Stránka 9 z 31

Re: Egr - zaslepení

Napsal: 16.04.2013 16:42
od phofy
JO takhle tak to je takový hlučnější, jelikož jsem s felicií nejel a ani s focusem mk1 tak nedokážu posoudit, ale třeba od fabie 1.4 tdi tak je focus hlučnější o hodně, nebo od renaulta 1.9 dci

Re: Egr - zaslepení

Napsal: 16.04.2013 16:55
od Jardak
To snad nemyslíš vážně,že by byl tento motor hlučnější než 1,4 TDI. :o Vždyť 1,4 TDI je jeden z nejhlučnějších moderních dieslů vůbec. Já když porovnám svoje auto s tátovo O2 1,9 TDI tak moje je odost tišší. (Myšleno za jízdy.)

Budu muset dorazit na nějakej sraz a udělat porovnání....

Re: Egr - zaslepení

Napsal: 16.04.2013 16:59
od phofy
No chtělo by to porovnat, takhle těžko se to srovnává :D

Re: Egr - zaslepení

Napsal: 16.04.2013 20:26
od Marod22
Phofy neblázni, 1.4 TDI je najväčší traktor aký poznám. Dokonca trojvalec. Naše motory sú oproti tomu balzam na uši 8)

Re: Egr - zaslepení

Napsal: 16.04.2013 20:59
od phofy
Hel asi máte pravdu, jediný co mě zaujalo bylo jak se oklepe řadička když nastartuješ. Já stím jezdil před rokem asi týden jako náhradní vozidlo. Ale máte pravdu je to větší traktor :palec_nahoru: jsem se spletl :cry: :oops:

Re: Egr - zaslepení

Napsal: 23.04.2013 16:43
od Jardak
Tak jsme asi příčinu špatnejch studenejch startů odhalili. Majitel konečně uvolil vyměnit naftovej filtr a při výměně jsem zjistil,že ta plastová převlečná matka, co drží filtr pohromadě je povolená. Takže pravděpodobně přisával vzduch.

Jinak po výměně EGR ventilu začal mít motor vlažnější pásmo otáček pod 2000 ot/min. Vrátili jsme tedy záslepku a motor jede jako před výměnou EGR.
Plyne z toho tedy,že původní EGR ventil zůstával v zavřený poloze a proto se jeho zaslepení neprojevilo na chodu motoru.

Re: Egr - zaslepení

Napsal: 29.04.2013 17:20
od tomason
Jardak píše:Takže jsme to nechali po výměně EGR ventilu načíst a chyba zmizela :palec_nahoru: .
Auto mu teď startuje dobře,otázka je jestli to není teplejším počasím,uvidíme až se ochladí.

Ještě bych se chtěl zeptat majitelů FF 2 1,8 TDCi na zvuk motoru při zátěži. U tohoto auta když přišlápnu plyn,tak je do kabiny slyšet takovej ten zvuk spalování podobnej jako u starech dieslů. Moje auto nic takovýho nedělá,tam je motor zhruba stejně tichej ať jedu pod plynem,nebo brzdím motorem. Nějak se mi nechce věřit,že by novější motor byl hlučnější.
To dělají vstřikovače piezo SIEMENS ty máš mnohem tisšší Delphi a taky mnohem choulostivější.
Jinak zkus dát Vervu nebo Maxx a uvidíš ,jak ztichne.

Re: Egr - zaslepení

Napsal: 04.05.2013 16:33
od spark187
Zdravím dnes jsem se podíval na zoubek EGR ventilu a docela sem se podivil auto má najeto 90 000 a EGR byl úplně čistý jen černé stěny a uplně suchý. co si otom mám myslet? Auto bylo dovezeno z Německa.

Re: Egr - zaslepení

Napsal: 05.05.2013 12:09
od vita_k
jaky olej pouzivas?

Re: Egr - zaslepení

Napsal: 05.05.2013 12:23
od tomason
Že ho čistili,nebo jezdili na premiová paliva.

Re: Egr - zaslepení

Napsal: 05.05.2013 17:55
od spark187
Používám už dlouho olej ford formula F 5W30 měním každý rok 3,8l i s filtrem

Re: Egr - zaslepení

Napsal: 16.06.2013 18:26
od Klvys
Mám dotaz někomu to cukalo kvuli EGR ventilu muže mi to občas cukat kvůli svíčkam? :)

Re: Egr - zaslepení

Napsal: 16.06.2013 18:35
od V12
Ake sviecky mas na mysli ? Ak zhaviace, tak kvoli nim by to cukat nemalo, leda tak tesne po nastartovani.

Re: Egr - zaslepení

Napsal: 16.06.2013 18:58
od Klvys
no myslím normalní svíčky jako svíčku :-D ne vstřiky dnes to zas cukalo normalně když jezdím po okreskach tak vklidu ale jak se dostanu na dálnici a mam držet rychlost 140 třeba tak to cuka chvilí a pak už je to zas vklidu.

Re: Egr - zaslepení

Napsal: 16.06.2013 19:09
od miki21
No normální svíčka dává jiskru jako v benzináku. U nafty se pouzíva žhavicí svička a ta jenom u startu nahřeje se a potom už jenom veze se a nedela nic už.