Stránka 2 z 2

Re: pohon 4x4...vyhoda nie vzdy a vsade

Napsal: 20.01.2010 06:42
od madbugie
a prečo nie aj do zadokoliek zabrdnuť... ano tam je situacia opačna ako u predokolky, zadná náprava tlačí auto vpred ale bohužial predné kolesá udržujú smer velmi ťažko lebo nezaberajú... takže na snehu treba ubrať plyn aby auto zatočilo tam kam má, nuž zo zadokolkou treba vedieť veľmi sakra dobre jazdiť... lebo ináč je velmi nebezepčná... ale vie sa za to odmeniť (ale na snehu moc nie...skôr na asfalte... tak ako predokolka... ale šotolina, blato, sneh, lad sú proste pre 4x4) :D

a náhodou v svojej dobe rally škodovečky boli super... (ale to má od seriovky veľmo daleko... kedysi strašne dávno sme mali takú červenú "strelu", bývalo to rally auto... pekne znížené, a aj ked 4 stupnová ale 150 -160 išla :D, nuž už odpočíva niekde na vrakovisku... ako mama hovorievali že fungel "nové" po havárke :D :D :D)

Obrázek

Re: pohon 4x4...vyhoda nie vzdy a vsade

Napsal: 20.01.2010 09:30
od SilverGhost
Hlavní problém článku je v tom, že je omezený a povrchní.

Hlavní problém 4x4 je podle mne:
1) Jaké překvapení, musí se umět to řídit.
2) Brzdy a brzdící schopnosti jsou v podstatě stejné jako na 2x2, v lednu jsem zaregistroval vícero majitelů 4x4, kteří (protože bod 1 vynechali), tak tohle zjevně netuší.

8O 8)

Četl jsem před pár lety článek, kde pohon 4 a dvou kol srovnávali na více autech hlavně na sněhu a ledu a mnohem více vědecky (myslím, že to byl AMS...). Závěr nebyl zas tak odlišný. V podstatě řekli, že moderní auto s různými TCS a ESP a pohonem 2 kol nebylo rozhodně o 100% horší než totéž auto 4x4. Nicméně rozdíl tam byl, byl dobře popsaný a velmi konkrétně změřený. :)

Auto se skutečným a dobře řešeným pohonem 4 kol (jako třeba Subaru, ale třeba i to Mišivbuši) bych třeba já do tohohle počasí rozhodně bral a nevím, jak by mi to někdo vymluvil :roll: :mrgreen:

Re: pohon 4x4...vyhoda nie vzdy a vsade

Napsal: 20.01.2010 10:03
od silverwolf
To ti nikdo nevymluví, protože úplně jednoznačně - do sněhu a do terénu 4x4 :!: :wink: