Stránka 10 z 41

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 21.10.2010 07:54
od gargulakj
Pastovic píše:Tak po ujetí asi 300km od štelování volnoběhu a klapky (viz příspěvek výše) mám problém zpět. Není to úplně stejné, je to lepší ale je to tu zas. Auto po dlouhé (cca 12hodin) odstávce nezdechne, volnoběh za studena je vyšší asi 1200-1300 to je super, po chvilce klesne na 1100 a drží a taky super. Vše funguje normálně, pustím ofuk, vyhřívání oken a sedačky a pohoda, nijak extra neklesne. Jenže po pár minutách jízdy (částečné zahřátí) když stojím na místě na volnoběh a pustím ofuk, klimu, radio, zapnu světla tak jakmile je větší odběr energie tak začne zas brblat a lehce poskakovat pod 700 a je tu opět nepříjemné brnění!!! A i když točím na místě s volantem tak posilovač bere celkem dost vykonu takže taky poskakuje...je to jen pár milimetrů, žádné lítaní k 2000 atd. Při jízdě se chová normálně a dokud nezastavím tak volnoběh nespadne pod 700. Nějaké rady co s tím? Nehorázně mě to štve....je to nepříjemné jako prase.

Jo a nemáte někdo neorigoš volnoběžnej ventil? Přemýšlím že jej zkusím koupit na aukru za cca 900Kč. Bude v tom nějakej problém, že je to druho výroba? U některých součástek to problém je.

Neřešil bych to ;-) dělá to tu beztak nejmím polovině focusů a další pokusy jsou vyhozené prachy... já to znám ;-) :D a dělá mi to taky tak nějak..

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 21.10.2010 08:13
od Pastovic
No tak asi zkusím koupit ten na aukru a uvídím no, jinak na to dlabu. No a ten rapidní pokles při spoustě spotřebičů co s tím? Altík nebo baterka nebo prostě jen ten volnoběh? Jezdím jen krátké trasy takže by to mohlo být i tím. Ale přikláním se k tomu volnoběhu, protože při zahřátym motoru když sme si s tím hráli i s tou klapkou tak vse pustene a ok. Prave sme to tak i nastavili pri zatezi a slo to a ted po 300km zas zpet, takze to bude asi ten vyčištěnej volnoběh. Uvidím no. Jinak ten novej ventil když ho tam dám bude se muset taky štelovat nebo to bude ok? Myslím jako že tenhle starej je vychozenej tak proto se musi štelovat. Díky

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 21.10.2010 08:37
od petulak
Uvidíš až ho tam dáš, co to bude dělat. Já jsem dal novej a taky jsem to šteloval. :D

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 21.10.2010 09:01
od gargulakj
No a u mě ten ventil vůbec štělovat nejde :) ;-)

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 21.10.2010 14:28
od rubenso
Aky na to pouzivate kluc? Lebo ten 5 hran neviem nikde zohnat. Inak tie otacky sa mi upravili, uz to drzi tych 800 pri zohriatom motore, ale naucil sa to asi az po 600 km, z toho zhruba 200km mesto a medzimesto, 400km dialnica. Ale preventivne som kupil novy volnobezny ventil (PIERBURG GERMANY - 1830 Kc), lebo stale je na volnobehu citit na motore take vybrovanie a blikanie palubovky a svetiel. Uvidim ci pomoze vymena toho ventilu. Snad sa dnes k tomu dostanem. Dam vediet.

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 25.10.2010 18:37
od rubenso
Aj po vymene volnobezneho ventilu otacky zavibruju. Ale riadiacu jednotku som neresetoval. Nemam v plane dalsich 600 km ho to znovu ucit a vyzerat na ceste ako kreten, ktoremu tu zhasne skoro pri kazdom dojazde na krizovatke. Asi to necham uz tak....

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 25.10.2010 22:38
od miki21
Po resetu se řj určitě neučí 600kilometrů :cooler:

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 25.10.2010 23:13
od rubenso
Neviem cim to bolo, ale po 600 km od resetu RJ same prestali otacky padat a motor prestal zhasinat na volnobehu po zahriati. Je mi jasne, ze RJ by mala vediet vsetko po zhruba 30 km. Ja som Vam len napisal moju skusenost. Medzi tym som vsak objednal novy volnobezny ventil a ked som ho uz mal doma, otacky zrazu zacali fungovat. Ale ajtak som ho vymenil.

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 03.11.2010 11:59
od Loško
Caute. Mam FF 1,8 a mam problem. Precital som celu diskuziu, ale moj problem je trochu iny. Otacky su v pohode ked stojim, ale pri jazde nad 20km/h su 1500 a viac, zalezi natom ako ho vytacam. Potom pri brdzdeni uz pod 20tkou zasa otacky vyletia na 2000 a ked uz stojim po chvili klesnu na normal asi 800. Bolo to aj v servise v BA, tak tam vymenili hadicu na odvetravanie vane (trochu sa to zlepsilo), snimac rychlosti, skusili vymenit snimac klapky vzduchu a volnobezny ventil. Stale bez zmeny. Povedali, ze to nevedia opravit a "majte sa"... Pred casom som vymenil aj MAF, ale bez zmeny. Nemate s tym niekto skusenost?

Problém s otáčkami

Napsal: 11.11.2010 11:30
od latis
Zdravím pročetl jsem tohle téma ale jsem zmatený,u mě se problém projevuje tak že se jako by seká plyn,nereaguje vůbec na sešlápnutí,potom třeba se sekne ve 4000ot,pak zase třeba spadne nebo když pedál potlačím zespodu,pak zas zůstane tuhý a nejde sešlápnout.Asi to bude spíš pedálem,ale nejsem z toho chytrý,prosím o radu nebo mě nasměrujte na jiný odkaz?Děkuji jsemz toho nešťastný.

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 11.11.2010 11:50
od miki21
žeby někde skříplé lanko?

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 11.11.2010 15:22
od latis
No to mě napadlo taky ale netuším kde ten nesmysl vede budu muset prolízt asi celé auto abych to našel.Jsem ráno chtěl odjet a nešlo,a právě si taky myslím že někde bude nějaká mechanická chyba.

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 11.11.2010 15:53
od petulak
Stáhni si v NÁVODECH Etzolda, tam to přesně popisuju. :mrgreen:

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 20.12.2010 08:07
od chalomi
nemate nahodou nekdo prosim odkaz kde sehnat vahu vzduchu po FL??DIKY

Re: Problém s otáčkami

Napsal: 20.12.2010 12:17
od petulak