Re: OUT
Napsal: 22.07.2014 14:37
No ja stale (aj v tom prvom prispevku) hovorim o vode, ktora sa tam dostane "z cesty". Nie o dazdi. To by si musel stat pod vodopadom
Aby si motor cucol vodu, musi to byt suvisla masa vody, doslova velka vlna. Mozno nejaky prudky lejak a 200km/h by vedelo zaplavit motor. Ale zas v takom lejaku by si isiel ovela pomalsie (viditelnost, aquaplanning).
Teoretizovanie je jedna vec, prax druha. A prax hovori, ze znicene motory boli len nasledkom ponorenia sania do vody. Ci uz priameho, ked predok auta doslova ponoril do vody alebo nizke sanie na spodku narazniku (upravene akoze tuning) alebo velka vlna pri prejazde, ktora vyhodila vodu hore do sania. Od dazda sa ziadny neznicil.
Inak FF1 ma hadicu zo sacieho kosika do airboxu z dobreho materialu - je priepustny pre vodu a trubka je ohnuta smerom dole. Zaroven sanie je schovane medzi kapotou a prednym celom. To by chcelo fakt velku snahu alebo vysoku vodu, aby motor nasal vodu.

Teoretizovanie je jedna vec, prax druha. A prax hovori, ze znicene motory boli len nasledkom ponorenia sania do vody. Ci uz priameho, ked predok auta doslova ponoril do vody alebo nizke sanie na spodku narazniku (upravene akoze tuning) alebo velka vlna pri prejazde, ktora vyhodila vodu hore do sania. Od dazda sa ziadny neznicil.
Inak FF1 ma hadicu zo sacieho kosika do airboxu z dobreho materialu - je priepustny pre vodu a trubka je ohnuta smerom dole. Zaroven sanie je schovane medzi kapotou a prednym celom. To by chcelo fakt velku snahu alebo vysoku vodu, aby motor nasal vodu.