já vím, dokonce si teď uvědomuju, že už jsem to tady četl, ale je to moc informací, všechno si nepamatujuAhmed píše:Mily ctenari, to vsechno se tady v okoli doctesHurvajs píše:To Ahmed: to je nápaddíky moc za radu, super, takhle to udělám.
![]()
![]()
![]()



já vím, dokonce si teď uvědomuju, že už jsem to tady četl, ale je to moc informací, všechno si nepamatujuAhmed píše:Mily ctenari, to vsechno se tady v okoli doctesHurvajs píše:To Ahmed: to je nápaddíky moc za radu, super, takhle to udělám.
![]()
![]()
![]()
To mas napeti pred startovanim a pri nem mas kolik?MedWed píše:tak poradte i me.
vystrelovani sem diagnostikoval sam... napeti je 12,1 - 12,2V
ale o to nejde. ...[/img]
tak to sem zatim nemeril, mam totiz jen jeden par rukou :( ale zkusim nekoho premluvit, aby mi pomohl :)pelen píše:Neptal jsem se na napeti po nastartovani, ale pri startovani, tam je nejvetsi pokles, ktery vyvolava vykmit rucicek. :wink:pelen píše:To mas napeti pred startovanim a pri nem mas kolik? :wink:MedWed píše:tak poradte i me. :)
vystrelovani sem diagnostikoval sam... napeti je 12,1 - 12,2V
ale o to nejde. ...[/img]
Psali tu jini, ze vykmit rucicek signalizuje odchazejici baterku. Ja jsem to jeste neregistroval a mam zatim puvodni. Jakou mas hustotu elektrolytu, kdyz ti klesa napeti az k 8V?hihi píše:Vynulování poklesem napetí bych netipnul. Denní stav se nevynuluje ani po krátkém odpojení baterie (na pár vteřin). Což je "pokles jako hrom". Mám lítání ručiček a napětí kolem 8V v palubní síti při startování za sebou.
To bys musel merit osciloskopem v siti nebo nekde v datovem prenosu z ridici jednotky.MedWed píše:ale JAKY impuls, o to tu bezipelen píše: Nulovani denniho pocitadla muze zpusobovat nejaky impuls, ktery se v palubni siti objevuje.
pocitam, ze se vykmit neobjevi. mam spatnou baterku, porad mi vari jeden clanek. s prichodem tuzsi zimy tam dam novou... ale netusim to nulovani a tu kontrolku.pelen píše:To bys musel merit osciloskopem v siti nebo nekde v datovem prenosu z ridici jednotky. :cry:MedWed píše:ale JAKY impuls, o to tu bezi :Dpelen píše: Nulovani denniho pocitadla muze zpusobovat nejaky impuls, ktery se v palubni siti objevuje. :wink:
Zkus pripojit paralelne jinou baterku pres startovaci kabely a zkusit nastartovat, zda se vykmit rucicek objevi, pokud ne, tak bych baterku dobil nebo vymenil. (pripojeni a odpojeni podle manualu Ford Focus , at se nic z elektroniky nepokazi)
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů