Re: 1.8 TDCI 85 KW
Napsal: 10.07.2010 14:23
Zdravim mam take 1.8 tdci pisete ze ma stary motor .Mechnik rekl je sice stary ale ma mene poruch nez motory od PSA.jarek
Věříme, že zde najdete, co hledáte.
https://www.ford-focus.cz/forum/
Taky je dobré doplnit, že v průběhu věků stále stejné označení 1.8tdci jsou stále upravované motory včetně zcela nekompatibilních řídících softwarů a podobně, takže stejně označené auta se mohou chovat jinak...Qido píše:...co auto to originál.
Osobně bych to jako nové auto také zcela nedoporučil, u ojetého už může být nákup mnohem zajímavější vzhledem k těm uváděným "kvalitnějším" a "bytelnějším" prvkům (???).cyberax píše:Zdravím, mám 1,8TDCI 85kW r.v.2009 model bez DPF kúpené ako nové a osobne do dnes ľutujem kúpu tohto auta. Od novoty nonstop problémy a vlastne trvajú do dnes, stále ich ani vo Forde nevedia vyriešiť. Auto po zahriatí na optimálnu teplotu začne jemne šklbať pri jemnom pridaní plynu pri cca 1800 ot., hlavne v meste keď sa ide okolo 50km/h na trojke. Po niekoľkých kilometroch to občas prestane šklbať, hlavne pokiaľ ho viac točím. Ono po meste sa ale nedá stále jazdiť okolo 3-4000ot.aby som sa vyhýbal šklbaniu. Doteraz menené komplet filtre aj palivový, v záruke: nový software motora, vstrekovače, komplet EGR ventil, rozvody a rôzne tesnenia, lebo začal brutálne tiecť olej. A to mam najazdených 15500 km.
Ak máte niekto nápad čo by ešte mohlo spôsobovať to šklbanie, budem vďačný za každú radu.
Neni to vlastnost, som prave zistil, lebo auto zacalo pravidelne hadzat chybove hlasenia a pokial mi svietila na pristrojovke chyba motora tak auto nesklbalo, krasne akcelerovalo od spodnych otacok. Auto je v zaruke, takze vo forde zistili ze je problem s EGR, takze vymena komplet EGR aj sania. Lenze aj po vymene EGR auto zas sklbalo.SilverGhost píše:Osobně bych to jako nové auto také zcela nedoporučil, u ojetého už může být nákup mnohem zajímavější vzhledem k těm uváděným "kvalitnějším" a "bytelnějším" prvkům (???).
Ad "škubání" - to znám taky, je to podle mně rozkmitání systému motor-silenbloky-dvouhmoťák. Je to prostě vlastnost, stačí sešlápnout plyn a je po problémuBlbé je, když před tebou nějaký louda jede
1. především je problém v uživateli, tj. jsem debil já - áno, x-krát tvrdili, že tankujem zlú naftuSilverGhost píše:Tak to bude asi něco vážnějšího, než myslím já, mně to žádné chyby nikdy neházelo![]()
Je to jen takové malé domácí škubáníčko![]()
Mimochodem gratuluji k dotlačení lokálního dealera k tomu, aby se zeptal nahoře. Moje zkušenost je, že
1. především je problém v uživateli, tj. jsem debil já
2. ne, takovou závadu jsme tu ještě neměli
3. ne, všude jsme to zjišťovali, taková závada se nikde nevyskytla
... atd.