EGR - zaslepení

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Egr - zaslepení

Příspěvek od Jardak » 11.04.2013 21:46

Díky,takže ho vyměním a uvidíme.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Egr - zaslepení

Příspěvek od foki » 11.04.2013 21:48

nebo zajet do forda jestli na IDS je volba inicializace
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Egr - zaslepení

Příspěvek od Jardak » 13.04.2013 19:43

Takže EGR ventil je vyměněnej. Jinak je to docela drbačka ho vyměnit. Jen pro představu - výfuk odpojit od turba, odmontovat turbo, odmontovat sběrný výfukový potrubí a až potom jde odmontovat sací potrubí s EGR ventilem. Sr.l jsem se s tím 5 hodin...(ale zase jsem to dělal pečlivě)
Přílohy
EGR ventil 002.JPG
EGR ventil 003.JPG
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9502
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Egr - zaslepení

Příspěvek od phofy » 13.04.2013 19:51

Pěkný sr.čky v tom sání :puke_r: :puke_r:

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Egr - zaslepení

Příspěvek od Jardak » 13.04.2013 20:21

Jj daň ekologii. Co na tom,že je sání plný sraček.... :bebng:
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9502
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Egr - zaslepení

Příspěvek od phofy » 13.04.2013 20:26

Njn, dá se to nějak vyčistit aniž by se muselo sundavat hlava? :wallbash:

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Egr - zaslepení

Příspěvek od Jardak » 13.04.2013 20:37

Tak ona je tam jenom slabá vrstvička po stěnách,ta ničemu nevadí. Navíc čištění by znamenalo opravdu sundat hlavu a demontovat ventily. Čištění bez demontáže znamená,že bordel napadá rovnou do válce. Proto jsem nic nečistil....
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9502
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Egr - zaslepení

Příspěvek od phofy » 14.04.2013 08:49

Jardak píše: Čištění bez demontáže znamená,že bordel napadá rovnou do válce. Proto jsem nic nečistil....
To mě právě taky napadlo, že by to napadalo. Hlavně že ten egr cpou všude a pak to takhle vypadá :puke_r: :puke_r:

paranmax
Junior
Junior
Příspěvky: 253
Registrován: 24.07.2010 10:06
Bydliště: Slavkov u Brna

Re: Egr - zaslepení

Příspěvek od paranmax » 14.04.2013 18:32

to víš EU a její normy. Za pár let budou auta tak čistotná, že budou nasávat normální vzduch a z výfuku půjde čistý horský vzduch navoněný konvalinkami.
Ford Focus C-Max 2004,Ghia,1.6 tdci,80kw.Bez DPF
a druhé aby se ford netrápil sám Mercedes Benz A160,74kw,benzín
předtím:Ford Mondeo mkII 1998,Ghia ,2.0i, 96kw

Eidž
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2224
Registrován: 20.02.2010 09:39
Bydliště: Hradec Králové/Pardubice

Re: Egr - zaslepení

Příspěvek od Eidž » 14.04.2013 19:00

Nečetli jste něco o novém nařízení z EU, které našim starým dieselům po roce 2018 zdraží provoz?
Já to mám jen z druhé ruky, tak nevím jestli je to hoax nebo pravda. :(

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno


Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Egr - zaslepení

Příspěvek od Jardak » 16.04.2013 13:21

Takže jsme to nechali po výměně EGR ventilu načíst a chyba zmizela :palec_nahoru: .
Auto mu teď startuje dobře,otázka je jestli to není teplejším počasím,uvidíme až se ochladí.

Ještě bych se chtěl zeptat majitelů FF 2 1,8 TDCi na zvuk motoru při zátěži. U tohoto auta když přišlápnu plyn,tak je do kabiny slyšet takovej ten zvuk spalování podobnej jako u starech dieslů. Moje auto nic takovýho nedělá,tam je motor zhruba stejně tichej ať jedu pod plynem,nebo brzdím motorem. Nějak se mi nechce věřit,že by novější motor byl hlučnější.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9502
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Egr - zaslepení

Příspěvek od phofy » 16.04.2013 16:06

Myslíš takový hluboký cvakání?

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Egr - zaslepení

Příspěvek od Jardak » 16.04.2013 16:14

No,to bude asi ono. Na dieslovej feldě je to taky pěkně slyšet,ale tam je to normální. Neříkej mi,že novější systém vstřikování je hlučnější,než starší...
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9502
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Egr - zaslepení

Příspěvek od phofy » 16.04.2013 16:32

Jinak mě to dělá taky a kamarád co má 1.8 tdci tak mu to taky dělá.
A když jenom lehce přidáš plyn, tak to taky cvaká?

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Egr - zaslepení

Příspěvek od Jardak » 16.04.2013 16:36

Při stojícím autě jsem to moc nezkoumal. Mě šlo o zvuk motoru při jízdě když je motor v tahu.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti