Stránka 8 z 41
Re: Problém s otáčkami
Napsal: 23.09.2010 10:19
od Pastovic
Jirass píše:
1. úkaz
Občas - tak 1x týdně - po nastartování (motor naskočí napoprvé a ihned po otočení klíčkem) otáčky se startem plynule vyjedou někam ke 3000, a pak když mají padat na volnoběh (neutrál nebo sešlápnutá spojka při startu), tak se plynule z těch 3000 spadnou až na 0 a motor chcípne. Po druhém startu vždy vše OK. Otáčky se po startu usadí na vlnoběhu a drží, ani se nehnou.
Nějaké nápady co by to mohlo být? Dělá mi to taky. Volnoběh vyčištěn, filtry vyměněny a udělalo mi to zase.
Re: Problém s otáčkami
Napsal: 30.09.2010 20:36
od rubenso
Zistil som, ze pod tou ciernou vecou (asi rebra

ako je sipka) je hadicka (priblizne ako je ta zelena ciara pod), ktora je prasknuta a fuci odtial a je zamazana od oleja. Potreboval by som to vymenit, ale neviem, co mam vlastne zhanat. Myslim, ze to je pricina kolisania otaciek,Dakujem za radu.
Re: Problém s otáčkami
Napsal: 30.09.2010 20:48
od miki21
řekl bych,že Hadička odvětrávání klikové skříně.
Příště stačí trochu HLEDAT
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... di%C4%8Dka
Re: Problém s otáčkami
Napsal: 30.09.2010 20:50
od Miki.N
Je to podtlaková hadice. Kupoval jsem ji před rokem v Carentu v Brně. Číslo dílu by mělo být 1337254.
Re: Problém s otáčkami
Napsal: 30.09.2010 20:52
od rubenso
Diky moc, aspon viem, ako sa to vola. Mal si aj ty problem s kolisanim otacok na volnobehu?
Re: Problém s otáčkami
Napsal: 30.09.2010 20:58
od Miki.N
V té době jsem problémy neměl, ale byla už dost zdeformovaná a ztyřelá, tak jsem ji radši preventivně vyměnil. Jinak volnoběch mě jemně kolísá pořád, ale neřeším to.
Re: Problém s otáčkami
Napsal: 02.10.2010 17:13
od Jaroman23focus
Včera som vymenil voľnobežný ventil a zdochýnanie sa skončilo. Po ceste zo servisu bolo všetko OK. Potom som resetoval RJ na hodinku lebo veľakrát mi predtým zdochlo a malo zlé voľnobežné otáčky tak som chcel aby sa to učilo odznova. No po resetovaní RJ sa stalo to, že auto nezdochýna ale naopak po dojazde na križovatku otáčky vyletia na 3000 a neskutočný hukot. Mohol to spôsobiť ten reset RJ? A niekto tu písal že odpojil baterku na deň a prestalo to. Je rozdiel v resete na hodinku a na deň.
Re: Problém s otáčkami
Napsal: 02.10.2010 20:51
od Twisster
No mne nikdy po resete rj nelietajú volnobežné otáčky na 3000 takže to asi v poriadku nebude.
Re: Problém s otáčkami
Napsal: 02.10.2010 21:39
od Jirik 1.8
Jaroman23focus: Já když to resetoval, tak právě jsem ty otáčky měl úplně ideální. Na mé 1.8 mě občas zablbnou otáčky stylem, že mě vyletí až k 5000 při dojíždění na volnoběh. Teďka se mě to vrátilo jedno deštivé odpoledne. 5 měsíců byl klid a najednou to bylo zpět. Teďka je zase klid pár dní. Je to zajímavy, že se to občas vrátí a pak je klid.
Re: Problém s otáčkami
Napsal: 02.10.2010 21:53
od Pastovic
Jaroman23focus se ptal na to jestli je rozdíl v odpojení baterie na 15min a na 24hod i mě by to zajímalo? Co se stane po odpojení baterie na 15min a co po odpojení baterie na 24hod??
Re: Problém s otáčkami
Napsal: 03.10.2010 09:55
od Jaroman23focus
Totižto pre pol rokom som si dal namontovať alarm Magicar, a robil som na aute asi pol dňa. čistil všeličo, škrtiacu klapku, MAF, kontakty baterie lebo boli strašne zoxidované a podobné somariny. Po pol dni som napojil baterku a stalo sa to že sa alarm spustil po zamknutí vozidla. Išiel som do firmy kde to montovali a nastavovali niečo ohľadom " oneskorených dverových výstupov" asi 35 sec kým zhasne svetlo v interiery a preto to spúštalo. Vraj to rozhodilo odpojenie baterky. A teraz čo som resetoval na niečo cez hodinku tak alarm fungoval ako mal. Tak preto aký je rozdiel medzi resetom na hodinu a na deň.
Re: Problém s otáčkami
Napsal: 03.10.2010 13:37
od Twisster
V mojom prípade reset na 15min a na 24h... žiadny rozdiel som nezaregistroval. všetko ok. volnobežné otáčky v normále.
Re: Problém s otáčkami
Napsal: 03.10.2010 21:52
od Ondřej
Je to trochu bokem, kolega v práci má vectru 1,8, stejný problémy, koupili jsme i diagnostiku z Číny, nic jsme nezjistili. Pak vyndal volnoběžnej ventil, naložil ho přes noc do čističe na motory, chce to asi drastický mytí, nějakej koncentrát, protože ho myl v technickym benzínu a nepomohlo to. Noční máchání rozpustilo fakt všecko, voda černá jak bota a motor jak novej a má 270k km. V servise standartní procedura, diagnostika nic nezjistila, ventil vyměnit za 5k, atd. U auta za 30000... U svýho fofo 1,6 mám zase pocit, že má nízký volnoběh, diag. ukazovala kolem 750ot., ale když vyřadím, auto jako chroupne, jde hůř řadit, chvěje se celý auto. Benzín na to vliv nemá, teplota taky ne. Když malinko citlivě sešlápnu plyn, je to o dost lepší. Zkusim to taky vyčistit a pak se asi uchýlím k opravě ála Škoda servis a provrtám jedničkou vrtákem klapku.
Re: Problém s otáčkami
Napsal: 04.10.2010 06:51
od Pastovic
To Ondřej: měl jsem do včera stejný problém. Vyčištění volnoběhu nepomohlo za den to bylo zpět. Musíš udělat postup co dělal petulak . Cituji"Já jsem si dal na dorazový šroubek klapky matičku M-6. Šroubek na voln. ventilu jsem mírně dotáhl.Když ráno nastartuju,jsou otáčky tak 1100-1200.Po ořátí mi padaly na 200-300. tak jsem to došteloval tou matičkou na dorazu klapky na těch 700-800. Pak odpojil baterku na den. druhý den připojil a jel to projet. Tak 20-30 km. Při neutrálu z kopce asi 80km/h jsou kolem 900-1000.Když pak zastavím jsou na těch 700-800. Nejdřív zkus za studena přitahnout ten šroubek na voln. ventilu aby to mělo těch 1000-1200. Po tom po zahřátí to šteluj už jen tou matičkou na 700-800.".....včera sme se s tím srali celý dopoledne, ale výsledek zatím stojí za to. Za studena mam tak 1100 a můžu klíďopíďo pustit fukary na plno a o moc to nespadne. Zahřáty pak lehce nad třetí čárkou 700-800 spíš 800. Hlavně když sme to štelovali, musel sem zapnout světla,radio,fukar na max a podle toho....protože i když se to zdálo ok tak po odběru větší energie nebylo,takže doporučuju s tím. A dávej bacha když sešlápneš plyn na neutrál musí rafička otáčkoměru padat plynule bez zadrhnutí (s tím sme taky bojovali mooooc dlouho). Já jen doufám že to tak bude ok a vydží to a nevrátí se to do původního stavu = nízkej volnoběh, vibrace a nepříjemné ježdění (brzda, spojka a následná vibrace)!
Re: Problém s otáčkami
Napsal: 04.10.2010 20:31
od petulak
http://aukro.cz/item1251369984_krokovy_ ... ansit.html
Ta cena, se mě zdá moc nízká. Ale na naše fofíky to je.
