Stránka 10 z 10
Re: Acceleration reduced
Napsal: 22.12.2014 22:22
od tom.z
Chtěl bych se vrátit k původnímu tématu. Mam problém s poklesem napětí, které vyvolává výše popsané hlášky o redukci akcelerace, vypnutí ESP, chybě motoru a občas dokonce i dojde na odpojení imobilizéru, což znamená, že mě vlastní auto nepozná a odmítne startovat. Vše začalo po poruše alternátoru. Po jeho opravě jsem najel asi 300 km a poprvé mě to potkalo - odtah na laně do servisu

Po důkladné měsíční kontrole elektroinstalace spojené s výměnou baterie, rozebraním a opravou budíků (ta proběhla prý velmi důkladně a neměl by s nimi již být problém) a nakonec i výměnou opraveného alternátoru za nový výpadky stále trvají... Většinou se to stává při startu či krátce po něm a to většinou když cukám po městě, po projetí (dobití) problémy odezní. Zda se, že auto na volnoběh nechce dobíjet.
Servis si už neví rady a tak přemýšlím co dál... Máte někdo nějaký nápad???
Napsal: 22.12.2014 23:40
od vita_k
Vyměnit jednotku pcm jste zkoušeli?
Re: Acceleration reduced
Napsal: 08.09.2015 16:42
od alkoholix
ahoj, jsem tady nový tak doufám že mi někdo odpoví když už se tu nějaký pátek neobjevil nový příspěvek
Každopádně mám Focus 1.6tdci 2006.
Jak už tady někteří popisovali tak hláška na pc systém engine fault, steering assist fault, acceleration reduced.
+ Nefunguje autoradio ani při nastartovaném motoru
+ do přístrojovky po vypnutí klíčku asi nejde vůbec proud protože když zapnu varovky tak fyzicky blikají ale na palubce nic a mimoto po vypnutí klíčku zůstanou rafičky budíků tam kde byly a po otočení do dvojky se teprve vrátí na nulu, trochu se otřepou a pak teprve nastaví do výchozí pozice
+ nefungují ostřikovače
tak prosím any advice
díky
Re: Acceleration reduced
Napsal: 10.09.2015 13:58
od V12
Nieco sa mi mari o podobnom probleme, malo to na svedomi skratovane vyhrievanie trysiek ostrekovaca celneho skla. Len neviem, ci sa to tykalo Focusu, alebo Mondea...
Takisto to moze byt problem so studenym spojom na plosnom spoji budikov.
Re: Acceleration reduced
Napsal: 10.09.2015 18:29
od foki
zkusit jine budiky
Re: Acceleration reduced
Napsal: 23.09.2015 10:24
od alkoholix
ahoj,
tak budíky jsou doma ale po zapojení stejný problém takže v nich to nebude :/
Re: Acceleration reduced
Napsal: 16.10.2017 14:46
od Herbik
Zdravím, tak jsem taky začal mít podobné problémy, se kterými si můj mechanik neví rady.
Auto normálně jezdí, motor neklepe.
Stalo se mi, že kousek po rozjezdu, asi po ujetí 200 metrů se mi rozsvítili všechny kontrolky, otáčky motoru klesly na volnoběh, plynový pedál přestal reagovat. Zastavil jsem, motor stále jel na volnoběh, plynový pedál nereagoval, kontrolky zůstaly všechny svítit. Vypnul jsem motor, nastartoval jsem, všechno zhaslo a jel jsem domů asi 2 km.Vypnul jsem motor, pokusil jsem se nastartovat a po otočení klíčku se mi rozsvítili všechny kontrolky, blikala červená dioda uprostřed palubovky a na otočení klíče auto nereagovalo vůbec. Nechal jsem auto vychladnout, asi po 12ti hodinách jsem přišel, normálně nastartoval, odjel jsem asi 5 km bez problémů. Chcípl jsem, nastartoval a po ujetí asi 200 metrů opět rozsvícené všechny budíky, kdy jsem na volnoběh dojel k mechanikovi asi 200 metrů, napojil to na diagnostiku, napíchl to, vypsalo mu to asi 5 chyb, závada na čidle spojkového pedálu, závada na čidle brzdového pedálu a ještě nějaké dvě hlášky, ale říkal, že to jsou blbosti, které nemají na nic vliv.
Baterku mám rok novou. Spíše říkal, že to bude nějaká závada v elektrice, ale s tou má trošku problém, tak potřebuji poradit na jakou to vypadá příčinu dle vás? Pročítal jsem, že to můžou být budíky, baterka asi ne, když je rok stará, dál nějaké špatné spoje konektorů, zaoxidované kabely. Spíše to vypadá jako by řídící jednotka dostala nějaký špatný signál o napětí, nebo něco podobného, ale vůbec nevím čím začít. Zkuste mi poradit se svými názory.
Ford Focus combi 2006, 1,6 TDCi, 66kw, najeto okolo 200.000 km
Re: Acceleration reduced
Napsal: 16.10.2017 15:46
od Herbik
Herbik píše:Zdravím, tak jsem taky začal mít podobné problémy, se kterými si můj mechanik neví rady.
Auto normálně jezdí, motor neklepe.
Stalo se mi, že kousek po rozjezdu, asi po ujetí 200 metrů se mi rozsvítili všechny kontrolky, otáčky motoru klesly na volnoběh, plynový pedál přestal reagovat. Zastavil jsem, motor stále jel na volnoběh, plynový pedál nereagoval, kontrolky zůstaly všechny svítit. Vypnul jsem motor, nastartoval jsem, všechno zhaslo a jel jsem domů asi 2 km.Vypnul jsem motor, pokusil jsem se nastartovat a po otočení klíčku se mi rozsvítili všechny kontrolky, blikala červená dioda uprostřed palubovky a na otočení klíče auto nereagovalo vůbec. Nechal jsem auto vychladnout, asi po 12ti hodinách jsem přišel, normálně nastartoval, odjel jsem asi 5 km bez problémů. Chcípl jsem, nastartoval a po ujetí asi 200 metrů opět rozsvícené všechny budíky, kdy jsem na volnoběh dojel k mechanikovi asi 200 metrů, napojil to na diagnostiku, napíchl to, vypsalo mu to asi 5 chyb, závada na čidle spojkového pedálu, závada na čidle brzdového pedálu a ještě nějaké dvě hlášky, ale říkal, že to jsou blbosti, které nemají na nic vliv.
Baterku mám rok novou. Spíše říkal, že to bude nějaká závada v elektrice, ale s tou má trošku problém, tak potřebuji poradit na jakou to vypadá příčinu dle vás? Pročítal jsem, že to můžou být budíky, baterka asi ne, když je rok stará, dál nějaké špatné spoje konektorů, zaoxidované kabely. Spíše to vypadá jako by řídící jednotka dostala nějaký špatný signál o napětí, nebo něco podobného, ale vůbec nevím čím začít. Zkuste mi poradit se svými názory.
Ford Focus combi 2006, 1,6 TDCi, 66kw, najeto okolo 200.000 km
Tak jsem pořád zkoušel co to může být, napadlo mě se nasrat a bouchat do palubní desky. A hle, najednou se mi vše rozsvítilo. Takže jsem bouchal znovu a zase to vše zhaslo. Takže závada je vyřešena, buď si vezmu kladivo na palubní desku při jízdě, nebo nechám budíky přepájet.

Re: Acceleration reduced
Napsal: 17.10.2017 20:23
od pepannn
To že je brzdový a spojkový spínač blbost,tak to asi nebude pravda.
Mě jednou chcíplo auto v garáži ,ještě než jsem stačil vypnout klíček.
Druhý den jenom starter točil a nechytlo.Nebyl čas to řešit.Další den chytlo ,ale byly problémy se startováním.
Po napichnutí diagnostiky to hlásilo brzdový spinač,no a po výměně raději obou spinačů je klid.
Re: Acceleration reduced
Napsal: 06.11.2017 07:56
od Herbik
Herbik píše:Herbik píše:Zdravím, tak jsem taky začal mít podobné problémy, se kterými si můj mechanik neví rady.
Auto normálně jezdí, motor neklepe.
Stalo se mi, že kousek po rozjezdu, asi po ujetí 200 metrů se mi rozsvítili všechny kontrolky, otáčky motoru klesly na volnoběh, plynový pedál přestal reagovat. Zastavil jsem, motor stále jel na volnoběh, plynový pedál nereagoval, kontrolky zůstaly všechny svítit. Vypnul jsem motor, nastartoval jsem, všechno zhaslo a jel jsem domů asi 2 km.Vypnul jsem motor, pokusil jsem se nastartovat a po otočení klíčku se mi rozsvítili všechny kontrolky, blikala červená dioda uprostřed palubovky a na otočení klíče auto nereagovalo vůbec. Nechal jsem auto vychladnout, asi po 12ti hodinách jsem přišel, normálně nastartoval, odjel jsem asi 5 km bez problémů. Chcípl jsem, nastartoval a po ujetí asi 200 metrů opět rozsvícené všechny budíky, kdy jsem na volnoběh dojel k mechanikovi asi 200 metrů, napojil to na diagnostiku, napíchl to, vypsalo mu to asi 5 chyb, závada na čidle spojkového pedálu, závada na čidle brzdového pedálu a ještě nějaké dvě hlášky, ale říkal, že to jsou blbosti, které nemají na nic vliv.
Baterku mám rok novou. Spíše říkal, že to bude nějaká závada v elektrice, ale s tou má trošku problém, tak potřebuji poradit na jakou to vypadá příčinu dle vás? Pročítal jsem, že to můžou být budíky, baterka asi ne, když je rok stará, dál nějaké špatné spoje konektorů, zaoxidované kabely. Spíše to vypadá jako by řídící jednotka dostala nějaký špatný signál o napětí, nebo něco podobného, ale vůbec nevím čím začít. Zkuste mi poradit se svými názory.
Ford Focus combi 2006, 1,6 TDCi, 66kw, najeto okolo 200.000 km
Tak jsem pořád zkoušel co to může být, napadlo mě se nasrat a bouchat do palubní desky. A hle, najednou se mi vše rozsvítilo. Takže jsem bouchal znovu a zase to vše zhaslo. Takže závada je vyřešena, buď si vezmu kladivo na palubní desku při jízdě, nebo nechám budíky přepájet.

Tak po přepájení budíků jsem najezdil bez problémů asi 300 km a včera mi to začalo dělat opět to stejné. Jsem zvědavý jak na to přijdu, protože to je závada ze kterého by každého asi jeblo.