Stránka 89 z 90
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 29.06.2022 08:37
od lewis
Sání jsem kontroloval, těsnění v konektorech podlakových hadiček se zdá OK...jen pod sponou gumové hadice sáni na turbo je prasklina...ale to zřejmě není to hlavní. Měl bych to vyměnit, ale ten gumový kousek cca 5 cm se prodává jen s tou celou plastovou trubkou sání

...možná vrakoviště. To slabé syčení je možná jen turbulencí podtlaku v tom plastovém sání

, na které jsou ty trubičky připojeny. Nemůže být příčinou té vyšší spotřeby i zvýšené otáčky motoru? U mě v rozmezí a jemné kolísání cca 865 - 880...vše vypnuté, zahřáté...Máte to podobné?
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 29.06.2022 09:21
od phofy
Pod kterou hadicí?
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 29.06.2022 09:39
od lewis
Pod sponou na tomto kousku gumové příruby k turbu, to ostatní je už plast...ten kousek by šel vyměnit samostatně...ovšem nemaje

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 29.06.2022 11:46
od lewis
Jo a to jemné syčení je nejvíc slyšet v tomto místě... Jinak co může ovlivňoval volnoběžnou spotřebu...klima, topení, světla, podtlak, váha vzduchu , čidla? Dle diagnostiky bez chyb...

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 29.06.2022 11:49
od phofy
Tak si vem jarovou vodu a stříkej, popř. ať ti někdo přidrží plyn
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 29.06.2022 11:49
od phofy
Čidlo si měl venku? Tam je taky gumička
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 29.06.2022 13:10
od lewis
Čidlo tlaku, váhy vzduchu...vše venku, s gum
ičkama, mám i čistič na váhy...prostě vše vyčištěno, složeno, konektory očištěny a nic...

...takarová voda je dobrej nápad a nebo i ten sprej s benzolem?...že by to případně mělo vliv na chod motoru...by to někde nasálo... něco jsem našel...tak asi jedno nebo druhý...

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 29.06.2022 13:23
od phofy
Ber to tak, že v sání na vysokotlaké části, což je ta co si dával fotku, tak ti tyhle spreje nepomůžou
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 29.06.2022 16:09
od vladka1
Spreje fungujou v sání kdy si motor netěsností cucne spreje a reaguje, tady to ale saje jen před turbem. Za turbem to tlačí, takže tam mydlinky a je vidět kde to bublá. Mydlinky zase nefungujou na sání protože bublaj dovnitř a to zvenku neni vidět

Na volnoběžnou spotřebu má vliv čidlo teploty, lambda, odpory v motoru (hlavně odběr altíku příp. klimy) příp. servočerpadlo pokud je hydraulika, pak mechanickej stav motoru = komprese, vstřiky jak dobře rozprašujou (= i tlak paliva), kvalita regulace tlaku turba včetně měření tlaku, váha vzduchu apod.
Je toho tolik, že je snad lepší na okamžitou spotřebu nečumět a přepnout to jinam

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 01.07.2022 12:30
od mobiler9004
Ono podle mě testovali verzi s 74kW s pěti-kvaltem. Ta má o něco menší spotřebu viz. technická specifikace v příloze, ale hlavně v článku píšou, že se účastnili Shell FuelSave Challenge 2013, kde motor určitě brutálně podtáčeli a dlouhodobě mu to nesvědčí. Je potřeba pořád počítat, že si palubní počítač vždycky trochu přilepšuje a to většinou o 0,3-0,4 litru/100km.
Jinak co se týká mé reálné spotřeby verze s 92kW v kombíku je více méně okolo 6,6 litrů/100km. Hodně záleží jak a kudy jedeš. Jinak ve městě v Českých Budějovicích, kde přes den téměř pořád stojíš a popojíždíš, tak se pohybuju okolo 7-8 litrů/100km, ale třeba cesta ČB - Praha - ČB po D3 není problém se dostat pod 5,5 litru/100km a to se zapnutou klimou, celeročními pneu Nokian Seasonproof 205/55 R16 a aditivovaným běžným B95 pomocí VIF.
https://www.spritmonitor.de/en/detail/956951.html
Zaznamenané hodnoty jsou počítány podle natankovaných hodnot. Nikoliv podle palubního počítače.
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 02.07.2022 06:16
od phofy
lewis píše: 29.06.2022 08:37
Sání jsem kontroloval, těsnění v konektorech podlakových hadiček se zdá OK...jen pod sponou gumové hadice sáni na turbo je prasklina...ale to zřejmě není to hlavní. Měl bych to vyměnit, ale ten gumový kousek cca 5 cm se prodává jen s tou celou plastovou trubkou sání

...možná vrakoviště. To slabé syčení je možná jen turbulencí podtlaku v tom plastovém sání

, na které jsou ty trubičky připojeny. Nemůže být příčinou té vyšší spotřeby i zvýšené otáčky motoru? U mě v rozmezí a jemné kolísání cca 865 - 880...vše vypnuté, zahřáté...Máte to podobné?
Tak jsem si to všechno ještě jednou pročetl a konečně nlse podíval, kterou tu hadicí máš prasklou. Jelikož je to na nízkotlaký části a ještě za váhou vzduchu, takže ti to přisává falešný vzduch a proto máš vyšší spotřebu a vyšší volnoběžné otáčky, takže tě stejně nemine ji vymenit
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 02.07.2022 07:19
od lewis
Zřejmě máš pravdu, už jsem objednal z polska...je to komplet sací trubka i s potlakovýma hadičkama...dle fotek výroba 2017, hlavně ten gumový kousek je ok...samostatně ho neseženeš...

tak uvidíme

FFIII předFL 1.0 EB 92kW - JAKÝ SETRVAČNÍK?
Napsal: 02.08.2022 12:46
od mobiler9004
Do nedávna jsem žil v domnění, že u mého vozu je dvouhmotový setrvačník. Ale v servisu mi řekli, že tam je jednohmota. Aspoň co jim systém vyhazuje za díl. V konečným důsledku by pro mě byl servis levnější, ale radši bych si to ověřil i jinou cestou. Do ETISu se již nedostanu a podle VIN se mi nepovedlo zjistit co tam skutečně má být.
Byl by mi někdo ochoten zjistit jaký setrvačník ve voze mám?
VIN: WF0LXXGCBLES32356
Typ motoru: M1DA
Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - JAKÝ SETRVAČNÍK?
Napsal: 02.08.2022 14:31
od djdekl
Mas tam setrvak OE 2522130
Re: FFIII předFL 1.0 EB 92kW - JAKÝ SETRVAČNÍK?
Napsal: 02.08.2022 21:39
od mobiler9004
Moc děkuji. Co se mi povedlo podle uvedeného čísla dílu dohledat, tak je to dvouhmota.