Stránka 2 z 3
Re: Motor ztrácí tah
Napsal: 25.02.2010 07:39
od Roas
Tak tak,pumpa je už vyměněná,jenže ani to nepomohlo.Navíc prakticky ihned po výměně jsem zjistil,že zhruba do půlky nádrže nepříjemně píská a potom začne hučet,takže jsem ji nechal vyreklamovat.Shodou okolností jsem nechal přeměřit,zda ta původní pumpa dobře tlakuje (výměna byla jako reakce na problém s tahem motoru) a zjistili jsme že dává dorý tlak,tak jsem ji nechal zamontovat zpátky.
Co se týče odsávání par.Myslím že to tady někde taky psali.A dostal jsem taky radu ať vyzkouším mít otevřené víčko nádrže a ze začátku to pomohlo.Navíc kdykoliv otevřu nádrž,hodně to zasyčí.Prý to také není to správné,ale mě to dělá od začátku co vlastním FOFO. Proto chci ještě zkusit odsávání par.
Jinak už nevím.Začínám litovat,že jsem šel do Forda

Re: Motor ztrácí tah
Napsal: 25.02.2010 19:13
od sebi
To Roas: nezoufej. Do firemního Golfa (benzín) jsme dali za 5 let provozu už cca 60 tisíc. Taky se kazí

A můj 11-ti letý Fofo už nemá motor taky zrovna v nejlepší kondici a taky zatím jen pátrám po příčině
Petr
Fofo 1.6 16V, r.v. 99
Re: Motor ztrácí tah
Napsal: 26.02.2010 06:10
od petulak
Roas- mě napadl,,, regulátor tlaku paliva,,, ale může toho být víc závad,--snímač vačky nebo snímač klikovky.
Re: Motor ztrácí tah
Napsal: 26.02.2010 07:24
od Roas
Tak můžu říci,že výměna sensoru váhy vzduchu nepomohla.Včera jsem jel do mírné stoupající zatáčky na trojku,poměrně rychle a najednou,přesto že šlapu na plyn se FOFO zbrzdí,pak zase táhne.Podřadím na dvojku a netáhne až po chviličce mě to najednou vtlačí do sedačky.No tak vážně nevím.Stále hledám,stále hledám.....

Re: Motor ztrácí tah
Napsal: 26.02.2010 09:26
od ZonixX
skontroluj si EGR ventil a cely system recirkulace vyfukovych plynu.. zacni tim, ze vytahnes tenkou hadicku z toho "talire" a necim ji ucpes.. skus se s tim projet.. jestli ti nahodou DPFE cidlo nebo EGR ventil narazove nepousti spaliny do sani kdyz nema a v jinem mnozstvi nez si ridici jednotka mysli...
Re: Motor ztrácí tah
Napsal: 26.02.2010 12:35
od Roas
Díky za radu,nejsem v tomhle moc zběhlý,dáme to do kupy s technikem.Jen jsem se chtěl zeptat :Není EGR ventil v "nafťáku"? Já mám 1,6 16V benzin. Jinak ty zkratky mi moc neříkají,ale mechanikovy určitě budou.
Re: Motor ztrácí tah
Napsal: 26.02.2010 15:28
od sebi
Roas:pak sem hoď jak to dopadlo nebo raději celý průběh operace, kdyby se ti chtělo. Tohle téma mě zajímá a určitě nejsem sám. Autí je už starší a potřebuje nějakou tu genrálku.
Děkuji.
Petr
Fofo 1.6 16V, r.v.99
Re: Motor ztrácí tah
Napsal: 26.02.2010 17:23
od ZonixX
Roas: ano, system recirkulace vyfukovych plynu (a EGR ventil) mas i ve svem motoru.. vyzkousej to a dej vedet

Re: Motor ztrácí tah
Napsal: 26.02.2010 18:12
od maxo111
ZonixX: coze ???
Re: Motor ztrácí tah
Napsal: 26.02.2010 23:17
od ZonixX
tak beru zpatky, Mondeacke Zetecy-E 1.6, 1.8, 2.0 maji EGR, mel jsem za to, ze se jedna o stejny motor ve Focusu.. coz jsem si myslel spatne

takze Roasova 1.6 samozrejme nema EGR
Re: Motor ztrácí tah
Napsal: 27.02.2010 16:30
od petulak
Jestliže Roas má FOFO 1.6-benzin, tak ta EGR má. ETZOLD- str. 217.
Re: Motor ztrácí tah
Napsal: 27.02.2010 16:47
od ZonixX
Petulak, TIS u kontroly emisi ukazuje jenom odvetravani klikove skrine a o EGR ani zminka.. v Microcatu taky - zadny EGR, ani hadice, ani ovladani, nic
Re: Motor ztrácí tah
Napsal: 27.02.2010 17:20
od petulak
ETZOLD-System recirkulace spalin (EGR) pouze zážehové motory 1.6-přidává podle zatížení motoru do nasávaného vzduch určité množství spalin. Možná,že jsem někde vedle,ale to je jeho citace. Tak nevím.
Re: Motor ztrácí tah
Napsal: 27.02.2010 18:32
od ZonixX
Etzold lze

Re: Motor ztrácí tah
Napsal: 04.03.2010 21:30
od sebi
Zlepšení tahu motoru:
Je to dva dny co jsem nechal vyměnit svíčky, vyčistit šktící klapku, nový palivový filrt a také nějaké těsnění víka ventilu. Výměna těsnění ventil deklu proto, protože olej údajně zatékal až ke svíčkám. Nyní autí táhne do kopce na zařazenou 3-ku znatelně lépe. Předtím do táhlého kopce jakžtakž udrželo rychlost, skoro zpomalovalo a víc jak 80 to v kopci nedalo. Otáčky při dojezdu ke křižovatce a brždění neklesají pod volnoběh a motor přitom už ani nevibruje. Zlepšení odezvy na sešlápnutí plynového pedálu. Motor je i při plném sešlápnutí pedálu vyrazně tišší než před opravou (nezlobil bych se kdyby byl ještě více tišší

.
No, neříkám že je to teď nějaký drak, ale celkově tyto opravy vedly ke zlepšení komfortu za volantem. V létě se pak ještě ukáže po cestě k moři jaký vliv tyto opravy měly na průběh cesty. Jakékoli další nápady jsou výtány.
S pozdravem
Petr
Fofo 1.6 16V r.v.99.