Připadá mi to jak kdybych měl špatnou směs benzínu, nebo něco takového. Napadlo mě že to může být benzínem, jenže jsem netankoval nikde tam kde údajně byly problémy se špatným benzínem, navíc jsem tankoval už 29.11. a polovinu nádrže jsem už vyjel. Čím by to mohlo být?? Díky.
Tak výsledek čím to bylo:
Na konci léta mi měnili svíčky (ne v originál servisu) a dali tam nějaké levnější svíčky. Ty prý propálily kabely a od těch se poškodila cívka (takže Foki měl opět pravdu). Čili mám teď originál Motorcraft svíčky, kabely, cívku, celkem 6000 i s prací. A to mě říkali že časem by mohla odejít lambda sonda a pak snad že by odešel katalyzátor a to by pak byla mnohem dražší oprava. Takže varuju všechny kdo má podobné problémy, neriskujte a nechte si to odborně opravit. Každopádně od teď budu používat originál náhradní díly i když jsou dražší, nebo ekvivalentní náhradu, čili např. svíčky NGK apod. Ahoj
Re: Cukání/škubání motoru při prudkém přidání plynu
Napsal: 10.01.2007 17:24
od Magic
banda píše:banda píše:Ahoj, dnes cestou z práce mi najedou zničehonic začal cukat motor když jsem prudce přidal plyn.Zkoušel jsem to teď projíždět a pokud přidávám polu rovnoměrně, tak to je v pořádku, ale když na to šlápnu (třeba kdybych chtěl někoho předjet), tak to začne škubat. Připadá mi to jak kdybych měl špatnou směs benzínu, nebo něco takového. Napadlo mě že to může být benzínem, jenže jsem netankoval nikde tam kde údajně byly problémy se špatným benzínem, navíc jsem tankoval už 29.11. a polovinu nádrže jsem už vyjel. Čím by to mohlo být?? Díky.
Tak výsledek čím to bylo:
Na konci léta mi měnili svíčky (ne v originál servisu) a dali tam nějaké levnější svíčky. Ty prý propálily kabely a od těch se poškodila cívka (takže Foki měl opět pravdu). Čili mám teď originál Motorcraft svíčky, kabely, cívku, celkem 6000 i s prací. A to mě říkali že časem by mohla odejít lambda sonda a pak snad že by odešel katalyzátor a to by pak byla mnohem dražší oprava. Takže varuju všechny kdo má podobné problémy, neriskujte a nechte si to odborně opravit. Každopádně od teď budu používat originál náhradní díly i když jsou dražší, nebo ekvivalentní náhradu, čili např. svíčky NGK apod. Ahoj
Stejný problém u svíček mě po rozvodech auto nechtělo jí vůbec do otáček a nehorázně cukalo, tak se tam daly zpátky Motorcraft a vše ok. Tj. doufám, že za dva týdne až to dám pomalu k mechanikovi že postačí výměna svíček.
Napsal: 16.01.2007 16:34
od Mira
řešil jsem stejný problém, trošku jsem se o něm zmínil i na
http://ford-focus.cz/modules.php?name=F ... 65c78a4d59
a protože orig. svíčky mi měnili když jsem s tím byl poprvé a kabely byly v pořádku přišla na řadu cívka a výsledek

....... CÍVKA ....... zkušení tady na fóru měli opět pravdu!!! Jen nechápu, že v autorizovaném servisu na to nepřišli hned napoprvé.
Cena celkem: 2574,-
2003 cívka
571 za 1 hod. práce, kterou rozepsali následujícím způsobem:
0,6 hod. kontrola zapalování a 0,4 hod. výměna cívky, celkem tedy 1 celá hodina.
Napsal: 16.01.2007 17:47
od pelen
to banda:
To slysim poprve, ze svicka propali kabely.

Napsal: 16.01.2007 20:01
od banda
pelen píše:to banda:
To slysim poprve, ze svicka propali kabely.

Taky se mi to nezdá, no ale tvrdili mi to v servisu. K tomu se holt musí vyjádřit někdo zkušený jestli to je možné nebo ne.
Napsal: 23.01.2007 11:41
od Magic
Tak jsem zjistil, že ti šmejdi mi tam dali u rozvodů NGK, narvali to tam na doraz, teď tam pěkně zatuhly a nejdou ven. Strihli dokonce i gumový kontakt od kterého vede lanko. Ten je ale kupodivu funkční, doufám že to bude svíčkama a jak dám nazpět Motorcrafty bude vše ok. Bude se to muset asi zkusit vyměnit za studeného motoru.
Napsal: 23.01.2007 18:13
od pelen
Magic píše:Tak jsem zjistil, že ti šmejdi mi tam dali u rozvodů NGK, narvali to tam na doraz, teď tam pěkně zatuhly a nejdou ven. Strihli dokonce i gumový kontakt od kterého vede lanko. Ten je ale kupodivu funkční, doufám že to bude svíčkama a jak dám nazpět Motorcrafty bude vše ok. Bude se to muset asi zkusit vyměnit za studeného motoru.
Priste budes chytrejsi a budes ihned kontrolovat zmeny, ktere ti na FoFo nekdo udelal.

Napsal: 13.06.2007 22:59
od Magic
Pánové potřeboval bych vědět jaká je ve Focusu 1,6 r.v. 99, provoz 00 tj. stará verze cívka. Předpokládám, že není (i dle slov mechanika) nutné brát orig. Ford a dalo by se na tom i ušetřit. Je to docela pálka. Díky moc.

Napsal: 07.07.2007 14:03
od Lexie
Ahojki. Tak jsme s mym fofem odjeli prvni narocnou jizdu... dovolena v krkonosich, a uz to zacalo..
Motor nam hrozne skube, nejcasteji kolem 2000 otacek, volnobech na krizovatce nedrzi, ale spadne na 500 a pri tom to udela divny zvuk z vyfuku... V tydnu jdu do servisu, snad to budou jen ty svicky a nic vic...
Napsal: 08.07.2007 16:01
od matoca
Lexie píše:Ahojki. Tak jsme s mym fofem odjeli prvni narocnou jizdu... dovolena v krkonosich, a uz to zacalo..
Motor nam hrozne skube, nejcasteji kolem 2000 otacek, volnobech na krizovatce nedrzi, ale spadne na 500 a pri tom to udela divny zvuk z vyfuku... V tydnu jdu do servisu, snad to budou jen ty svicky a nic vic...
tak presne toto to robi aj mne. Sviecky som uz vymenil za original (boli tam NGK a jedna bola cela zaolejovana) a stale je to rovnake. Mne vlastne este okrem toho zvuku z vyfuku semtam motor zdochne. Co mam este vymenit???
Napsal: 08.07.2007 16:47
od Ahmed
Co civka a kabely?