Stránka 9 z 44
Napsal: 15.10.2007 20:37
od HonzaV
zirafak píše:HonzaV píše:Asi to sem zcela nepatří, ale týká se to skla a konec konců i vyhřívaného a tak to zkusím.
V úterý jsem chytil kámen do čelního skla, když jsem míjel návěs se štěrkem. Otočil jsem to, náklaďák předjel a zastavil ho. Řidič byl velmi slušný a se slovy "no jo, to je každou chvilku" jsme ihned po telefonu nahlásili pojistnou událost na ČP. Ve středu jsem auto dal do servisu a ve čtvrtek ráno si ho jel vyzvednout. Ujel jsem jen pár metrů a všiml jsem si, že sklo u levého sloupku vrže. Vrátil jsem se zpět do servisu, tam sundali krycí plast ze sloupku a vrzalo to dál, doporučili mi, ať týden počkám a pokud to neustane, bude se to bude muset přesklít. Pry se s tím ale ještě nesetkali. Zatím se to teda nezlepšuje, naopak pokud je venku zima (po ránu), tak to vrže víc. Co si o tom myslíte - stalo se to již někomu?
Ja som to mal ako reklamacku na mojom prvom Focuse.Cele leto nic nevrzgalo,ale ked sa ochladilo pod +6 stupnov,zacalo na lavej strane v oblasti A stlpika nieco vrzgat,ako ked sa trie o seba sklo a plast.Nevedeli sme na to za boha prist,co to sposobuje.Az v Bratislave zistili,ze celne sklo,ktore je vlepovane do karoserie,je ulozene v takom plastovom ramiku.V lavom hornom rohu bolo nedostatocne dolepene/pravdepodobne malo lepidla/ a preto sklo,ku ktoremu nebol ramik dostatocne napevno pritlaceny,vydavalo pri stuhnuti pri nizkych teplotach neprijemne pazvuky.Odstranene v zaruke dolepenim plastoveho ramika ku sklu lepidlom na skla.Odvtedy ziadny problem.
Díky za info, mně to vrže stále, takže do konce týdne zajedu do servisu a nechám je to přesklít.
Napsal: 03.11.2007 19:35
od giacomo
Chtěl bych se jasně zeptat a pokud má někdo jednoznačnou odpověď, byl bych mu moc vděčný kdyby napsal:
Pokud mám v autě přípravu na vyhřívané přední sklo (konektory u stěračů, pozici pro relátka a pojistku 50A), vyměním čelní sklo za vyhřívané, vyměním jednotlačítko za dělené (přední/zadní sklo) a mám manuální klimatizaci, bude to fungovat? ..Nebo se musí udělat zásah či obejít nějak řídící modul GEM?
Napsal: 03.11.2007 19:49
od chmelko
ak máš predprípravu ,tak máš už všetko zapojene a nič netreba obchádzat

Napsal: 07.11.2007 17:16
od zewl
Budu se asi opakovat, ale je to parada. Zmacknu tlacitko, posedim pul minutky v aute a pak setru najednou steracema

Zacinam byt rozezrany, moje dalsi auto (Fofo III) musi mit vyhrivana vsechna okna

Napsal: 07.11.2007 17:31
od salam
--
Napsal: 07.11.2007 18:42
od beris
No tak teď nevím.
Minulý měsíc jsem byl ve ford servise na podzimní prohlídce a právě na toto téma jsem se tam ptal. Protože o tom taky pořád uvažuji, když už mám to sklo pojištěné, tak že při výměně bych to přeměnil za vyhřívané.
No ale k věci.
V tom servisu mi řekli, že je to velký a hlavně drahý problém. Že auta,
která nemají od výroby vyhřívané čelní sklo, tak předělávka je problém.
A začal mi tam jmenovat co vše je třeba už nevím co přesně protože mě touto informací trošku zaskočil.
A informace že tam mám v autě předpřípravu mu vůbec nezměnila postoj k této věci.
Takže teď teda nevím co nebo kdo má pravdu??

Protože jsem už
byl pevně rozhodnut o výměně.
Napsal: 07.11.2007 20:23
od Ahmed
normalne vydelat a i kdyz ty vis, ze tam je priprava, tak oni ti reknou, ze to je slozite. Mnohdy o tom vi uplny prd, jindy zase tahaji prachy. Ja jsem pripravu mel a jedine, co jsem udelal bylo, ze jsem dal relatko, tlacitko a sklo. Nevim, co jineho by se melo jeste delat, kdyz jsou na to kabely, patice a vsechno pripravene.
Napsal: 09.11.2007 08:08
od beris
Ahmed: Souhlas.
Taky mi to nešlo do hlavy. Když tam je předpříprava tak proč by v tom měl být problém
Asi kluci od Forda (Valašské Meziříčí) chcou taky něco vydělat.
Tak dík za info jdu do toho

Napsal: 09.11.2007 10:28
od giacomo
Ja teda nevím..jsem tady nováček, ale nešlo by proste zkusit dat relátko, pojistku, rozdělat středovej panel a spojit kontakty kde má být vypínač na čelní sklo a pak změřit jestli jde do patic u čelního skla proud?
Šlo by to takhle odzkoušet s minimem investici, ne? ..Teoreticky s žádnou investicí...
Napsal: 10.11.2007 21:04
od Ahmed
Jo, ale kdo by to vsechno chtel rozebirat? Musis prendat relatko, rozdelat stredovy panel, sundat torpedo a v neposledni rade najit spravne draty, co maji vest k vypinaci, pac tam je jeden konektor...
edit chmelko: zmazana zbytočna citacia
Napsal: 13.11.2007 10:34
od zewl
nevite nekdo, kolik ma vyhrivani predniho skla cca. prikon? Vzdycky me "pohasne" cele auto, tak by me to zajimalo.
Napsal: 13.11.2007 11:34
od Stehnak
Ptal jsem se na to uz pred cca pul rokem... bez odpovedi. Ale neco to zrat bude, bo se to da pouzit i jako Elektrodynamicka brzda pri dojizdeni trebas na semafory se zarazenou dvojkou pri cca 2000ot/min.
Pojistka tam je 50A (nebo 60 ted nevim), takze bych to videl na +- max pulku: kolem 250 W., No kdyz si ale vezmu 100ku zarofku, ktera vetsinu energie protopi a asi jen 10% prosviti, tak uz tech 100W tepelnyho vykonu mi prijde dost... takze fakt nevim a zda se ze ani google nevi.
Napsal: 13.11.2007 11:35
od zewl
oki, dik aspon za neco

Uvidime, jestli se jeste nekdo ozve.
Napsal: 13.11.2007 20:25
od Ahmed
To celni sklo zere kolem 40A, proto taky jde zapnout jenom pri nastartovanem motoru a to, ze vsechno pohasne, je normalni, na volnobeh ten altik ma co delat, aby dostatecne krmil, je tam jenom 80(90)A, u noveho mam 120A, hec

Ale stejne svetla pohasinaji
Akorat me stve, ze soudruzi nejsou schopni udelat sklo, ktere by bylo vyhrivane cele a nebyly by tam ty pitome pruhy na bocich, kde to zustava zamrzle a skacou pres to sterace - musim tam strikat odmrazovac skel

Kdyby aspon ty sterace udelali jak ma S-Max a podobne velke auta, cely problem by odpadl a byla by aspon pouzitelna druha pulka okna, pres kterou neni vubec videt.
Napsal: 13.11.2007 21:17
od zewl
vidis, nad tim jsem nikdy nepremyslel, ale ty pruhy tam zustavaji.. Zatim mi nijak nevadi. Ale jeste neuhodily ty prave zimy.