Stránka 9 z 16

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 07.05.2008 10:53
od Boban
přesně tak základ je stále stejný, jen se změnila třeba hlava, řídící jednotka škrtící klapka, vačky no a máš jinej motor :idea: :mrgreen:

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 07.05.2008 10:55
od victor
no ved preto sa pytam som z toho zmateny, napr. ja mam oznacenie len Duratec (1.6), 2.0 je uz zase Duratec-HE. Takze neviem ci ten moj Duratec je konstrukcne rovnaky ako zetec sigma, chcelo by to nejaku tabulku nazvoslovia a rozdiely medzi jednotlivymi motormi, som z toho trosku mimo :oops:

edited: takze je to vlastne uplne iny motor :D

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 07.05.2008 12:10
od Boban
člověče o 1.6kách sem našel akorát svody a vejfuk, ale na 2.0 je toho mraky třeba tady http://www.mambamotorsport.co.uk/duratec/index.html

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 07.05.2008 12:56
od pbjun
A co ta klapka Bobane? :D Jak si dopad?

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 07.05.2008 13:01
od Boban
zatím je tam původní ještě sem nenašel na vrakáči plášť druhý abych tu svou mohl odlehčit :-) :idea:

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 07.05.2008 13:12
od pbjun
To na vrakacach nejsou srtici klapky??? Ja bych na svoje moh mit hned :D Ale tedka jsou prednejsi veci viz galerka :D

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 07.05.2008 13:20
od deekay
Boban píše:přesně tak základ je stále stejný, jen se změnila třeba hlava, řídící jednotka škrtící klapka, vačky no a máš jinej motor :idea: :mrgreen:
Coz ti dle me ale prave nebrani v pouziti kompresoru z 2.0 ;) Jelikoz uchycovaci body budou nejspis stejne.

Co se tyka ty 1.6 Sigmy cituji:

"The original 1.6 L (1596cc) generates 100PS (98 hp/73 kW) at 6000 rpm and 106 ft·lbf (145 N·m) at 4000 rpm. In 2004, along with the launch of the second generation Ford Focus, torque was increased to 111 ft·lbf (150 N·m) at 4000 rpm."

Takze i motor v druhy generaci je taky Sigma.
Zmeny co jsou videt je jine sani apod. nevim ovsem jaky dalsi zmeny tam probihaly.

Duratec HE je zase jinej motor, ze stejny rady je 2.0 a 2.3.

Ford dle me dela bordel akorat u ty sigmy, kdy ji nejdrive znaci jak Zetec, pozdeji Duratec.

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 07.05.2008 14:06
od kachnak
turbo kit 1.8, 2.0 na focusa za 1900 dolarov 40 000sk http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SPA-Turb ... dZViewItem skoda ze sporim na kolesa...

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 07.05.2008 14:16
od Boban
no já to myslel, tak, že je uplně jedno na jaký motor dáš kompresor, jestli na 1.2 nebo na 2.3l jde jen o to, že právě ZETEC má velký potenciál to všechno snýst, uložení atd. Já sem jednoznačně pro takové úpravy. Klapek je určitě na vrakáčích dost, ale když pro ní pojedu 100km tam 100km z5 zak už to není to pravý a tam kam jezdím mají jen 1.6 a nafty :idea:

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 07.05.2008 14:18
od deekay
Boban: Pravda, zetecackej spodek je hodne robustni, anglani v klidu pouzivaji dlouhodobe nafouknuti na 250HP+ se standard ojnicema, pistaka a klikou.
Holt benzinove motory se fordu dari :)

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 14.05.2008 07:48
od kachnak
a nevies nejaku stranku kde je pisane o tych anglicanoch ze ako si naturbili focusov? :-)

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 14.05.2008 07:59
od Boban
zkus pohledat, zadávej Zetec turbo, Zetec Performance, zetec inside a určitě najdeš všechno :idea: :wink:

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 18.05.2008 21:07
od Litvajs
Zajímavý vlákno :) Co takhle něco o TDDi a TDCi, jako turba, tryska apod? Jsem tedy podobného názoru, jako mnoho lidí, že tyto motory nejsou moc dělaný na větší úpravy, ale určitě bude mnoho možností. Někdo nějaké zkušenosti nebo informace?

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 19.05.2008 07:20
od kachnak
co znamena intercooler? niesom si isty ale na anglickych forach sa mi zdalo ze niektore turba maju intercooler a niektore nie (spa)... to je nejake ich vlastne chladenie? alebo naco to sluzi?

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 19.05.2008 07:51
od Boban
intercoler je chladič stlačeného vzduchu, když se vzduch stlačuje zahřívá se a to je špatný při spalování.