1.8 - volnoběžné otáčky

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
beris
Junior
Junior
Příspěvky: 317
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od beris » 09.11.2007 08:12

Tak jak to tu pročítám tak podle podpisů se s převážnou částí jedná o motory 1,8 16 V. :?: :?: Proč :?:
Ford Focus kombi ´99, 1,8 16 V Zetec, tmavě modrá metalíza
Obrázek
Galery

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9134
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 09.11.2007 08:14

no neviem,ale hlavne nazov temy hovorí za všetko :wink:

Uživatelský avatar
beris
Junior
Junior
Příspěvky: 317
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od beris » 09.11.2007 08:17

:oops: :lol:
Tak to jsem teda přehled, sorry :wink:
Ford Focus kombi ´99, 1,8 16 V Zetec, tmavě modrá metalíza
Obrázek
Galery

Uživatelský avatar
E-man
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od E-man » 02.01.2008 18:42

Tak můžu potvrdit, že mírně zvýšené otáčky (1200ot/min) např. při přeřazování nejsou vůbec na škodu :wink: :? Díky tomu je náš mazlík tak padnoucí do ruky. Já už 2 týdny bojuji s padajícíma otáčkama pod volnoběh a funkce "podržení" mi v současné chvíli nefunguje. Což vážne člověk pozná i při jízdě. Už z toho začínám být nervózní. Takže pokud jde o mírné podržení, neřešit! Užívat a užívat. Já už z toho ale nervózní jsem.Čau Čau

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od pbjun » 02.01.2008 22:15

Tak já se taky přidám k anomáliím :), za studena vse ok, jakmile se motor zahreje tak volnobeh misto 750 ktere byvaly nedavno mam cca 900 - 950, ale konstantnich, nic nelita, motor zcela kultivovany... Velmi zajimave je ze pri tomto velmi vzrostl vykon motoru a spotreba zustala cca stejna... Byl sem u forda na diagnostice - vse ok a rekli mi ze co si stezuju ze to jede lip zere stejne tak co mi vadi... tak sem se na to vykaslal a nechavam to jak to je...
ps: pri dojizdeni na krizovatku taktez 1200ot dokud se kola toci pak okamzite klesnou na 900 a ani necukne... Jaky ma vlastne byt volnobeh u 1,6 16V?

Uživatelský avatar
E-man
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od E-man » 02.01.2008 22:27

Pbjun: Tak mi poraď jak na to? :idea: :wink: To bych taky rád.
Já nevím, celou dobu vše v pořádku, pak nabiju baterku, zapojím a nedrží volnoběh.
Je to divný. Dnes sem vyreklamoval baterku a koupil forďáckou, doufaje, že po restartu bude vše ok, ale nestalo se tak.

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od pbjun » 03.01.2008 07:48

To ja nevim jak na to :D mi se to stalo za jizdy... zrovna sem se pripojoval na dalnicu a najednou sem si vsiml ze to auto zrychluje nejak moc :D a od te doby volnobeh 900 stabilni a pri dojizdeni na krizovatku zvysene otacky a pri jizde vyssi vykon... Voda mi nemizi, olej jako vzdycky benzin tez a ostatni kapaliny sou jak pred 15 000...

Uživatelský avatar
bobino
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od bobino » 03.01.2008 16:16

No mne tiež spadali otáčky na volnobehu, kolkokrát až tak, že mi zhasol motor. Po diagnostike riad.jednotky mi povedal, že bola zanesená škrtiaca klapka

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 03.01.2008 19:33

Volnobezne otacky:
Přílohy
nepravidelny chod naprazdno.jpg
nepravidelny chod naprazdno.jpg (17.67 KiB) Zobrazeno 3839 x
otacky naprazdno.jpg
otacky naprazdno.jpg (10.37 KiB) Zobrazeno 3831 x
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od pbjun » 03.01.2008 20:18

Aha tak to mam fakt "mirne" zvysene :D

Uživatelský avatar
E-man
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od E-man » 06.01.2008 16:55

Ahoj všichni,
tak jsem dnes přišel na zajímavou věc... :arrow: čerstvě nasněžilo, tak jsem při jízdě zkusil párkrát "nakopnout" ABS a ejhle, najednou otáčky nepadají. Neříkám, že se tím problém vyřešil, spíš to vypadá na bonus-čím víc abs, tím déle drží otáčky. :? Každopádně v tom vidím indicii, tak jsem Vás chtěl poprosit o tip.
Díky

Uživatelský avatar
czafro
Nováček
Nováček
Příspěvky: 20
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od czafro » 07.01.2008 20:55

Zdravim... tak jak tu vsichni pisete, mam stejny problem...kdo by to cekal :lol: . No tak od zacatku mam FOFO 1,8 16V, 1999, otacky asi jako vsichni akorat mi to nechipa... ale muzu rict, ze Volnobezny ventil mi nepomohl ani vymenit, MAF jsem cstil jako blazen a znamy mi meril odpory...taky bez vysledku. Ale jednou jsem se docetl, ze by to mohlo byt Cidlem rychlosti na prevodovce...ale i tady Vas uklidnim. Proste kdyz jsem ho odpojil a rzojel, sedel jsem v uplne jinem aute, otacky klesaly jako po masle zadne straseni chodcu, zadne trapeni spojky a prevodovky proste jedna basen..:) Al krutou pravdou je ze mi nejel tachometr, coz se sem tam hodi a taky nevim co by na to rikala RJ kdyby se ji to cidlo dlouho neozvalo...Kazdopadne jsem poridil novy kus a zvesela jsem ho zacal menit...Svine drzi na O krouzcich, ktere drzi jak luteranska vira a uz to vypadalo, ze budu nahrivat autogenem...coz je pro me zly sen a pro koho by nebyl kdyz je prevodovka hlinikova :roll: ale nastesti si pak dalo rict a bylo venku...zasunul jsem novy kus :oops: ale chyba lavky zadna zmena... Tak ted se vrhnu na Vase napady s hadickama...a pak pisnu, mejte se a diky za rady a napady...

Uživatelský avatar
SlavaM
Nováček
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od SlavaM » 11.01.2008 16:35

to E-man
Ahoj , prosimtě mohl by jsi tu přesně popsat ten tvuj problem s padajícím volnoběhem ? Myslím tím jak přesně se motor chová , jestli např vibruje v pravidelných intervalech při tom volnoběhu , kolik ti asi tak ukazuje otáčkoměr nebo jestli například po zastavení auta a vypnutí motoru a pak následném nastartování se otáčky ihned sklidní tak jak mají být a auto se netřese. Pokus se prosim tento problem popsat. Diky , Michal

Uživatelský avatar
E-man
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od E-man » 11.01.2008 20:07

SlavaM:Už jsem to tady někde popisoval. Problém začal asi před měsícem. Odpojil jsem baterku, kterou jsem chtěl přes noc nabít. Počítal jsem s restartem řídící jednotky a s tím spojené kolísání otáček, respektive volnoběhu...(už jsem to jednou absolvoval, ale po ujetých 9 kilometrech vše ok.) Tentokrát však nic. Najel jsem 200 km, 2 další restarty,ale nic. Při vyřazení, prošlápnutí spojky apod. šly otáčky rychle dolů... To znamená, buď k první čárce od spodu nebo pod ní... Párkrát chcípl. Když jsem dojížděl na křižovatku na neutrál, otáčky kolísaly v rozmezí cca 300 - 900, při zastavení se srovnaly. Když jsem dojížděl se spojkou, otáčky se srovnaly dřív. Žádné vypnutí motoru nepomohlo, maximálně kdyby schládl motor. Stačilo totiž, aby byl jen trošičku chladnější a sytič problém samozřejmě vyřešil. Takže se problém projevil až po zahřátí motoru. Prostě volnoběh proklatě nízko. Zkusili jsme vyměnit všechny věci, které by to mohli způsobit, ale vůbec nic nepomohlo. Váha vzduchu, hadice podtlaku, klapka sání, kabely, svíčky, volnoběžný ventil a já nevím co ještě. Na nic jsme nepřišli, tak jsem jezdil dál a rozhodoval se, jestli přeci jenom nezkusit diagnostiku... Jediné, co mi vrtalo hlavou byla baterka. 2 měsíce stará 55 Ah Banner z globusu :( Každé ráno nebo vlastně každý den několikrát při startu - kontrolka ABS.. Nechal jsem ji změřit, dávala 10V, při plném nabití. Vzhledem k tomu, že je dle chytré knihy ke správnému restartu potřeba plně nabitá baterie, začal jsem věřit, že pomůže nová. Zajel jsem do Fordu, koupil originál a modlil se, ať se problém vyřeší. Jenomže po najetých 20 kilometrech nic. Přestal jsem se tím trápit a chystal se na diagnostiku,ale v den kdy sem posílal poslední příspěvek trošku víš, se po cca 80 kilometrech začal problém sám řešit. Volnoběh se začínal pomalu ale jistě srovnávat, takže teď sice nevím jestli jsem měl pravdu s baterkou nebo zasáhla vyšší moc, ale hlavně že je vše zase OK. Jediné co mě zarazilo, že mi dnes nebyla uznaná reklamace baterky, dle technika a protokolu, je v pořádku. Mazlíkovi ale nedělala dobře a za tím si stojím. Tak asi tak

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 11.01.2008 20:43

E-man, podle velikosti napeti pri plnem nabiti, jen 10 V, je to vadny-zkratovany jeden clanek.
12,6*5/6 = 10,5 V
Zmeril bych hustotu elektrolytu v clancich a trval bych na reklamaci.
Pred 5 lety jsem takto bez problemu reklamoval Vartu.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti