Stránka 9 z 26

Napsal: 09.11.2007 08:12
od beris
Tak jak to tu pročítám tak podle podpisů se s převážnou částí jedná o motory 1,8 16 V. :?: :?: Proč :?:

Napsal: 09.11.2007 08:14
od chmelko
no neviem,ale hlavne nazov temy hovorí za všetko :wink:

Napsal: 09.11.2007 08:17
od beris
:oops: :lol:
Tak to jsem teda přehled, sorry :wink:

Napsal: 02.01.2008 18:42
od E-man
Tak můžu potvrdit, že mírně zvýšené otáčky (1200ot/min) např. při přeřazování nejsou vůbec na škodu :wink: :? Díky tomu je náš mazlík tak padnoucí do ruky. Já už 2 týdny bojuji s padajícíma otáčkama pod volnoběh a funkce "podržení" mi v současné chvíli nefunguje. Což vážne člověk pozná i při jízdě. Už z toho začínám být nervózní. Takže pokud jde o mírné podržení, neřešit! Užívat a užívat. Já už z toho ale nervózní jsem.Čau Čau

Napsal: 02.01.2008 22:15
od pbjun
Tak já se taky přidám k anomáliím :), za studena vse ok, jakmile se motor zahreje tak volnobeh misto 750 ktere byvaly nedavno mam cca 900 - 950, ale konstantnich, nic nelita, motor zcela kultivovany... Velmi zajimave je ze pri tomto velmi vzrostl vykon motoru a spotreba zustala cca stejna... Byl sem u forda na diagnostice - vse ok a rekli mi ze co si stezuju ze to jede lip zere stejne tak co mi vadi... tak sem se na to vykaslal a nechavam to jak to je...
ps: pri dojizdeni na krizovatku taktez 1200ot dokud se kola toci pak okamzite klesnou na 900 a ani necukne... Jaky ma vlastne byt volnobeh u 1,6 16V?

Napsal: 02.01.2008 22:27
od E-man
Pbjun: Tak mi poraď jak na to? :idea: :wink: To bych taky rád.
Já nevím, celou dobu vše v pořádku, pak nabiju baterku, zapojím a nedrží volnoběh.
Je to divný. Dnes sem vyreklamoval baterku a koupil forďáckou, doufaje, že po restartu bude vše ok, ale nestalo se tak.

Napsal: 03.01.2008 07:48
od pbjun
To ja nevim jak na to :D mi se to stalo za jizdy... zrovna sem se pripojoval na dalnicu a najednou sem si vsiml ze to auto zrychluje nejak moc :D a od te doby volnobeh 900 stabilni a pri dojizdeni na krizovatku zvysene otacky a pri jizde vyssi vykon... Voda mi nemizi, olej jako vzdycky benzin tez a ostatni kapaliny sou jak pred 15 000...

Napsal: 03.01.2008 16:16
od bobino
No mne tiež spadali otáčky na volnobehu, kolkokrát až tak, že mi zhasol motor. Po diagnostike riad.jednotky mi povedal, že bola zanesená škrtiaca klapka

Napsal: 03.01.2008 19:33
od pelen
Volnobezne otacky:

Napsal: 03.01.2008 20:18
od pbjun
Aha tak to mam fakt "mirne" zvysene :D

Napsal: 06.01.2008 16:55
od E-man
Ahoj všichni,
tak jsem dnes přišel na zajímavou věc... :arrow: čerstvě nasněžilo, tak jsem při jízdě zkusil párkrát "nakopnout" ABS a ejhle, najednou otáčky nepadají. Neříkám, že se tím problém vyřešil, spíš to vypadá na bonus-čím víc abs, tím déle drží otáčky. :? Každopádně v tom vidím indicii, tak jsem Vás chtěl poprosit o tip.
Díky

Napsal: 07.01.2008 20:55
od czafro
Zdravim... tak jak tu vsichni pisete, mam stejny problem...kdo by to cekal :lol: . No tak od zacatku mam FOFO 1,8 16V, 1999, otacky asi jako vsichni akorat mi to nechipa... ale muzu rict, ze Volnobezny ventil mi nepomohl ani vymenit, MAF jsem cstil jako blazen a znamy mi meril odpory...taky bez vysledku. Ale jednou jsem se docetl, ze by to mohlo byt Cidlem rychlosti na prevodovce...ale i tady Vas uklidnim. Proste kdyz jsem ho odpojil a rzojel, sedel jsem v uplne jinem aute, otacky klesaly jako po masle zadne straseni chodcu, zadne trapeni spojky a prevodovky proste jedna basen..:) Al krutou pravdou je ze mi nejel tachometr, coz se sem tam hodi a taky nevim co by na to rikala RJ kdyby se ji to cidlo dlouho neozvalo...Kazdopadne jsem poridil novy kus a zvesela jsem ho zacal menit...Svine drzi na O krouzcich, ktere drzi jak luteranska vira a uz to vypadalo, ze budu nahrivat autogenem...coz je pro me zly sen a pro koho by nebyl kdyz je prevodovka hlinikova :roll: ale nastesti si pak dalo rict a bylo venku...zasunul jsem novy kus :oops: ale chyba lavky zadna zmena... Tak ted se vrhnu na Vase napady s hadickama...a pak pisnu, mejte se a diky za rady a napady...

Napsal: 11.01.2008 16:35
od SlavaM
to E-man
Ahoj , prosimtě mohl by jsi tu přesně popsat ten tvuj problem s padajícím volnoběhem ? Myslím tím jak přesně se motor chová , jestli např vibruje v pravidelných intervalech při tom volnoběhu , kolik ti asi tak ukazuje otáčkoměr nebo jestli například po zastavení auta a vypnutí motoru a pak následném nastartování se otáčky ihned sklidní tak jak mají být a auto se netřese. Pokus se prosim tento problem popsat. Diky , Michal

Napsal: 11.01.2008 20:07
od E-man
SlavaM:Už jsem to tady někde popisoval. Problém začal asi před měsícem. Odpojil jsem baterku, kterou jsem chtěl přes noc nabít. Počítal jsem s restartem řídící jednotky a s tím spojené kolísání otáček, respektive volnoběhu...(už jsem to jednou absolvoval, ale po ujetých 9 kilometrech vše ok.) Tentokrát však nic. Najel jsem 200 km, 2 další restarty,ale nic. Při vyřazení, prošlápnutí spojky apod. šly otáčky rychle dolů... To znamená, buď k první čárce od spodu nebo pod ní... Párkrát chcípl. Když jsem dojížděl na křižovatku na neutrál, otáčky kolísaly v rozmezí cca 300 - 900, při zastavení se srovnaly. Když jsem dojížděl se spojkou, otáčky se srovnaly dřív. Žádné vypnutí motoru nepomohlo, maximálně kdyby schládl motor. Stačilo totiž, aby byl jen trošičku chladnější a sytič problém samozřejmě vyřešil. Takže se problém projevil až po zahřátí motoru. Prostě volnoběh proklatě nízko. Zkusili jsme vyměnit všechny věci, které by to mohli způsobit, ale vůbec nic nepomohlo. Váha vzduchu, hadice podtlaku, klapka sání, kabely, svíčky, volnoběžný ventil a já nevím co ještě. Na nic jsme nepřišli, tak jsem jezdil dál a rozhodoval se, jestli přeci jenom nezkusit diagnostiku... Jediné, co mi vrtalo hlavou byla baterka. 2 měsíce stará 55 Ah Banner z globusu :( Každé ráno nebo vlastně každý den několikrát při startu - kontrolka ABS.. Nechal jsem ji změřit, dávala 10V, při plném nabití. Vzhledem k tomu, že je dle chytré knihy ke správnému restartu potřeba plně nabitá baterie, začal jsem věřit, že pomůže nová. Zajel jsem do Fordu, koupil originál a modlil se, ať se problém vyřeší. Jenomže po najetých 20 kilometrech nic. Přestal jsem se tím trápit a chystal se na diagnostiku,ale v den kdy sem posílal poslední příspěvek trošku víš, se po cca 80 kilometrech začal problém sám řešit. Volnoběh se začínal pomalu ale jistě srovnávat, takže teď sice nevím jestli jsem měl pravdu s baterkou nebo zasáhla vyšší moc, ale hlavně že je vše zase OK. Jediné co mě zarazilo, že mi dnes nebyla uznaná reklamace baterky, dle technika a protokolu, je v pořádku. Mazlíkovi ale nedělala dobře a za tím si stojím. Tak asi tak

Napsal: 11.01.2008 20:43
od pelen
E-man, podle velikosti napeti pri plnem nabiti, jen 10 V, je to vadny-zkratovany jeden clanek.
12,6*5/6 = 10,5 V
Zmeril bych hustotu elektrolytu v clancich a trval bych na reklamaci.
Pred 5 lety jsem takto bez problemu reklamoval Vartu.