Stránka 8 z 16

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 25.04.2008 07:48
od pbjun
No ono tedka byla ta 1,4TSI v autosalonu a tam rikali ze v testu na beznych silnicich se nedostali v kombinaci pod 10 a kdyz se tomu slapalo tak si rekla i o 12 litranku :D Tomu co je psano v papirech se neda verit, ja mam v papirech kombinaci taky 7,0 ale v zivote sem se v kombinaci nedostal pod 8,2 a to nemluvim o spotrebe ve meste kterou mam psanou 9,4 ale pod 12 se nedostanu nikdy :D

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 25.04.2008 07:53
od Stehnak
... je nemluvim o WV TSI (turbo + vypinatelny kompresor) ale o Audi TFSI ("jen" turbo).

Ja tomu celkem verim (te TFSI): http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/220576.html

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 25.04.2008 08:39
od pbjun
Uveril bych kdybych mel moznost vyzkouset... Zatim jedine auto ktere melo spotrebu co sem mel v papirech a nebo nizsi byla fiesta 1,1 se kterou nebyl problem jezdit za 4,5l To bylo zlate auticko :)

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 06.05.2008 21:43
od kachnak
je nejaky rozdiel medzi turbom a kompresorom? obe tlacia vzduch nie? nemam v tom moc jasno

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 06.05.2008 21:56
od pbjun
Pokud se nepletu tak turbo je roztaceno vyfukovymi plyny kdezto kompresor je pohanen remenem... A mam pocit ze kompresor tlaci vic pri nizkych otackach a turbo pri vyssich. Ale nejsem si tim jist...

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 07.05.2008 06:38
od Boban
je to přesně tak jak píšeš.

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 07.05.2008 07:26
od deekay
Neco pro majitele 1.6tek

Narozdil od puvodniho 1.6 Zetecu, ktery byl v Escortu a byl hodne restriktivni, tak novy motor z rady SIgma ve focusu ma docela solidni potencial, viz nekteri upravci:

http://www.minister-power.com/minister_ ... a_160.html

http://www.shawspeed.com/fsigma.htm

:)

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 07.05.2008 07:32
od pbjun
Hmm tot pekne :) 210 koniku za necelych 70tis :D

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 07.05.2008 09:44
od kachnak
to akoze cely motor za 70 tisic? 1.8kove tam nevidim.. hh a ten kompresor kolko stoji? turba som videl okolo 60 tisic..

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 07.05.2008 09:47
od pbjun
Vsak to sou veci na 1,6 :D to je cena dilu co musis na ten vykon vymenit :)

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 07.05.2008 09:52
od victor
co to je ta sigma :?: ja poznam len zetec a duratec :oops:

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 07.05.2008 10:26
od Boban
sou to podoznačení daného druhu, Zetec SE = Sigma, Barrichello měl v F1 3.0 ZETEC-R no a já mám ZETEC E, v escortech byl třeba taky ZETEC SEFI, Zetec-E SEFI neznám přesně jejich popsání, ale je jich mrak.

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 07.05.2008 10:32
od victor
aha vdaka, zase som mudrejsi, skoda ze nerobia nic na obycajny duratec :cry:

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 07.05.2008 10:44
od Boban
a seš si jistý, já myslím, že jo, ale kouknu se ti dýl, teď mě vyhazuje uklizečka ze židle :mrgreen:

Re: Extrémní úpravy motorů

Napsal: 07.05.2008 10:46
od deekay
Co myslis obycejnym duratecem? Ono sigma se oznacovala ve Focusu I jako zetec-se, ve Focusu II jako Duratec (nevim jestli na ty 1.6 mezi FoFo I a II probehly naky vyrazbnejsi zmeny ale mam za to ze je to furt ten samy motor ne?)

Kachnak: 1.8 je mechanicky stejna jako 2.0 Zetec az na objem, takze by tam mely jit tyhle kompresory psane pro Zetec 2.0 http://focussport.com/supercharger.htm, mas tam i ceny