Re: Únik chladící kapaliny Focus 1.5ecoboost 110kw
Napsal: 14.03.2023 12:45
Tak dnes si jdu konečně po 3 týdnech pro auto do servisu.Unik chladící kapaliny byl přes těsnění.Hlava po kontrole je vporadku a vyměněny všechny gufera a vyčištění hlavy. Byl lehce zkroucený blok motoru na všech 4 krajích.Pravdepodobne výrobní vada? Motor nijak nevytacim, takže zkroucení teplem lze vyloučit.Kazdopadne v rámci této akce má Ford předepsáno co vše má vyměnit(mimo jiné je tam i automaticky výměna řemene od alternátoru). Rozvody tam nejsou,ale nechal jsem aspoň na své náklady vyměnit rozvodový řemen.Z pod skřítci klapky odsali cca 2dcl oleje(nikdy jsem neodsaval). Kontrolovali i zdvihátko palivového čerpadla na vačce a bylo bez jakýchkoliv známek opotřebení.
Kompletní seznam všech vyměněných dílu budu mít od servisu za cca 2 týdny(vše údajně musí nejdříve schválit Ford).Na všechny díly záruka 2 roky a na celou práci včetně úniku chladící kapaliny záruka 1 rok od servisu.
Téměř žádný náznak karbonu na hlavě a v blocích válců a na pístech.Tankuji obyčejný benzín na Shell,popř.Lotos v PL.Co 3 nádrže dávám Shell V power.Vzdy davam jen BA 95 a žádný VIF atd. nedávám.Asi začnu tankovat na benzině efectu 95, která je aditivovane VIFEM přímo.Ale každopádně nedochází k zakarbonovani ani při normálním benzině.Auto je víceméně ježděno denně 30km v jednu stranu, takže se motor prohřeje a pohybuje se stabilně mezi 1700-2300 otáček.Prudke přidání plynu až po zahřátí a dosažení cca 2500 otáček a více.
Kompletní seznam všech vyměněných dílu budu mít od servisu za cca 2 týdny(vše údajně musí nejdříve schválit Ford).Na všechny díly záruka 2 roky a na celou práci včetně úniku chladící kapaliny záruka 1 rok od servisu.
Téměř žádný náznak karbonu na hlavě a v blocích válců a na pístech.Tankuji obyčejný benzín na Shell,popř.Lotos v PL.Co 3 nádrže dávám Shell V power.Vzdy davam jen BA 95 a žádný VIF atd. nedávám.Asi začnu tankovat na benzině efectu 95, která je aditivovane VIFEM přímo.Ale každopádně nedochází k zakarbonovani ani při normálním benzině.Auto je víceméně ježděno denně 30km v jednu stranu, takže se motor prohřeje a pohybuje se stabilně mezi 1700-2300 otáček.Prudke přidání plynu až po zahřátí a dosažení cca 2500 otáček a více.