OK Auta a Gregocar
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 02.10.2010 11:02
Re: OK Auta a Gregocar
Zdravím, tajný to není jde mi o Cromu v plný výbavě motor v naftě 200ps,já vím, já vím tady jsou stránky Fordu, tak neotravuj s Fiatem mě jde o velkej kombajn holt jsme větší rodina.
Gregocar je má v nabídce, ale nepoženu se tam přes 300km jen tak na blind,je sice možný ve 100 metrů vzdáleném servisu to hodit na rampu, ale VIN je VIN pochybuju ,že mi auto v tom servisu napíchnou na diagnostiku apropo autobazar a autoservis z jednoho městečka si přece rádi pomůžou, žijem přece v Čechách.
Zkrátka a jednoduše bych se chtěl dozvědět jestli někoho zvás oblafli například počtem ujetých kilometrů? Apod.
Díky za rady.
Gregocar je má v nabídce, ale nepoženu se tam přes 300km jen tak na blind,je sice možný ve 100 metrů vzdáleném servisu to hodit na rampu, ale VIN je VIN pochybuju ,že mi auto v tom servisu napíchnou na diagnostiku apropo autobazar a autoservis z jednoho městečka si přece rádi pomůžou, žijem přece v Čechách.
Zkrátka a jednoduše bych se chtěl dozvědět jestli někoho zvás oblafli například počtem ujetých kilometrů? Apod.
Díky za rady.
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: OK Auta a Gregocar
Tak já jsem byl se vším spokojený,mam to do bazaru 15km.,a můžu říct,že hodně lidí má od nich auta,a zatim je to OK.Ale to není raklama.Máš asi velkou rodinu,tak proč Fiatpštros píše:Zdravím, tajný to není jde mi o Cromu v plný výbavě motor v naftě 200ps,já vím, já vím tady jsou stránky Fordu, tak neotravuj s Fiatem mě jde o velkej kombajn holt jsme větší rodina.
Gregocar je má v nabídce, ale nepoženu se tam přes 300km jen tak na blind,je sice možný ve 100 metrů vzdáleném servisu to hodit na rampu, ale VIN je VIN pochybuju ,že mi auto v tom servisu napíchnou na diagnostiku apropo autobazar a autoservis z jednoho městečka si přece rádi pomůžou, žijem přece v Čechách.
Zkrátka a jednoduše bych se chtěl dozvědět jestli někoho zvás oblafli například počtem ujetých kilometrů? Apod.
Díky za rady.

PS.jestli se rozhodneš u nich koupit auto,tak si určitě nech do smlouvi nechat napsa počet ujetých km.při koupi.Některé bazary to neradi píšou do smluv.Tak hodně štěstí. :nazdravi:Jo a ještě si zjisti,jestli tyto auta mají DPF,tedy filtr pevných částic,jestli ano,tak ruce pryč,je to moc dráhá věcička,která se musí čas od času měnit a která ti dokáže udělat velký problém.
ČTI-http://www.tipcar.cz/filtry-pevnych-cas ... -4645.html
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 02.10.2010 11:02
Re: OK Auta a Gregocar
Zdravím tak dpf nemá, děkuji za rady počkám tři dny na odezvu z VINkem pokud se neozvou tak nazdar bazar a juknu se na autoplace ty vypadají opravdu věrohodně
ještě jednou Díky.
ještě jednou Díky.

- holcman
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 17.11.2010 21:20
- Bydliště: Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Re: OK Auta a Gregocar
Dovolil bych si taky přidat osobní zkušenost. Dal jsem na předchozí rady, zajel do Vracova, omrknul nabídku, vybral vůz. Na mé dotazy stran případných dalších nákladů na rozvody, brzdy a předchozí servis pan Gregorovič (velmi sympaticky působící) odpověděl. Převedl jsem zálohu na účet a druhý den vyrazil pro auto. Tam jsem zjistil, že auto nemá servisní knížku (dobře, moje blbost, měl jsem se zeptat předchozí den), nemá druhé klíče od vozu (hm to jsem ale opravdu nemohl předpokládat). Majitel pravil, že mám za 14 dní zavolat, že to pořeší. Auto bylo přivezené z Itálie, podvozek jako nový, drobné ťukance na karoserii jsem akceptoval a obdržel jsem připravené podklady pro přihlášení vozidla do evidence a schválení k provozu. Tady musím Gregocar pochválit, všechny papíry byly připraveny zodpovědně, při přihlášení nebyl žádný problém a to je náš úřad vyhlášený svým poněkud papežštějším přístupem. Následně jsem i přes ujištění, že "auto je přivezeno tak jak je a nic se s ním neděje, jen s umyje a nabídne k prodeji", chtěl vědět jaká byla servisní historie vozu. V dnešní době internetu a propojených systémů to není žádný velký problém.
A tady začalo mé divení. Ačkoliv vozidlo mělo uvedený stav tachometru (18.11.2010) cca 95 000 km, z databáze vyskočilo, že v dubnu 2009, kdy končila záruka bylo vozidlo v autorizovaném servisu se stavem cca 104 000. Když za dva roky najezdilo 104 000, zkusím odhadnout kolik za poslední rok (50 000 ?). Nicméně v listopadu 2010 mělo na tachometru 95 000. Zjistil jsem si leasingovou společnost kde bylo vozidlo pořízeno (pro šťouraly, je to v originálním techničáku,pořídil jsem si digitální kopie veškeré dokumentace) a jal se pátrat tam (možnosti internetu jsou úžasné). O této skutečnosti jsem informoval pana Gregoroviče s prosbou o vyjádření. Chápu, že před vánocemi má jistě hodně obchodních starostí, po týdnu mlčení jsem se tedy zdvořile připomněl ještě jednou s tím, že mě udivuje jeho poněkud vlažný přístup k pověsti své firmy. Následující den mi zavolal s dotazem, zda mám nějaké hmatatelné důkazy o svém tvrzení. Tak jsme neformálně pokecali bez zjevného výsledku.K autu tedy budou rozvody 4000, prasklá hadice turba 4000, klíče 3800, opotřebovaný hnací řemen 3000. Kdybych jel do toho servisu s nim tak jsme mohli cenu snížit a byl bych spokojený zákazník.
A tady začalo mé divení. Ačkoliv vozidlo mělo uvedený stav tachometru (18.11.2010) cca 95 000 km, z databáze vyskočilo, že v dubnu 2009, kdy končila záruka bylo vozidlo v autorizovaném servisu se stavem cca 104 000. Když za dva roky najezdilo 104 000, zkusím odhadnout kolik za poslední rok (50 000 ?). Nicméně v listopadu 2010 mělo na tachometru 95 000. Zjistil jsem si leasingovou společnost kde bylo vozidlo pořízeno (pro šťouraly, je to v originálním techničáku,pořídil jsem si digitální kopie veškeré dokumentace) a jal se pátrat tam (možnosti internetu jsou úžasné). O této skutečnosti jsem informoval pana Gregoroviče s prosbou o vyjádření. Chápu, že před vánocemi má jistě hodně obchodních starostí, po týdnu mlčení jsem se tedy zdvořile připomněl ještě jednou s tím, že mě udivuje jeho poněkud vlažný přístup k pověsti své firmy. Následující den mi zavolal s dotazem, zda mám nějaké hmatatelné důkazy o svém tvrzení. Tak jsme neformálně pokecali bez zjevného výsledku.K autu tedy budou rozvody 4000, prasklá hadice turba 4000, klíče 3800, opotřebovaný hnací řemen 3000. Kdybych jel do toho servisu s nim tak jsme mohli cenu snížit a byl bych spokojený zákazník.
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: OK Auta a Gregocar
Tak to je smůla,já jsem byl celkem spokojeny.Km. mě sedí přesně podle serv. knihy,ale je to jen papír ????Ale jeden klíč dávojí sned ke všem autům,tak to je celkem divné?!?!?!holcman píše:Dovolil bych si taky přidat osobní zkušenost. Dal jsem na předchozí rady, zajel do Vracova, omrknul nabídku, vybral vůz. Na mé dotazy stran případných dalších nákladů na rozvody, brzdy a předchozí servis pan Gregorovič (velmi sympaticky působící) odpověděl. Převedl jsem zálohu na účet a druhý den vyrazil pro auto. Tam jsem zjistil, že auto nemá servisní knížku (dobře, moje blbost, měl jsem se zeptat předchozí den), nemá druhé klíče od vozu (hm to jsem ale opravdu nemohl předpokládat). Majitel pravil, že mám za 14 dní zavolat, že to pořeší. Auto bylo přivezené z Itálie, podvozek jako nový, drobné ťukance na karoserii jsem akceptoval a obdržel jsem připravené podklady pro přihlášení vozidla do evidence a schválení k provozu. Tady musím Gregocar pochválit, všechny papíry byly připraveny zodpovědně, při přihlášení nebyl žádný problém a to je náš úřad vyhlášený svým poněkud papežštějším přístupem. Následně jsem i přes ujištění, že "auto je přivezeno tak jak je a nic se s ním neděje, jen s umyje a nabídne k prodeji", chtěl vědět jaká byla servisní historie vozu. V dnešní době internetu a propojených systémů to není žádný velký problém.
A tady začalo mé divení. Ačkoliv vozidlo mělo uvedený stav tachometru (18.11.2010) cca 95 000 km, z databáze vyskočilo, že v dubnu 2009, kdy končila záruka bylo vozidlo v autorizovaném servisu se stavem cca 104 000. Když za dva roky najezdilo 104 000, zkusím odhadnout kolik za poslední rok (50 000 ?). Nicméně v listopadu 2010 mělo na tachometru 95 000. Zjistil jsem si leasingovou společnost kde bylo vozidlo pořízeno (pro šťouraly, je to v originálním techničáku,pořídil jsem si digitální kopie veškeré dokumentace) a jal se pátrat tam (možnosti internetu jsou úžasné). O této skutečnosti jsem informoval pana Gregoroviče s prosbou o vyjádření. Chápu, že před vánocemi má jistě hodně obchodních starostí, po týdnu mlčení jsem se tedy zdvořile připomněl ještě jednou s tím, že mě udivuje jeho poněkud vlažný přístup k pověsti své firmy. Následující den mi zavolal s dotazem, zda mám nějaké hmatatelné důkazy o svém tvrzení. Tak jsme neformálně pokecali bez zjevného výsledku.K autu tedy budou rozvody 4000, prasklá hadice turba 4000, klíče 3800, opotřebovaný hnací řemen 3000. Kdybych jel do toho servisu s nim tak jsme mohli cenu snížit a byl bych spokojený zákazník.


Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- holcman
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 17.11.2010 21:20
- Bydliště: Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Re: OK Auta a Gregocar
K vozům se dávají standardně dva klíče. Pokud dostanete jen jeden, při troše paranoii se lze obávat návštěvy šťastného majitele druhého klíče, který, pokud si si nenecháte změnit kod, s vozem může vesele odjet.
Přístup Gregocaru mne mrzí hlavně z toho důvodu, že jsem opravdu pečlivě vybíral firmu odkud si auto koupit a reference byly opravdu nejpříznivější na Vracov.Každý podniká proto aby vydělal. Nicméně podnikat se dá i bez podvodů a přetočený tachometr je podvod, byť se z toho stává bohužel v ČR norma. Nechci panu Gregorovičovi kazit zatím snad dobré jméno (údajně prodá 300 vozů ročně), ale moc bych si přál, aby si svých zákazníků natolik vážil, že s nimi bude jednat na rovinu, ačkoliv je vidí třeba jen jednou. Pak se mu totiž může stát, že si mezi sebou o svých pochybnostech řeknou, dozví se to i potenciální zákazníci a začnou valem ubývat. A pak už bude možná pozdě, trh s vozy je poměrně nasycen, pak mu nezbyde než
Přístup Gregocaru mne mrzí hlavně z toho důvodu, že jsem opravdu pečlivě vybíral firmu odkud si auto koupit a reference byly opravdu nejpříznivější na Vracov.Každý podniká proto aby vydělal. Nicméně podnikat se dá i bez podvodů a přetočený tachometr je podvod, byť se z toho stává bohužel v ČR norma. Nechci panu Gregorovičovi kazit zatím snad dobré jméno (údajně prodá 300 vozů ročně), ale moc bych si přál, aby si svých zákazníků natolik vážil, že s nimi bude jednat na rovinu, ačkoliv je vidí třeba jen jednou. Pak se mu totiž může stát, že si mezi sebou o svých pochybnostech řeknou, dozví se to i potenciální zákazníci a začnou valem ubývat. A pak už bude možná pozdě, trh s vozy je poměrně nasycen, pak mu nezbyde než

- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: OK Auta a Gregocar
PLNĚ SOUHLASÍM.holcman píše:K vozům se dávají standardně dva klíče. Pokud dostanete jen jeden, při troše paranoii se lze obávat návštěvy šťastného majitele druhého klíče, který, pokud si si nenecháte změnit kod, s vozem může vesele odjet.
Přístup Gregocaru mne mrzí hlavně z toho důvodu, že jsem opravdu pečlivě vybíral firmu odkud si auto koupit a reference byly opravdu nejpříznivější na Vracov.Každý podniká proto aby vydělal. Nicméně podnikat se dá i bez podvodů a přetočený tachometr je podvod, byť se z toho stává bohužel v ČR norma. Nechci panu Gregorovičovi kazit zatím snad dobré jméno (údajně prodá 300 vozů ročně), ale moc bych si přál, aby si svých zákazníků natolik vážil, že s nimi bude jednat na rovinu, ačkoliv je vidí třeba jen jednou. Pak se mu totiž může stát, že si mezi sebou o svých pochybnostech řeknou, dozví se to i potenciální zákazníci a začnou valem ubývat. A pak už bude možná pozdě, trh s vozy je poměrně nasycen, pak mu nezbyde než




Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: OK Auta a Gregocar
tak to je mazec, ale je to taky trochu nezodpovednost pri utraceni tolika penez. Osvedceny postup je - sehnat auto se serviskou nejlepe z Nemecka a napsat primo do tamniho servisu s prosbou o overeni stavu km v ten a ten den, co je v servisce naposledy. Je to jednoduche a Nemci jsou pünktlich, takze odpovi. pokud pak na aute nekdo znaly nic neshleda, je to velmi pravdepodobne dobra koupe. Ale ne uplne levna v porovnani s prumerem zdejsiho trhu.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: OK Auta a Gregocar
Moje auto pochází s Fr. a má servisku řádně vedenou,ale přesto jsem psal už 2 emaili do servisu ve Fr. a nikdo doposud neodepsal.Ma.rt píše:tak to je mazec, ale je to taky trochu nezodpovednost pri utraceni tolika penez. Osvedceny postup je - sehnat auto se serviskou nejlepe z Nemecka a napsat primo do tamniho servisu s prosbou o overeni stavu km v ten a ten den, co je v servisce naposledy. Je to jednoduche a Nemci jsou pünktlich, takze odpovi. pokud pak na aute nekdo znaly nic neshleda, je to velmi pravdepodobne dobra koupe. Ale ne uplne levna v porovnani s prumerem zdejsiho trhu.

Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- B.F.G.
- Nováček
- Příspěvky: 37
- Registrován: 07.12.2010 08:37
Re: OK Auta a Gregocar
Moje zkušenost je pouze ta, že jsem volal zda má vozy, které jsou na stránkách v prodeji, protože jsem nechtěl jet zbytečně 50 km z Brna. Dostalo se mi odpovědi, že obě auta která jsem vybral jsou zadaná, ale že má jiná dvě, která jsou o trochu dražší (jiný motor). Nicméně jsem se za dva týdny díval na jejich stránky a obě auta jsou tam stále v nabídce, ani nemají napsáno zadáno. Taky mi potvrdil, že doveze auto, umyje a nic s ním nedělá, ovšem nabídl možnost zajet s autem do servisu na prohlídku, což u každého příštího auta udělám. Tedy zajedu s ním do autorizovaného servisu dané značky, ne k "Toníkovi" do garáže. Což důrazně doporučuji všem! Pak je ještě druhá varianta, koupit auto s českou serviskou a ověřit to v servisu přímo. Ovšem takových aut je v ČR marginální množství.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: OK Auta a Gregocar
pavel28: prave proto ja uprednostnuju Nemce, jsou spolehlivejsi a mivaji vse v poradku. Frantici jsou namysleni,je to pod jejich uroven odpovidat nekam na Balkan 

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19257
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: OK Auta a Gregocar
a kdyz jsou tak jsou drazsi ale vetsinou kazdy chce byt oklaman , tak si radsi koupi levnejsi s padelanou serviskou .B.F.G. píše: Pak je ještě druhá varianta, koupit auto s českou serviskou a ověřit to v servisu přímo. Ovšem takových aut je v ČR marginální množství.

Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- B.F.G.
- Nováček
- Příspěvky: 37
- Registrován: 07.12.2010 08:37
Re: OK Auta a Gregocar
No asi jak kdo, kamarád si kupoval před 4 lety "českou" Hondu CRV a dle servisky ověřil, auto i serviska byly pravé, před týdnem koupil Pathfinder, auto i serviska jsou opět pravé. Takže to tak úplně pravidlo nebude. Že jsou obecně auta s českým prvním majitelem dražší, to je fakt. Je to otázka preferencí, ty se nejspíš nenecháš oblbnout u prodeje auta ničím, já se třeba zase nenechám oblbnout při prodeji obráběcího stroje. Nikdo nemůže znát všechno...
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: OK Auta a Gregocar
To ja znam taky lidi, co maji auto se serviskou z CR a je vse v pohode. Ale pokud ma auto 120tkm u nas, tak v porovnani s tim z Nemecka je to znat. Dalsi vec je vybava. Ted jsem treba sondoval, za kolik se da sehnat Octavia combi II v dieselu (ted me nebijte
), ale je to tragedie, co za vybavu ty auta vestinou maji. O digiklima si muzu nechat temer zdat a kdyz uz to nejakou vybavu ma, tak je to rana, protoze fungl novy to stalo 600 tisic. Ted nedavno jsem jel v OII jako spolujezdec a ne ze by to bylo spatny, ale 3 roky stara Octa semi nezdala tak komfortni jako 9 let stary Mondeo, i kdyz bych ji snesl, to zase jo
Tak mi porad tak nejak pripada jako nejlepsi koupe Ford z Nemecka.
No a jsme OT


Tak mi porad tak nejak pripada jako nejlepsi koupe Ford z Nemecka.
No a jsme OT

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- B.F.G.
- Nováček
- Příspěvky: 37
- Registrován: 07.12.2010 08:37
Re: OK Auta a Gregocar
Podle toho jak sleduji auta v nabídce Gregocar, se každopádně nemůžu zbavit dojmu, že jsou snad úplně všechna přetočená. To byl i důvod, proč jsem u nich auto nekoupil. Skoro všechny auta u nich mají najeto kolem 90 až 110 tisíc Km. To je fakt divná náhoda. Na druhou stranu vypadají všechna dost dobře a poměrně dost se to tam točí.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů