Stránka 2 z 2

Napsal: 11.07.2006 11:36
od ondora
To samé jako Beri, po nastartování po osmi hodinách vše v pořádku.

Napsal: 18.07.2006 16:20
od Venca
Zrejme to bude mit opravdu nejakou spojitost s preplnenim nadrze. Nikdy jsem s tim nemel problem az do letosni dovolene. Protoze jsem jel za hranice, samozrejme jsem se na hranicich snazil nacpat do nadrze co to jde :wink: A prave po preplneni nadrze mi rucicka palivomeru lezla nahoru hrozne dlouho. Vetsinou rucicka vystreli ihned nahoru na nove misto podle stavu v nadrzi, ale po tomto preplneni to trvalo pekne dlouho. Po zapnuti ukazovala stale skoro prazdnou nadrz a velmi pomalu lezla nahoru. Po ujeti asi 40 km po dalnici rucicka konecne vylezla az na plnou nadrz.

Napsal: 17.08.2006 15:16
od Ferino
běžně beru do plné (druhý cvaknutí) a zatím vše v poho, ukazuje mi to jak má, tak to musím hned zaklepat.

Napsal: 18.08.2006 09:13
od Skubi
Venca píše:......... samozrejme jsem se na hranicich snazil nacpat do nadrze co to jde :wink: A prave po preplneni nadrze mi rucicka palivomeru lezla nahoru hrozne dlouho. Vetsinou rucicka vystreli ihned nahoru na nove misto podle stavu v nadrzi, ale po tomto preplneni to trvalo pekne dlouho. Po zapnuti ukazovala stale skoro prazdnou nadrz a velmi pomalu lezla nahoru. Po ujeti asi 40 km po dalnici rucicka konecne vylezla az na plnou nadrz.
mě po přeplnění ukazovala posledně 0, ale po vypnutí zapalování a opětném startu šla okamžitě nahoru a tam vydržela až do 211 km :wink: