Stránka 703 z 794
Re: OUT
Napsal: 03.10.2015 08:16
od ballu
Spodní křídlo zvyšující přítlačnou sílu.

a dělá to u všech i prvotních Koktavek, asi nový typ klíma, větrá gule řidičovi.
Re: OUT
Napsal: 03.10.2015 13:59
od fordavid
Má smysl do tohoto jít?
http://auto.bazos.cz/inzerat/52252569/B ... -coupe.php
Teď mám najeto 85xxx a r.v. 2006, ale chtěl bych změnu -a pořádně nevím coby
Re: OUT
Napsal: 03.10.2015 15:32
od TomFocus
...auto pěkný a poctivě udělaný. Ale slabej motor podobná dynamika jako u tvýho auta a draší díly než na ff ll to si piš.
Re: OUT
Napsal: 03.10.2015 16:06
od fordavid
http://auto.bazos.cz/inzerat/52435605/B ... -105kW.php
toto se mi líbí. Ale nevím, přece jen teď mám novější a míň najeto... vím, co to je za auto.. na druhou stranu bude třeba dělat spojku a možná poloosu.. ale možná ne - to nevím.. vibruje volant, polosoa to prej není - ale co já vím.. a spojka neprokluzuje, ale občas je podivná.. sičení atp.
Re: OUT
Napsal: 03.10.2015 16:35
od TomFocus
Za tohle auto bych to i vyměnil, ale za tenhle rok a tenhle nájezd a pokud s tímhle nájezdem, tak s udělaným servisem a bez investic (např. spojka, brzdy, baterka atd atd) jinak máš pokladničku oproti svému. A pokud Ti končí spojka a kvuli cca 8tis chceš měnit auto tak to není rozumný. U každé ojetiny tě dříve či později čeká tisícové vydání.
komentuji to první bmw
Re: OUT
Napsal: 04.10.2015 01:00
od ballu
Na 100% do čeho bych šel, je funglovka kombajnu MKIII 2,0L benzín v plnné výbavě. Klapky v sání bych vyhodil a dalších čtvrt mega km se spotřebou pod 8L/100Km a s emisema hluboko pod normou bych brázdil dalších 15 let.po cestách Evropy.

Re: OUT
Napsal: 04.10.2015 09:49
od TomFocus
Auto: vždy je to o preferencích. A ty jsou brutálně osobního rázu. Takže nikdo neví kam ho to tíhne se vzhledem, technikou, kolik je ochoten do toho pustit peněz, nad čím přimhouří oko a co zase nesnese. Pomáhat radama se dá až u konkrétního modelu a pak řešit ,,jen,, motorizaci a stav. Jinak to nemá moc cenu jaký auto za moje starý

Re: OUT
Napsal: 04.10.2015 11:18
od fordavid
Kašlu na to, nebudu vymýšlet srance

Re: OUT
Napsal: 04.10.2015 21:41
od K EM
Bejvalej kolega E46 má a určitě by ti řekl že když už, tak jedině 2.8 I6 . Že prej jsou to nejspolehlivější motory a pokud by ses na nějakou jel podívat tak maj speciální tip závady, zadní nápravnice trhá kastli. Asi to nebude vždycky ale třeba zmiňovaný kolega kolem toho nějaké to vařeníčko měl.
Re: OUT
Napsal: 04.10.2015 21:57
od fordavid
Kamoš to musel vyvařovat na e36 2,5l

Re: OUT
Napsal: 05.10.2015 16:21
od vitacz
Re: OUT
Napsal: 08.10.2015 15:31
od MK2
Až tři biliony Kč
Náklady na jeden automobil by se v závislosti na zvolené variantě mohly podle jednoho ze zdrojů pohybovat od pouhých 20 eur až po 10 000 eur (zhruba 500 Kč až 270 000 Kč). To by v případě 11 milionů vozů odpovídalo nákladům v rozsahu od 220 milionů do 110 miliard eur (šest miliard až tři biliony Kč).
článek
Re: OUT
Napsal: 08.10.2015 15:40
od enjoy
Nejvyšší vedení o tom nevědělo. Aha.. takže pár řadových zaměstnanců se rozhodlo, že svému chlebodárci trošku pomůžou s emisema, aby se firma měla líp, tak jo no

Doteď mě urážela pouze kvalita provedení koncernových aut. Teď už uráží i přímo mojí inteligenci.
Re: OUT
Napsal: 08.10.2015 16:23
od pkadecka
Víš, jaká je v tom molochu pyramida manažerů? Nejvyšší vedení o tom opravdu nemuselo vědět. Nebo snad musí prezident VW konzultovat se svými podřízenými úplně všechno? To by se časově ani nedalo zvládnout.
Re: OUT
Napsal: 08.10.2015 16:25
od Karel2