Marťas píše:Gratuluji....vitej v klubu

. Bluefinu nebudes litovat

, bohuzel je to jako droga.....jednou zacnes a urcite neskoncis u Stage 1

. Az bude nejaky srazek v okoli Ovy, doufam, ze z Valmezu dorazis taky

Dík, rád někdy přijedu pokecat ....
Jo, jo, droga. Taky si už 10 let postupně říkám, že 100 PS (Felda 1.6) je dost, pak 200 (Okta) a teď není dost ani 225 .... Původně jsem chtěl s autem dělat něco až napřesrok, ale když jsem viděl parametry a hlavně za tu "směšnou" cenu, tak prostě nebylo co řešit. Filtr už je taky někde na cestě.
Samozřejmě by se mi líbila i nějaká vyšší úprava, ale tam už každý koník navíc vyjde pěkně draho

Beru to taky tak, že tohle je auto pro moje každodenní dojíždění do práce, do města, na dovču a chci, aby mi zase nějakých 5 let vydrželo při nájezdu na úrovni dnešních zhruba 20tkm za rok. Už takhle je to na okresky, které denně jezdím, pěkné žihadlo, a po chipu, jestli nekecají grafy (+35% ve středních otáčkách) to bude na předjíždění už totální dělo.
A to je přesně to, co mne na Bluefinu 1 zaujalo, má podobný charakter úpravy, jakou jsem měl na Oktě, tzn. razantní nárůst výkonu už někde okolo 2500 ot., což je podle mne při každodenním ježdění a předjíždění v běžném provoze mnohem využitelnější než vysoký max. výkon vyšších úprav, kterého ale dosahují ve vyšších otáčkách (protažením křivky výkonu, resp. pomalejším poklesem krouťáku). Ve středních otáčkách logicky takový zásadní rozdíl není.
A co se týká podvozku a tlumičů, tak tam mám zatím jen chválu a na limity jsem se ječtě nedostal. Podvozek je na rovince sice subjektivně o něco málo měkkčí / komfortnější než Okta na HP, ale v zatářkách je to 10:0 pro fokáč. Všude tak o 20 km/h rychleji ....