Stránka 9 z 44

Re: Při řazení neklesají otáčky

Napsal: 25.07.2012 18:35
od Lucky005
takovy maly dotaz, jak resite pri upravach skrtici klapky toto varovani?

Re: Při řazení neklesají otáčky

Napsal: 25.07.2012 18:48
od mouse
jj je to pravda a jde to krásně sundat dolu hadrem, já jsem jí takto zku***l a musel jsem sehnat jinou, stříknout klidně, ale ničím tam nehrabat a ani na to plastové kolečko, tedy klapku na té to je taky, hlavně po obvobu

Re: Při řazení neklesají otáčky

Napsal: 25.07.2012 19:11
od Diabolic
Cistil sem uz hodne klapek a tohle se mi jeste nestalo ze bych tam neco znicil,pouzij vhodnej pripravek na cisteni pokud si nejses jistej,trochu zrucnej clovek si umi doraz seridit a pokud klapku menis za rovnou tak je to stejne jedno a stenu telesa snad neposkodis

Re: Při řazení neklesají otáčky

Napsal: 25.07.2012 19:22
od Bullitt
Lucky005 píše:takovy maly dotaz, jak resite pri upravach skrtici klapky toto varovani?
Ignorujeme ho...

Re: Při řazení neklesají otáčky

Napsal: 25.07.2012 20:12
od vitr73
jj..a zatim to nicemu nevadilo..kdyz jsem na klapku vlastne nesahl a dal jsem misto ni delanou hlinikovou.

Re: Při řazení neklesají otáčky

Napsal: 26.07.2012 09:27
od Hal9000
Při čištění jsem použil VIF pro benzínové motory, šlo to s tím krásně.

Re: Při řazení neklesají otáčky

Napsal: 27.07.2012 09:03
od vitr73
v podstate stejne funguje i cistic brzd ve spreji...

Re: Při řazení neklesají otáčky

Napsal: 30.07.2012 16:57
od vitr73
nooo..za tyden 900 x prectene tohle tema...a par SZ u mne.....no koukam ze na to drzej skoro vsechny 1.8ky a 2litry...jen mne zarazi ze to v podstate nikdo nejak moc neresil....sekacku se stabilnima otackama...

Re: Při řazení neklesají otáčky

Napsal: 30.07.2012 19:35
od Tomin123
vitr73 píše:..neodhaduje o kolik ma pwm pridat aby to zvedlo o trochu volnobeh z jizdy...
Nezkousel si volnobezny ventil zapojit jednoduse pres vykonovej odpor ? To by mu mohlo posunout charakteristiku smerem "dolu" a mohl by byt pokoj i bez operaci s klapkou.

Je tu nekdo komu to na Fofu zlobi a je v blizkosti Kladna/Prahy ?

Re: Při řazení neklesají otáčky

Napsal: 30.07.2012 19:40
od vitr73
ja myslim ze odpor nepomuze ..spis to s nim nepujde vubec..neni to rizeny napetim aale pulzama(PWM)...v podstate jako TTL

Re: Při řazení neklesají otáčky

Napsal: 30.07.2012 19:49
od Lucky005
mozna blby dotaz, ale byl uz nekdo s temito upravami na emisich? Ikdyz asi vice vzduchu lepsi spalovani, lepsi emise?

Re: Při řazení neklesají otáčky

Napsal: 30.07.2012 19:58
od vitr73
podle mne by nemel byt problem na emisich...jednotka tam stejne nastrika jen potrebne mnozstvi paliva...nic vic nic min..a v podstete se to meri kdyz auto stoji...a tam to funguje vzdycky v pohode...na rozdil od jizdy

Re: Při řazení neklesají otáčky

Napsal: 30.07.2012 20:00
od vitr73
ale jestli te to zajima tak zitra muzu zmerit na svem aute v dilne emise....jestli jsou v pohode

Re: Při řazení neklesají otáčky

Napsal: 30.07.2012 20:35
od Tomin123
Odpor + PWM bude elektricky fungovat v pohode. Tim netvrdim ze to bude pomahat s otackama, jen ze to bude fungovat elektricky a ventil bude pri max. otevreni otevreny mene nez driv. U volnobehu v rezimu jizdy bude ventil proste min otevreny nez drive.
Proste pri 100% PWM nepujde do ventilu treba 5W, ale jen 4.7W. Tot vse.

Emise budou urco v pohode, ecu si bohatost volnobehu zadaptuje podle lambdy.

Problem s timhle resenim muze byt ale to, ze ecu ma special adaptace i na "pozici volnobeh ventilu". Pokud se ji dlouhodobe nedari (pri stojicim aute) dosahnout spravnych volnobeznych otacek, tak zacne pomalu pridavat na buzeni ventilu dokud to nedotahne. Takze ten odpor by musel byt odzkouseny s takovou hodnotou, se kterou uz na to ecu "nedosahne" tou adaptaci.

Re: Při řazení neklesají otáčky

Napsal: 30.07.2012 20:37
od vitr73
pokud ecu nedosahne pozadovane hodnoty adaptacema tak vyhlasi chybu ventilu....myslim